Regel 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
http://no2.tribalwars.no/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=-1 I dag kl 17:11
Reglene er nå forandret, så derfor ber jeg dere gå å lese igjennom dem. Den som er blitt forandret er regel 1.

http://www.tribalwars.no/rules.php


§1) En Konto per spiller

Hver spiller kan bare ha en konto per spilleverden (utenom kontovakt). Dele din konto med andre spillere er forbudt!
Eksempeler:
Det er lov å spille med mer enn en spiller på en maskin. Men, hver spiller kan BARE spille på sin egen konto, og må følge §2.
Det er forbudt å spille på kontoen til en romkamerat mens han ikke er tilgjengelig. Hvis en konto blir spilt på av en romkamerat, kontovakt MÅ være i bruk.
Det er forbudt å gå inn på en konto uautorisert. Mislykkede forsøk vil også bli straffet


Vil dette si at det Brann2006/Poke me driver med ikke er lov? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært fint om vi kunne fått et klart svar på det iallfall. Etter den forrige regelen var jeg og espen definert som en spiller. Jeg ser ikke store forandringer i ordlyden på reglene her.


må bare blande meg inn litt å kverulere litt jeg... er jo så flink til det:D

la oss ta ordet spiller... for å være en spiller må man jo spille.
Brann spiller, ergo er han er spiller på v1... Poke me spiller ikke på v1
ergo er han ikke per denne definisjonen en spiller...

ja jeg vet han spiller på Brann sin, men det gjør dem til samme spiller.. altså en spiller og ingen regler brutt..

hadde Poke me derimot hatt en spiller på v1 hadde han vert en spiller og det hadde vært deling av konto og ban.

Oppsumering:
Brann + poke = en spiller, og bryter dermed ikke med §1

og så liker jeg å legge til ett sitat fra de OFFENTLIGE reglene,
som dere ALLE har lest og godtatt når dere lagde kontoene deres, som støtter det jeg sier:
"Når to spillere bestemmer seg for å spille på en konto sammen, må den andre kontoen slettes eller bare bli brukt til kommunikasjon."
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var tillatt og spille dual tidligere, men det er ikke lov fra og med idag. Grunnen til det er at vi ønsker å gjøre spillet mer rettferdig, men mest av alt fordi vi ønsker flere spillere. Vi trenger flere spillere på .no for å få speedserver. :)
 

DeletedUser

Guest
At det kan være urettferdig er helt rett, Glitter.
Men vil det si at det Brann og Poke gjør er ulovlig da? ikke heeelt med :D
 

DeletedUser

Guest
Det var tillatt og spille dual tidligere, men det er ikke lov fra og med idag. Grunnen til det er at vi ønsker å gjøre spillet mer rettferdig, men mest av alt fordi vi ønsker flere spillere. Vi trenger flere spillere på .no for å få speedserver. :)

Den er god, men da håper jeg at dere gjør om ordlyden på reglen fra:

Dele din konto med andre "spillere" er forbudt!

til

Dele din konto med andre "personer" er forbudt!



Ettersom dere allerede har forklart at jeg og espen er definert som en spiller.





Som følge av dette vil jeg annonsere at jeg trekker meg med umiddelbar virkning ifra brann2006 kontoen slik at ikke kontoen blir sperret.
 
Sist redigert av en moderator:

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Another dumb rule. Duel playing requires communication between two people a lot more then you need with just one player/person. And one of the reasons this game is so popular is because of the communication aspect. This rule would be better if it was for speed worlds only.
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
another dumb rule. Duel playing requires communication between two people a lot more then you need with just one player/person. And one of the reasons this game is so popular is because of the communication aspect. This rule would be better if it was for speed worlds only.

vote for this!!!!
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Om man skal legge Waylander sin forklaring av regelen til grunns, så er jeg enig med Pokes tolkning. Da har egentlig ingenting forandret seg.
 

