Rekrutteringstråd for Gaffelgarden!

DeletedUser

Guest
Vi i Gaffelgarden(Tro) søker medlemmer! Krav for å være med er følgende: Du være medlem av Gaffeltro-gruppen på forumet. Du må være en fanatisk tilhenger av Gaffeltro og være klar tiil å ofre alt for å tjene Gaffeltro.

Link til Gaffeltro-gruppen
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, kansje man bør starte en "skjetro"!? :cool: Eller kansje en "knivtro", ville blitt krig av slikt! Med mindre man dannet en "bestikk-allianse"! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vi vil føre et korstog mot alle hedenske stammer. Dere ville også kommet til Travian :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi vil føre et korstog mot alle hedenske stammer. Dere ville også kommet til Travian :eek:

Hmm, "korstog"? :confused: Blir ikke det litt feil!? Trodde du ledet "gaffeltro" jeg! :eek: Tar jeg feil her, eller er det en feil i din post bare?
Skulle vel vært "gaffeltog"! :rolleyes: Og uansett så ville ikke det ha vært noe problem for en "knivtro" å "parere" et "gaffeltog". :cool:

Kniv, sabel, sverd, minner ikke alle de 3 om en lignende sak? Som man gjerne kan bruke til å "parere" med? ;)
 

DeletedUser

Guest
Korstog er et religiøst felttog.

Vet hva et korstog er da. Men mener likefullt at dere heller burde sendt "gaffeltog". Korstog representerer "korset" og derfor "kors"tog. Dere representerer vel ikke "korset" men "gaffelen", derfor "gaffeltog"! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok da , Gaffeltog! Slutt med å spamme , ellers rapporterer jeg dere til moderatorene!
 
Topp