RNG i oppløsning ?

DeletedUser

Guest
Den siste uken har jeg både sett og hørt ting fra RNG fam.. Medlemmer som melder seg ut av RNG og inn i RNGA.
Folk som kommer viskende til meg og sier at RNG fam ledelsen har mistet styringen totalt. Jeg hører rykter om en tidsfrist på RNG lederen.
Jeg hører også at en av RNG lederne ble sparket brått fra sin baron stilling uten noe som helst advarsel av hertuginen.

Når det er 3 store kontoer som går til RNGA fra RNG og de 3 kontoene også er de i RNG som adler mest findebyer + at den ene store kontoen også den mest høyest ODT har gått i egen stamme med et annet medlem så stiller jeg meg dette spørsmålet :

Er en ny og bedre BuRn tid kommet eller er det bare RNG ledelsen som mister grepet?

Hva tror du vil skje fremover ? Har RNG ledelsen mistet grepet ? Blir det en ny stamme ?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Den siste uken har jeg både sett og hørt ting fra RNG fam.. Medlemmer som melder seg ut av RNG og inn i RNGA.
Folk som kommer viskende til meg og sier at RNG fam ledelsen har mistet styringen totalt. Jeg hører rykter om en tidsfrist på RNG lederen.
Jeg hører også at en av RNG lederne ble sparket brått fra sin baron stilling uten noe som helst advarsel av hertuginen.
Du snakker om pitchoun ikke sant ? oooh Mogan så søt du er.. Kom ut av skapet med infoen din.. Ingen som liker en skap informant.

Når det er 3 store kontoer som går til RNGA fra RNG og de 3 kontoene også er de i RNG som adler mest findebyer + at den ene store kontoen også den mest høyest ODT har gått i egen stamme med et annet medlem så stiller jeg meg dette spørsmålet :

Er en ny og bedre BuRn tid kommet eller er det bare RNG ledelsen som mister grepet?
Hva om jeg sier ingen av delen? Og kopiere det jeg og Lady Ibex gjorde med BuRn er umulig for folk med et snev av lojalitet mot stammen sin. Dere vil aldri klare og kopiere oss, men fint og se at frøet som ble sådd vokser. Til det om RNG ledelsen som mister grepet så er det vel noe de aldri har hatt. Spillere som dilter etter Capitan22 og Gjør som hun sier får gjøre som de vil, men er du uenig eller vil gjøre noe hun ikke vil så er du foreder:

[19.11.2010 00:56:29] :<Mutten>:: Beklager Matricz men ser ikke hvorfor du bedriver med dette jeg har bedt deg flere ganger slutte og prate med BOL og du sier du har gjort det ? Men du forsetter alikavel?
Jeg må si at nå skuffer du meg virkelig, jeg trodde at du kunne klare og roe deg ned. du viser jo at du ikke har den modenheten som skal til for og være baron gang på gang og så lurer du på hvorfor du ikke får sitte i ledelsen?
[19.11.2010 00:56:32] :<Mutten>:: start iaff
[19.11.2010 00:56:49] Capitan22: flotters!
[19.11.2010 00:56:58] Capitan22: Den støtter meg..
[19.11.2010 00:57:11] Capitan22: han prøver rett og slett å henge meg ut..
Så nei tror bare hun vil hente inn nye folk som støtter henne for sammen er de sterke hevet over stammen sin?


Hva tror du vil skje fremover ? Har RNG ledelsen mistet grepet ? Blir det en ny stamme ?
Enten lærer c22 og legge seg flat eller så kommer det nok til og gå kontoer grå. For jeg tror ingen av de spillerne der vil RNG noe vondt.

Les Bold , komenterte her for at mogan aka Rawr. nevnte en ny og bedre burn? BuRn var og vil være en unik ting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg for min del gir blanke f, men sier ikke nei til en ny stamme :D
 

DeletedUser

Guest
Neste gang du skal beskylde meg for og være mogan så vær 100% sikker pabben:)
 

DeletedUser

Guest
Neste gang du skal beskylde meg for og være mogan så vær 100% sikker pabben:)

Har du ikke høyrt det? :O
mogan heter Rawr på skype, det er bare logisk å tenke at mogan er Rawr. på forumet da xD
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Venter i Spenning....

Si ifra om de skal kopiere BuRn ;) venter på å stikke kjepper i hjulet til dem :) BuRn er BuRn og den stammen er lagt ned og død...
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i at BuRn er rimelig unik ^^ Det skal litt til å finne en verre samling traitors :) Vi får vel se hva som skjer videre, da ^^ Tror ikke egentlig på noen ny BuRn/BuRn-kopi, i hvert fall ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahhaha:D må si jeg ler godt av dere! Dere er tydligvis 100% sikker på at jeg er mogan? Vel det er FEIL så værstilletakk :) Jeg er heller ikke pitchon nei , men du sier "siden jeg skryter sånn" skryter pitc mye da? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke Pitch, dersom det er meg du mener :p Det står i signaturen min hvem jeg er :D
 

DeletedUser

Guest
yepp, Rawr. Jeg mener nok at denne Pitch skryter endel..
 

DeletedUser

Guest
Kaaanskje? :eek: Jeg aner ikke :eek: Vet ikke om det er skryt, men det er definitivt et eller annet som skjer :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har inte noe problem og se at Rawr. er Mogan eller Pitchoun, Jeg føler denne Pitchoun skryter veldig mye om seg selv som spiller og denne OD'en sin!
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
RNG i oppløsning ?

*liker*

Pitchoun sin OD ja... Ville ikke gitt han skryten for og fått samla den og holdt mesteparten av byene. Men nåvell, enuff said. Er ikke håp og diskutere med smårakkere som Rawr og Winterwierd på forumet vet dere:eek:. Hvorfor? Føler ikke helt behovet for og legge ut noen kjempelangt innlegg for og grungi det, er jo bare og se hvordan dem kommenterer ting som er negativt imot han/dem og stammen tilhørende til vedkommende.

Som sagt tidligere så er RNG en ustabil stamme, og det har dem vært lenge. BOL og IB er dem mest stabile på V1 og er dem som kommer til og stå igjen etter RNG har blitt til et megahav av gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har inte noe problem og se at Rawr. er Mogan eller Pitchoun, Jeg føler denne Pitchoun skryter veldig mye om seg selv som spiller og denne OD'en sin!

det er overhode ikke rart slik han herjer med IB som vil herje med han ;)
Har ikke sett han skryte selv som dere mener men om det skal være sant så har han god grunn til det!
men dette blir off-topic:eek:
 

DeletedUser

Guest
Var det meninga at det skulle være hemmelig at Rawr er Pitchy? Huh. Amatørsmurf.
 

DeletedUser

Guest
Hakkespetten: Riktig at jeg har visse problemer med å legge en sak død ;) Men du er ikke noe bedre selv :) Tror ikke jeg har sett én eneste kommentar fra deg som omhandler noe positivt fra oss eller noe negativt fra IB-siden :p Føler heller ikke at jeg har noe behov å skrive noe særlig innlegg om deg, er forresten heller ikke on topic ;)

Og jeg tror fremdeles at RNG holder enda en stund ^^ Jeg skal slutte med det når du beviser noe annet :)

Rebecca: Merket meg ikke den OD-greien, og på meg virker det ikke så mye som skryt... Særlig ikke noen overdreven skryt, kanskje heller en positiv kommentar i den retningen ^^ Tross alt er det ikke noe han utbroderer i det lange og det breie, bare noe han nevnte (med eller uten overlegg) i forbifarten :p
 
Topp