Rate spilleren over.

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Prøver noe nytt jeg hentet fra V21 som jeg husket var gøy å lese på forumet og tenkte vi kunne prøve det her også, jeg oppfordrer dere som allerede er her gjør/prøve det. :D
Veldig enkelt, jeg starter så er det neste person til å rate personen som sist ratet en annen spiller. (Litt tullete forklart men håper dere skjønner det! :D)


Mr.Bobil


Poeng: 87.779
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 146.404 (14.)
Stamme: HBT



Poeng:87.779
Respektabel poengsum, lite barbarbyer med skikkelig "poengspike" nå i det siste.
(10/10)

Plassering: Ligger veldig nære midten der det er litt krig her og der og har et bra cluster. Men har fiender(?) på begge sidene men tenker du har nok av støtte fra stammen din der.
(8/10)

ODT: 146.404 (14.) Med tanke på hvor mye poeng du har og ligger så nære eventuelle trusler og burde kanskje ha svidd av mer tropper, eller kanskje du prøver å spare dem? Så burde det vært høyere.
(7/10)

Stamme: HBT
Hva kan jeg si? Kjører kanskje denne verdenen litt feigt med 8 premades dere vet har "litt" erfaring og prøver litt for hardt egentlig å ha denne verdenen på kappen, men alt i alt dere gjør det for all del bra, skal ikke stå på det!
(9/10)

Rykte: Kjenner deg best som en person som prøver å få igang forumet som jeg liker å se, (derfor jeg valgte å rate deg). Vet ikke altfor mye om deg men du virker som en fornuftig kar og er gode med orda.
(9/10)

Totalt: (43/50)
Var kanskje litt hard, og kommer sikkert til å slått tilbake på. Men det er ihvertfall min mening.

Lykke til folkens!

Mvh Pettulf
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt tiltak :)

Takker for positive ord Pettulf, skal få tatt en i løpet av dagen på deg jeg og ;) Får håpe det ikke stopper på oss :)

-A
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Blir kleint, la noen andre evt få lov til det så slipper vi å rate hverandre med engang ;)
 
Sist redigert:

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38

Pettulf

Poeng: 52.257
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 81.598 (33.)
Stamme: TH


Poeng: 52.257
Greit med poeng, men kjedelig med mye gråbyhoring!
(7/10)

Plassering: Veldig fin plassering i nord-øst. Ligger godt pakket inn av stammen din og du har et fint cluster, enkelt å få få rask tilgang til støtte om det skulle trenges og en ganske safe plassering.
(10/10)

ODT: 81.598 (33.) Denne kunne nok vært en del høyere. Veldig lav ODT i forhold til din 7. plass. Nesten hele ODT'n består av din ODA noe som virker som du har hatt det trygt hittil med få angrep imot deg, ingen overraskelse heller med tanke på plasseringen din.
(6/10)

Stamme: TH
En av stammene som kanskje kan utfordre HBT? Ikke vet jeg. Ser et par gode spillere fra tidligere som har potensialet til å sette sine spor på v27, vi får se hvordan det går. Stammen ligger også veldig fint samlet.
(8/10)

Rykte: Velger å ikke rate her, side jeg ikke vet så alt for mye om hvem som spiller på denne kontoen.
(0/0)

Totalt: (31/40)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Groverud
Poeng: 32.444
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 55.849 (57.)


Poeng (7/10) 32.444
God mengde poeng men ganske lite byer, men med lite ODA og masse store byer er d nok mye adels og adling på vei snart ;)

Plassering (9/10) Sør-vest
Om det klares holde unna HBT kan dette være en fenomenal plassering å være i

ODT (3/10) 55.849 (57)
Veldig lite ODT i forhold til kontostørrelse, men siden det er tidlig på verdenen ennu er dette mere positivt en negativt egentlig :)

Stamme: Cllect (8/10)
Fin stamme, masse gode spiller her. Men henger litt bak i poeng og største kontoen er relativt liten i forhold til hva andre stammer huser inne

Rykte:
Her får du ikke noe da du virker veldig ny her og ikke fått bygd deg noen historie ;)

Totalt: (27/40)
Denne kontoen kan gå begge veier, men om de klarer presse HBT skikkelig og farmer og adler godt kan dette bli farlig konto senere ;)

Kontoen har 7. beste raneren på 876k.


Lillegutt: Olve og Benja81
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lillegutt
Poeng: 47.345
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 170.894 (10.)
Stamme: SDS


Poeng
(8/10) 47.145
Mange byer og ett noe lavt snitt totalt. Uansett så kommer poengene fra spillerbyer, så det er jo ikke verst. Stakkars Naitsirk :p

Plassering
(10/10) Sør-øst og Nord-øst
Ligger litt rundt omkring, men samtidig tett inntil stammen. Så har gode muligheter for videre vekst. Oh I envy you!

ODT (8/10) 170.894 (10)
Høy ODA, noe som vitner om en ganske aggressiv konto. Når det gjelder ODD, så er det ikke mye å skryte av. Men det kan dere vell ikke akkurat noe for selv?

Stamme: SDS (8/10)
Stammefamilien virker solid, og er samla tett nok til å gjøre det vanskelig for andre å adle seg innpå. Samtidig som at det er spredt nok til å kunne vokse videre. Har også ett par veteraner med i stammen, det er jo alltid en bonus!

Rykte: Olve og Benja (10/10)
For å være helt ærlig, så kjenner jeg selv ikke til så mange på forumet. Men likevel så har jeg hørt om begge. Så av den grunn, så får dere full score.

Totalt: (44/50)
Solid konto, ligger safe og med store vekstmuligheter. Kontoen kommer rett og slett til å gjøre det veldig bra! :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
mrmalle
Poeng: 37.327
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 86.310 (33.)
Stamme:

Poeng (6/10) 37.327
Helt ok med poeng, burde vært høyere oppe etter min mening, vet det er en god spiller, så er delvis skuffa...

Plassering
(8/10) Nord
Ligger godt til i Nord, men har ZF i nærheten, ZF har god moral mot deg, dårlig mot de fleste andre, så kontoen ligger delvis farlig til om ZF prøver seg. Men dog, kjempe mye å adle der oppe!

ODT (5/10)
Grei ODD plassering, har motatt litt bank? Dårlig ODA tho...

Stamme: (5/10)
Ingen stamme, det er OK det, kanskje det smarteste valget i dag, da det ryktes massekrigsmål... Ryktes en verdenskrig for dere som ikke har fått med dere det, en slags super allianse som vil falle har jeg hørt rykte om, hehe :) Så som sagt, ingen stamme kan være ett smart valg nå..

Rykte: malle (7/10)
Har ett helt OK spiller rykte, forumet er det også ok, ingen wow faktor her dessverre, kan være andre kjenner deg bedre, men du får altså 7/10 her..

Totalt: (31/50)
Brukbar konto som kan gjøre det bra, men er delvis farlig plassering...

Rate: Carneolt siden jeg allerede har blitt rata.

-A
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Carneolt

Poeng: 22.041
Rangering: 48
Beseirede motstandere: 107.151 (28.)
Stamme: HBT


Poeng: 22.041
Ok mengde poeng men ville forventet mer ifra deg, men ser du er blitt angrepet mye. Håper at veksten blir større i fremtiden
(5/10)

Plassering:
Ligger fint til for å ekspandere, men samtidig dårlig mtp din lille poengsum. Posisjonen kunne vært forbedret men, noen safebyer hadde hjulpet godt;D
(7/10)

ODT: 107.151 (28.)
ODD din er upåklagelig. du har virkelig fått kjørt deg som forsvarer, men mangler endel på angriper. Blir skøy å se om ODA blir høyere med tiden.
(8/10)

Stamme: HBT
Ka ska man sei om HBT. Dem ligge på topp og de leder stort. Eneste problemet er at de er litt stor i kjeften av og til ;) Blir skøy å se hvordan de klarer seg i den kommende krigen.
(9/10)

Rykte:
Har svært lite kjennskap til deg, men vet at du kan dine saker ;D
(6/10)

Totalt: (35/50)
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Cid the King
Poeng: 7.940
Rangering: 87
Beseirede motstandere: 3.674 (313.)
Stamme: TH

Poeng: 4/10. Ganske dårlig.
Plassering: 6/10. Trygt, som er flaks siden du er så liten. Men kjedelig.
ODT: 5/10. Har i det minste ikke sløst bort veldig mye tropper.
Stamme: TH: 10/10. Beste mulige valg av stamme for deg.
Rykte: 2/10. Aldri hørt om deg, men 1 poeng for stats fra v6 på profilen, og 1 for å ha funnet veien til det offentlige forumet.