DeletedUser

Guest
er egentlig for at dette blir ulovelig, siden flere spillere hadde bare vært fint^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
For noe herp. Japp, man skal egentlig ikke klage, men jeg må da få si hva jeg mener. Denne regelen her er helt på tryne etter hva jeg mener. Vurderer å trekke meg fra V1.no nå siden jeg ikke har tid til å sitte og vere online 24/7. Nei, det er ingen form for truing imot TW sitt styre her. Skal se dem neste dagene (selv om jeg er på nesten hele tiden :p) om jeg gidder å spille her mer. Jeg rekner med at dere ikke kommer til å burne meg for hva jeg mener om denne nye regelen, for det er vel ytringsfrihet her også, vis ikke det og har blitt endra? :confused:

For å korte ned litt. Denne regelen i mine øyner, er bare dritt med. Menmen, bra at ikke alle har samme tanker og syn på ting som meg.

- Kenn Tah Bad
 

DeletedUser

Guest
AaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Ahem, det var da den seriøse responsen min. Nå til den mindre seriøse:

Jeg må innrømme at resoneringen her forbløffer meg.

Svar meg nå, hvorfor begynner folk å spille dual? Er det fordi to aktive spillere velger å kutte ut en av kontoene for å fokusere på en konto?

Neh. Det er fordi en spiller ønsker seg en annen å jobbe med for å holde kontoen aktiv som et alternativ til å slutte.

Så slik jeg ser det vil dette føre til det motsatte av det ønskede resultatet. Det vil bli færre aktive spillere.

Way to go! *Two thumbs up*
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Skjønner deg godt Kenn. Først argumenterer ledelsen for det ene synspunktet, og flere tilretter seg etter det, også går det noen uker også snur man på flisa. De lager også en regel som ved sjefen på v1 sin forrige tolkning gjør at dual fortsatt burde vært lovlig.
 

DeletedUser

Guest
AaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Ahem, det var da den seriøse responsen min. Nå til den mindre seriøse:

Jeg må innrømme at resoneringen her forbløffer meg.

Svar meg nå, hvorfor begynner folk å spille dual? Er det fordi to aktive spillere velger å kutte ut en av kontoene for å fokusere på en konto?

Neh. Det er fordi en spiller ønsker seg en annen å jobbe med for å holde kontoen aktiv som et alternativ til å slutte.

Så slik jeg ser det vil dette føre til det motsatte av det ønskede resultatet. Det vil bli færre aktive spillere.

Way to go! *Two thumbs up*

Dette var iallfall min motivasjon for at jeg slo meg sammen med Espen. For på tidspunktet jeg slo meg sammen med Espen spilte jeg ikke og jeg orket ikke en konto alene.

Men har dette blitt et stort problem på den norske serveren skjønner jeg det.
Men jeg har enda til gode å høre at det er flere spillere som har spilt eller har tenkt til å spille dual her utenom kenn93x.
 

DeletedUser

Guest
Synes egentli det er rart at denne regelen dukker opp sånn wooop..
Min meining e at me burde klare å ha samme regeler på alle tribalwars verdener. Tw skal liksom være det samme overalt.. Men, den norske skal vel vera spesiel. om det blir fleire eller ferre, vil no tiden vise.. blir det ferre, får me håpe at regelen blir forandra.. XD

Altså, det eg skal fram til egentli, e at tw skal vera gøy.. Nokken har tid til å sitta masse på tw, andre ikkje.. Nokken liker å ha litt avlastning, sånn at man spiller halvt tw (om dokke skjønner ka eg meine) Der komme dual inn, som rett og slett egentli er genialt. .net f.eks, der kjenner eg maange som spiller dual, og det funker jo bra. E ikkje så populært her på .no, men det har faktisk blitt meir av det i det siste.. Synd å ta kjærligheten fra et lite barn..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tror det er maaaaaaaaaange som kommer til å quitte istedefor å joine denne serveren her nå, bare vent og se. Var nærmt med å vinne tilbake etpar timer med IRL, men hva skjedde? *poff* liksom? Elendig informasjon btw, gadd ikke skumme igjennom alt som ble oppdatert siden jeg har lest det før så mange ganger det som ellers stod der.Dere kunne ha inkludert det i mailen dere sendte rundt, og skrev opp hva, hvor og hvorfor disse tingene hadde blitt endrett. Ah, dette minner meg litt på V2.no igjen. Tror dette kommer til å gå samme gang.

