RNG i oppløsning ?

DeletedUser

Guest
Nei, ikke egentlig..

Orginalt var jeg Kira, så starta jeg på forumet med den kontoen, så noen månder senere fikk jeg mogan kontoen av en kompis :eek:
Hvordan jeg kan overbevise deg at jeg ikke Rawr. på forumet veit jeg ikke :eek:

Har aldri vært Rawr. eller kjent som Rawr før v8 kom :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener dere har endel til felles, så det ekke det vanskeligste valget jeg har beregnet det på. Men diskujsoner om hvem du er kan vi heller ta på skype vist du vil det: rebecca.black96
 

DeletedUser

Guest
Aww... Nå som det var så hyggelig her :(

Jaja... RNG klarer seg :cool: Merker at jeg er den eneste som greier å holde meg on topic her! :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener dere har endel til felles, så det ekke det vanskeligste valget jeg har beregnet det på. Men diskujsoner om hvem du er kan vi heller ta på skype vist du vil det: rebecca.black96

Åkai, legger deg snart til, må bare logge på :3
 

DeletedUser

Guest
Føler at vi ikke kommer videre med denne diskusjonen... :eek:

RNG KLARER SEG!!! :cool::cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nok tenke meg at IB kanskje vil få eit godt overtak, og noe intern uro i RNG som lar dem adle endel i første omgang, enten forlater veldig mange spillere og danner en ny stamme. IB vil adle litt byer som jeg sa men RNG vil vel klare og komme seg på beina som de har klart engang før.

Pitch stammen vil falle da de sikkert sender angrepene rett i RNG om enstund. Og RNGA går vel ikrig mot RNG.

(Dette var bare mine meninger)
 

DeletedUser

Guest
Lol? xD Ok, greit nok en del av det der, men det med at RNGA går til krig mot hovedstammen sitt virker litt random :p Jeg mener, alt er mulig altså, men jeez... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dette var med tanke på at endel spillere fra RNG byttet til RNGA og er vel ikke så vanskelig og overbevise eit styre i understammer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nok tenke meg at IB kanskje vil få eit godt overtak, og noe intern uro i RNG som lar dem adle endel i første omgang, enten forlater veldig mange spillere og danner en ny stamme. IB vil adle litt byer som jeg sa men RNG vil vel klare og komme seg på beina som de har klart engang før.

Pitch stammen vil falle da de sikkert sender angrepene rett i RNG om enstund. Og RNGA går vel ikrig mot RNG.

(Dette var bare mine meninger)

Tar jeg feil eller mente du at Pitch stammen kommer til å gå på angrep mot RNG ? :eek:
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
L-O-L! :p Jeg er pitchoun....
Hvor dere får at jeg skryter fra aner jeg ikke.. jeg er som regel en stille person vil jeg si selv:)

-Pitch
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror kaaaanskje RNGA-styret klarer å holde på politikken sin der :p Det kunne skjedd, men jeg tror ikke det er videre sannsynlig ;) For alt vi vet kan alle de som gikk til RNGA ha andre motiv enn at de er gått lei av overstammen :)

EDIT: Til Rebecca ;)
 

DeletedUser

Guest
L-O-L! :p Jeg er pitchoun....
Hvor dere får at jeg skryter fra aner jeg ikke.. jeg er som regel en stille person vil jeg si selv:)

-Pitch

Hvis du er Pitch hvem er da Rawr. ? o_O
Isåfall logg deg på skype >:O
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vil nok tenke meg at IB kanskje vil få eit godt overtak, og noe intern uro i RNG som lar dem adle endel i første omgang, enten forlater veldig mange spillere og danner en ny stamme. IB vil adle litt byer som jeg sa men RNG vil vel klare og komme seg på beina som de har klart engang før.

Pitch stammen vil falle da de sikkert sender angrepene rett i RNG om enstund. Og RNGA går vel ikrig mot RNG.

(Dette var bare mine meninger)

Bare spekulasjoner, blir litt slitsomt å lese slikt, no offence :)

RNG vil miste spillere? Kanskje? IB vil adle seg flere byer i starten? Kanskje?
Summa summarium så kan vi vel trekke linjer til gode gamle BuRn. Du hadde akkurat samme utgangspunkt, og se hvor de er nå :) Sim- sala- bim! Nei, jeg tror RNG vil ri denne stormen av ganske greit, som de har bevist en gang tidligere (Reff.BuRn), så ingenting å bekymre seg over, enda hvertfall!
 

DeletedUser

Guest
Rebecca Black : Snakket litt med pitchoun nå og han sier han ikke kjenner deg og har heller ikke snakket med deg. Hvordan kan du da si at han skryter over OD'en sin?? Skjønner godt at han kanskje skryter litt når han har en såpass stor ODT konto da :p
Anyway du sier du kjenner alle og greier og tar feil av meg,pitchoun,mogan. Tror du bør skjekke fakta bedre :p
 

DeletedUser

Guest
Rebecca Black : Snakket litt med pitchoun nå og han sier han ikke kjenner deg og har heller ikke snakket med deg. Hvordan kan du da si at han skryter over OD'en sin?? Skjønner godt at han kanskje skryter litt når han har en såpass stor ODT konto da :p
Anyway du sier du kjenner alle og greier og tar feil av meg,pitchoun,mogan. Tror du bør skjekke fakta bedre :p

Ehmm, jeg vet ikke hem du er nei.. Men det er nok eit fakenick som jeg sikkert vet hvem er. Sant og sies er dette også eit fakenicks. Jeg kjenner nok til denne Mogan ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Du er veldig påståelig, Rebecca :p Kjenner du til meg, tilfeldigvis? :) Kan bekrefte at winterweird var det første nicket jeg brukte ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke så godt, men vet hvem wihi er som du fikk overta General Jonny etter.. Het du Vegard?
 

DeletedUser

Guest
Hah ^^ Du er jammen flink :) Japp, det er navnet mitt ;) Hvor vet du det fra, egentlig? :)

EDIT: Het? Jeg heter Vegard ^^
 
Topp