Totalt 27/50.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Roxor
Poeng: 9.029
Rangering: 81
Beseirede motstandere: 46.057 (86.)
Stamme: Cllect

Poeng: 2/10. Begynte en dag etter verdenen startet og har 9.029 poeng med tanke på Cid the king som du ratet har nesten like mye som deg er ikke dette imponerenes.


Plassering: 5/10. Ligger greit og ganske trygt men byene er kjempespredt til at du kun har 2 byer, ikke mye du får gjort eller samarbeidet med egne byer der engang.


ODT: 7/10. Du har same plassering på odt som rangering ca. så det er ikke gale men heller ikke dritbra.


Stamme: Cllect: 10/10. Riktig valg av stamme dersom du ligger midt i den (?)


Rykte: 1/10. Eneste jeg hørte fra deg var en løgn der du sa du egentlig ikke spilte tw i starten og du ville ha meg som mentor og ladet som du var nesten helt ny så er ikke så mye tillit der

Totalt 25/50. Er ikke en konto du ville lagt noe spesielt merke til med mindre han har noe å si.

Rate: erlend55 pga jeg allerede har vert rated :D
 

Kalep

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
erlend55

Poeng: 31.179
Rangering: 31
Beseirede motstandere: 151.633 (20.)
Stamme: TH



Poeng: (6/10) Helt greit, ikke veldig mye, men ikke veldig lite heller. Har tatt 3 småbyer, og 1 litt større, for så å bygge de opp.

Plassering: (7/10) Ligger ganske sentralt, ganske gode muligheter for å adle videre. Har to byer i "trygghet" ved resten av stammen, og tre byer som stikker seg litt ut.

ODT: (8/10) Har en god del ODD (rank 10.), men ikke særlig mye ODA (har hatt nok med å forsvare seg selv?).

Stamme: (6/10). Ligger ganske greit plassert i forhold til stammen. Noen navn i stammen kjenner jeg vet om fra før, men stammen har ikke veldig mye ODT for øyeblikket.

Rykte: (2/10) Føler det er noe kjent med navnet, men ser på TWstats at du egentlig kun har spilt på v4. Mulig det er en kompetent spiller(e) som sitter her, men kontoen har nesten ikke farmet. (bronse i plyndrer og raner), scorer derfor lavt her.

Totalt: (29/50)
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Kalep

Poeng: 294.472
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 3.264.077 (2.)
Stamme: HBT



Poeng: (9/10) virker som du lot zombiefred få mesteparten av byene til Don bosco ellers hadde dere nok ligget likt med dem og blitt 10\10

Plassering: (10/10) Herlig plassering mange fronter mot 3/4 forskjelige stammer så her blir det mye morro i framtiden

ODT: (10/10) Over dobbelt så mye poeng som nr 2 på hjelper lista, helt konge! disse gutta liker å hjelpe til, lav ODD til å ha så stor front som dere har så er vel ikke mange som tør å angripe dere. Bra ODA så viser at de ikke bare er flinke til å hjelpe andre men også kan mose tropper ;)

Stamme: (9/10). vært nr1 så og si hele verdenen så burde være 10\10 men virker som det er litt dårlig aktivitet om dagen, skjerpings!

Rykte: (8/10) Jeg har spilt med dere alle 3 på andre verdenen før og håper det blir flere etter dette, trur ikke noen har noe negativt å si om dere, men dere er vel fortsatt ikke TW kjendiser, kansje etter denne verdenen? ;)

Totalt: (46/50)

(var jeg for snill?)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Kanskje litt, men Kalep har vert lenge blant toppen så det er vell egentlig fortjent.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Syrogen

Poeng: 471.983
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 9.856.774 (4.)
Stamme: HBT

Poeng 8/10. Holder seg enda godt oppe med solide 471.983 poeng og sikkert en haug med tropper, gir seg ikke og ligger vanskelig til med det å kunne få flere poeng, det er nok mye kriging her som gjør at poengsummen ikke er høyere.

