Ri ut stormen

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
På tide med et verdenskart. Ble litt usikker på hvem som kriger mot hvem, og hvem som er på samme side, så delte opp i 4. Fint om partene kan ta seg en liten krigspause og oppklare hvis det er store feil.

vs2c8z.png
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Takikken til Berm:

1. Intern adle medlemmer, så hive adlet person inn på en eksiterende konto
2. Rekruttere nye medlemmer fra sine egne under stammer. M.T.K & JFF. (Majorpain bekreftet han spiller for dere)
3. Dere hadde -ST- som bitchene deres takket være Helèn.
4. Jeg sa jeg ville gå imot dere tidlig pga. dere kom til å kjede dere med overkjør.
5. Dere rekrutterer nå fra fiende stammen.

Er det seriøst gøy å spille slik? :confused: Eller er det at dere ikke evner å spille fair fight? Redd for å tape?:oops:
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Punkt 6: Motta ultimatum fra Mrzhalt som krever innadling av berm medlem eller så mye deff de bare vil
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Punkt 6: Motta ultimatum fra Mrzhalt som krever innadling av berm medlem eller så mye deff de bare vil

Johnern, tror alle er lei av å høre på skrikinga de. Tror alle har fått dette med seg. Skal du snakke om dette 3 år frem tid?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kommer du ikke til å kjede deg? Sånn... Om du tenker over det? Du har da fått front, men jeg føler fortsatt BERM har overkjør. Du kan jo selve lese de 5 punktene igjen. Du vet jeg har rett.

Ja, jeg vet det er enveiskjøring, derfor rart de (ledelsen) gjorde som de gjorde. Får dere som er igjen gjøre noe med det.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ja, jeg vet det er enveiskjøring, derfor rart de (ledelsen) gjorde som de gjorde. Får dere som er igjen gjøre noe med det.

Skal fikse det. Så får du revurdere det valget ditt, mer gøy å rydde opp i en kaotisk alliansen enn å bare gi opp å hoppe til fienden? Jeg vil gjerne ha deg som stamme leder i -ST-. Tror Freshaj er enig? Dette er mer drama i mine øyne.
 
Topp