-Rome-s diplomatiske avgjørelse for v2

DeletedUser

Guest
Som leder for Rome ønsker jeg å få fremme vårt budskap i V2.

Vi har over en tid tilbake forespurt Birki om en evt iap, grunnet deres posisjon i forhold til oss i krigen med Elite, dette har p.d.d ikke ført frem å det er i dag ingen diploamtisk forbindelse mellom disse to stammer.

I dag har vi en alianse med AriCa som vi er godt fornøyd med, synes vi utfyller hverandre meget bra. Samt vi begge har 1 fiende i Elite.
Det er sagt her i forumet flere ganger at det er Elite mot resten..dette er selvfølgelik ikke tilfelle som kan ses på tw.stasen..

Men for å jevne ut lagene så har vi bestemt at vi låser våre diplomatiske forbindelser slik den står i dag.

DVS: Vi inngår overhode ikke nye alianser "aliert og fiender" så får resterende stammer selv bestemme om vi skal komme opp deres fiende liste.

Håper med dette at vi får en flott fight alle parter og alle sider her i slutten av V2`historie..

Mvh runinter
 

DeletedUser

Guest
Forstår veldig godt deres avgjørelse, selvom den kom litt for tidlig :S
 

DeletedUser

Guest
Jeg respekterer iallefall -Rome-s ærlige og direkte stil. Og jeg er sikker på at dere har hele AriCa med dere.
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke et uventet utspill, skal jeg være helt ærlig. Noe annet ville overrasket meg, personlig.

Igjen vil jeg poengtere at alt jeg sier på dette forumet er personlige syn, og ikke stammen BIRKI sitt.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Slutten av V2 faktisk. Det var da svært naivt :p

Its a neverending story my friend.
 

DeletedUser

Guest
Slutten av V2 faktisk. Det var da svært naivt :p

Its a neverending story my friend.

Slutten slik vi kjenner v2;-) Tror det var det han mente.. Ja, TW er evigvarende. De mest utholdende vinner, ikke nødvendigvis de beste...
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er vel hvor mye v2 vil endres? Husker jo Core fra v1...

Dette er ikke verden 1. Alle starter i v1. Bare de beste gikk for v2. De som ikke var gode nok for v2 gikk til v3. Og de dårligste der, ned til 4. divisjonen.. ehh.. v4;-)

Og nei, v1 er ikke Elitedivisjonen. V1 er starterserveren hvor man kan prøve og feile. Ja, forberede seg til .nos beste server; verden 2;-)
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke verden 1. Alle starter i v1. Bare de beste gikk for v2. De som ikke var gode nok for v2 gikk til v3. Og de dårligste der, ned til 4. divisjonen.. ehh.. v4;-)

Og nei, v1 er ikke Elitedivisjonen. V1 er starterserveren hvor man kan prøve og feile. Ja, forberede seg til .nos beste server; verden 2;-)

Ikke helt enig med deg der Shanks. Må ikke stigmatisere alle servere vettu. Mange gode spillere på V3 også.
 

DeletedUser

Guest
Ikke helt enig med deg der Shanks. Må ikke stigmatisere alle servere vettu. Mange gode spillere på V3 også.

Jada, jeg bare tuller. Tror man liker den serveren hvor man har best minner etc. Men verden 2 har jo slått et par rekorder (bl.a Torquemada som .no første spiller med over 100.000.000 OD-A).

Men det er nok gode spillere på alle serverne. Akkurat som det er dårlige spillere på alle servere:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker meg på de serverne hvor det ikke er så mye byer og diplomati pjatt :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg husker at v2 har alltid har vært mest spennende, selv om jeg har blitt adlet der noen ganger ;)
 

DeletedUser

Guest
boring!!!.jpg


Et bilde sier mere en 1000 ord
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke verden 1. Alle starter i v1. Bare de beste gikk for v2. De som ikke var gode nok for v2 gikk til v3. Og de dårligste der, ned til 4. divisjonen.. ehh.. v4;-)

Og nei, v1 er ikke Elitedivisjonen. V1 er starterserveren hvor man kan prøve og feile. Ja, forberede seg til .nos beste server; verden 2;-)

Dette gjer så lite meining at det er heilt sinnsykt. Dersom dei som var beitre ein v1 gjekk til v2, kvifor er alle i v3 dårligere ein dei i v2 og ikkje beitre? Eg håper virkelig du køddar her.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk litt morosamt at han seier det når han sjølv spelar på v4 som Leon Trotsky.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk litt morosamt at han seier det når han sjølv spelar på v4 som Leon Trotsky.

Ååå så tøff som avslører fakenick :)

Han er ikke helt seriøs på V4 for å si det sånn, mener å huske at han fortalte det til meg^^.
 
Topp