Men pytt pytt. Vis det er sånn alt skal vere til, og nesten alle "topp"spillerene klager, blir det vel ikke så mye igjen av denne serveren tipper jeg.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner deg kenn.. det e det eg meine.. e berre tull med sånn regel.. mange synes det var juks. men det e berre fordi brann e på rank 1, og folk må jo berre ha nokke å slenge drit om. Patetisk spørr du meg. dual eller ei, dette skal være gøy, og denne regelen trur eg ikkje gjer det gøy for alle.

Mine små meininger: det e ikkje juks å spille dual, derimot er det ein utfordring for to personer. De får teste kor godt de samarbeider. Har spilt litt dual sjøl, men det funka ikkje med han eg spilte med, for han var så ego. men nok om det. Men kunne tenkt meg å prøve det igjen, men ikkje på .no tydeligvis. Eller kanskje, visst regelen blir fjerna (som eg for all del håper)
 

DeletedUser

Guest
Omg.... det var min første tanke... Min andre tanke er at jeg er glad for at jeg ikke spiller .no lengere.
Det kommer bare flere og flere dumme regler på .no som ødelegger spillet og som tar artigheten ut av spillet...
Jeg er vell med i den gjengen som tror at dette kommer til og gjøre det stikk motsatte av det som reglene er ment for... Nemlig at det kommer til og bli mindre spillere på .no.

Og jeg er enig med Anto... Trodde virkelig at TW skulle være likt på alle serverne! men tydeligvis så skal vi nordmen være veldig spessielle og annskaffe egene regler noe som jeg må si ikke treffer helt hjemm oss spillerne...

Lykke til videre på .no folkens... Dette var siste spikeren i kista for at jeg noen gang skal komme tilbake på noen norske servere
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kan bare si meg enig i de fleste som har posta her...alvorlig talt...

Jeg tviler sterkt på at det kommer til å få flere aktive spillere, heller færre av de grunnene som har blitt nevnt. Folk spiller jo dual fordi de ikke har tid til å ha en alene, eller lignende grunner, ikke fordi de absolutt skal være bedre enn alle andre. Mon tro hvor mange som faktisk slutter på grunn av denne regelen, ville ikke overraske meg om det blir en del etterhvert...

Og som anto sier, hvorfor skal det absolutt være så spesielle regler her i forhold til andre servere? En ting er scriptregler, de er jo forskjellige fra verden til verden (så vidt jeg har fått med meg), selv om jeg syns akkurat de reglene er litt vel strenge her i forhold til andre steder. Uansett, denne regelen her er en temmelig stor forandring av en av "hovedreglene", og ikke bare smådetaljer om hvilke script som er lov. Hvis de fleste på serveren her hadde vært enig i det, så hadde det vel vært greit, men når de fleste er uenige (av svarene her hittil å dømme hvertfall), og flere tenker på å slutte grunnet denne regelen, så virker den bare motsatt av hensikten. Jeg bare lurer, hva er poenget da? Når det så tydelig er noe de aller fleste ikke vil ha...hvorfor blir det tatt sånne beslutninger om regler, som har lite grunnlag, og i tillegg virker på motsatt måte? Er det blitt sånn her at de som bestemmer bare styrer alt (littegrann "diktatorisk") uten å bry seg om hva spillerne selv synes, eller virker det bare sånn innimellom? (mon tro om jeg får no "straff" for å si det der gitt)

*håper virkelig denne regelen blir forandret tilbake*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp