RoEm VS BOL familien

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg har fulgt med litt på Live Erobringer på TWstats, og jeg må si at det begynner å ta seg opp litt i RoEm leiren også nå.

Kan jo faktisk bli litt spennende alikevel dette her...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kan du fortelle meg hva faen det faktum at nofjon multiacca har med en forræder av en idiot å gjøre?

Er greit nok at det skapte en del problemer for roem, men nerevar eller wtf er fortsatt en like stor flyktning, uansett hvordan du vrir og vender på det. Og jeg har mine tvil for at bol gikk til krig fordi nofjon multiacca...

GUD.

han sa 2 ting i en post. og jeg siktet mer inn på det andre han sa :p
 

DeletedUser

Guest
Er jo rimelig usselt av BOL og High Lord Nerevar som prøvde å ta makten da Nofjon i RoEm, og jeg i RoEmL1 ble forvist, og da han fant ut at det ikke virket oppløste han RoEmL2 og RoEm-A, og deretter flyktet til BOL som sto med åpne armer for svikeren.. Dessuten er det bare tull å si at de ikke har hisset opp til krig, mange adlingsangrep har falt på oss, som TW statsen har bevist..

Jeg har allerede diskutert HLN med dere, så det gidder jeg ikke gjøre igjen - på offentlig forum. Men synes det er noe merkelig at DU skal reagere på at noen tar inn et medlem noen anser som flyktning til sin stamme.
RoEmL1 tok inn en HEL stamme bol63 var i krig med. altså, en hel stamme med flyktninger. Ja, unntatt et medlem da, balderbrå. Men han fortsatte deres medlemmer å sende støttetropper til mens han ble angrepet av daværende alierte.
 

DeletedUser

Guest
kamper er snart over^^ i følge mine top hemmelige super spioner rundt i verden så kommer en av de 2 til og gå ned under 48 timer^^
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg har allerede diskutert HLN med dere, så det gidder jeg ikke gjøre igjen - på offentlig forum. Men synes det er noe merkelig at DU skal reagere på at noen tar inn et medlem noen anser som flyktning til sin stamme.
RoEmL1 tok inn en HEL stamme bol63 var i krig med. altså, en hel stamme med flyktninger. Ja, unntatt et medlem da, balderbrå. Men han fortsatte deres medlemmer å sende støttetropper til mens han ble angrepet av daværende alierte.

De har faktisk tatt inn Balderbrå også :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
joda, meningsfullt det :p
Jeg får bare be til de ovre makter (aka moderatorene) om at de vil åpne phenix igjen da, er vel rimelig det, sånn at jeg kan komme inn og gjøre en liten forskjell i denne krigen da :rolleyes:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
joda, meningsfullt det :p
Jeg får bare be til de ovre makter (aka moderatorene) om at de vil åpne phenix igjen da, er vel rimelig det, sånn at jeg kan komme inn og gjøre en liten forskjell i denne krigen da :rolleyes:

Kan du fortelle meg hvorfor dere tok in halve H.D.G?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
joda, meningsfullt det :p
Jeg får bare be til de ovre makter (aka moderatorene) om at de vil åpne phenix igjen da, er vel rimelig det, sånn at jeg kan komme inn og gjøre en liten forskjell i denne krigen da :rolleyes:

moderatorene har ingenting med din utesetengelse pga juks.
det er det rene og alene adminen og tw-teamet sin beslutning, men som sagt tidligere, det er kun din egen feil.

synderne får betalt som fortjent.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
greit nok, bare at jeg ikke hadde en multiaccount da -_-
Og jeg aner ikke hvorfor vi tok de inn, jeg følger bare ordre, og det er ikke opp til meg og avgjøre det.

Det som skjedde var at fantejenta ble gitt til min brodert som også spiller på min maskin, så da er det bare å krysse fingra..
Fantejenta blei jo restarta uansett -_-'
 

DeletedUser

Guest
Ahhh, endelig en ny "krig" på V1. Begynte å bli relativt kjedlig her nå.

RoEm, virker som den gjerdesittingen deres slår tilbake mot dere? :)
Vi får se hvem som har erfaring nok til å hale iland denne seiren.

Kart.png


Turkis: BOL-familien
Svart: RoEm-Familien

Mørkeblå: Nofjon1
Hvit: Glitter
 

DeletedUser

Guest
Synd for han. Var vel hannes mesterhjerne som skulle velte Core/IB/BOL også, var det ikke? :)

Så viser det seg at han jukser så det renner... Må si den moralske standarden står høyt i RoEm for tiden når ledern blir tatt i juks.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Synd for han. Var vel hannes mesterhjerne som skulle velte Core/IB/BOL også, var det ikke? :)

Så viser det seg at han jukser så det renner... Må si den moralske standarden står høyt i RoEm for tiden når ledern blir tatt i juks.

Luxus er en av nofjon sine multis ;)
 
Topp