Plassering 10/10. Med HBT i baken og Cllect forran seg er jo dette den beste fronten/muren en kan ha, veldig gøy plass som trengs mye aktivitet for å kunne holde seg noe Syrogen klarer utmerket.

ODT 10/10. 4 plass når en selv ligger på 14 plass i poengsummen fortjener dette en solid ODT, mesteparten her er da som forsvarer som ikke er overraskenes, og ifølge offorumet skal han ha kredz for å kunne stå imot alt han får imot seg av Cllect, skikkelig bra mur som gjør en suveren jobb for HBT i helheten, kjempekonto!

Stamme 9/10. HBT ligger da på en 2 plass men har vert blant toppen siden verden startet. Men det jeg savner fra denne stammen er flere aksjoner. Virker som det er litt lite som skjer i en stamme som faktisk er så stor. Det blir vell kanskje et stort smell i nermeste fremtid(?).

Rykte: 10/10 Syrogen har vell noen andre og på kontoen sin, men kjenner denne kontoen best med spilleren Are. Are har et kjemperykte på seg om hvor skikkelig han er på dette spillet enda, driver virkelig ikke med skitne triks og er en sinnsykt stabil spiller å ha med på laget, både mentalt og skillsmessig. Ingen har noe vondt å si om karen her, han er så pålitelig at det nesten er skummelt, digger sånne spillere her så det var ikke noe tvil om han her skulle få 10/10 i poeng på rykte hvertfall!.

47/50. En virkelig solid og sterk konto som alle kunne fått bruk for i hvilken som helst stamme. Keep it up! :D
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Syrogen kommer uansett til å få bedre score en deg @roxor på denne tråden uansett om han har 26 poeng eller 10.000.000 ;)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Pettulf

Poeng: 241.754
Rangering: 28
Beseirede motstandere: 3.347.375 (16.)
Stamme: TH



Poeng 4/10. Ble mørbanket av SDS og falt kraftig ned på rankingen tidligere på verdnen. Du får et pluss at du likevel har greid å bygge deg litt opp igjen og virker som du fortsetter å vokse.

Plassering 6/10. Nesten alle byene dine ligger veldig utsatt her, med minimalt med safe byer ettersom dere kriger med Tlou. Er du god nok og har aktivitet nok til å holde på alle disse byene når Tlou virkelig går inn for å kjøre på mot deg? Det skal nok uansett bli vanskelig å ta byene fra deg dog. Også en kul plassering der du har fortsatt mange adlingsmuligheter for potensiell videre vekst.

ODT 6/10. Til å inneha rank 28 har du en fin ODT og ligger for øyeblikket på rank 16. Du har likevel en god del mer ODD enn ODA som viser at du har tatt imot en god del mer enn du har delt ut. Skal dog sies ODA'en har steget litt etter "krigen" mot Tlou.

Stamme 3,5/10. Hadde dette kun gått ut ifra krigen deres mot SDS hadde dere fått 0 av 10. Men det at dere aldri ga opp da dere fikk juling og kjempet hardt hele veien, samt at dere nå virkelig har gitt Tlou fight om byene i nord skal jeg være snill å gi dere 3,5 av 10.

Rykte: 8/10 Har vell egentlig ikke så mye å trekke deg på. Du har bidratt med noen flotte bidrag her på forumet, samt innstillingen din IG er det som gjør at .no enda eksisterer. Det jeg vil trekke deg på er kanskje all "backingen" dere gir til SDS mot oss. Virker som du kun gjør dette for å holde Lillegutt unna deg, ikke vet jeg. Vil også gi minus for hvordan du som leder håndterte krigen deres mot SDS, det var rimelig svakt som jeg har nevnt over her. Men ellers virker du som en grei fyr, selv om du kunne spart deg for noen av kommentarene om roxor.

27,5/50.
 
Topp