-Rome- vs. Elite

DeletedUser

Guest
Merkelig og merkelig... syntes han er digg eg:) utrolig god spiller som har hjulpet meg maaaange ganger!:p
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så da er ikke byene noe verdt da eller??

Det er en grunn til at de spillerene har blitt innaktive:D de kan jo selv forklare hvordan det er konstant å bli nuket:p

Det er kanskje fordi de har ett liv utenom TW, som de må prioritere høyest?

Chrisander@ Hva vet vel du? :confused:

granpa@ Nei. Men halvparten av byene kommer fra en spiller. Som er innaktiv. End of story...

Shanks@ Høyest sannsynlig :rolleyes: (not) Jeg blir motivert når jeg får angrep på meg jeg. Vet ikke med de andre ;)

gardunited@ Hvis fakta er en unnskyldning, så ja...

Kenn@ Ta deg en bolle, og kom ikke tilbake før du har spist den og har funnet på noe konstruktivt å skrive...
 

DeletedUser

Guest
Inaktivitet er en utrolig positiv ting, om man ikke ser det i spillets verden som de fleste her ikke klarer å unngå ;)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er kanskje fordi de har ett liv utenom TW, som de må prioritere høyest?

Chrisander@ Hva vet vel du? :confused:

granpa@ Nei. Men halvparten av byene kommer fra en spiller. Som er innaktiv. End of story...

Shanks@ Høyest sannsynlig :rolleyes: (not) Jeg blir motivert når jeg får angrep på meg jeg. Vet ikke med de andre ;)

gardunited@ Hvis fakta er en unnskyldning, så ja...

Kenn@ Ta deg en bolle, og kom ikke tilbake før du har spist den og har funnet på noe konstruktivt å skrive...

Uff uff, ja du har nok rett. Men det er så ufattelig at du/dere ikke bare kan innse at det er noen som er bedre, en å komme med teite unskyldninger. Det er ingen skam å tape for bedre motstander:eek:

Da er mapui, benreddik, chrk1, gurimalla innaktiv???? kan godt hende det er noen jeg har glemt
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Først så var Elite toppspillere og vanskelige og ta byer av i følge Elitene selv i stammen der. Nå så vil dem sammenligne byene deres med...ingenting? Altså gråbyer? Elite, the grey tribe? =)

Altså :p Jeg sitter jo hele Elite nå og sitter å Sniper så dere får ikke byer 3 uker fremover dessvere :(
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Fail:halvparten av byene kommer fra EN innaktiv spiller.Javel,det regnestykket vil jeg gjerne se:D
Vi kan gi deg rett,for å føye deg,så slipper vi den diskusjonen.Jeg hadde uansett vært bekymret hvis stammen min mistet i snitt 250 000 poeng om dagen hos de aktive spillerne, til en stamme som var halvparten så stor.
Slik som du fremstiller dette,så er dette helt greit?Jaja,det forklarer jo hvorfor ting går som det går hos dere om dagen.
 

DeletedUser

Guest
Man snakker om innaktivitet her.....
Om at elite spillerne har ett liv utenom tw...

Skal gi dere alle ros som som er eid, hvor dere er en hund i bånd, hvor deres eier hete Elite, hvorfor i det hele tatt gidder dere å bruke energi på disse sidene å fortelle om alle spillerne i Elite som er innaktive....se på deres stats så ser dere faktisk at de tar byer, men dette er sikkert byer de tar mens de er innaktiv???

Skjønner meg ikke på mange av dere,,,, mange av der gjør sikkert ikke det samme om meg.. skal ikke putte frem nesen min her på forumet å mene mye om mange. ( kan til tider være ett fint kick av å lese alt det negative dere har å si om stammen min "vår" ) Rome

keep going....


Uansett så er dette ett spill, hvor jeg ser alle sine begrensniger.....skal tru om ikke elite kicker flere spillere nå ettersom vi på nytt tar mange byer fra enkelte spillere, da de er kjent for å kicke spillerne vi bestemmer oss for å adle..
Skal gi Elite 1 uke på å vise at de ikke kicker noen spillere...trur det ikke.
For da kan jo AriCa ta de igjen.... bøøøøø!!

Så en oppfordring til mange av dere her...ja vi i Rome er bare noob, som adler grått å ingen fiende byer....

NB: har ikke glemt den (1 uken) hvor Elite tok flere 10 talls byer av oss....meget imponerende, men ikke så imponerende da vi fant ut av at de ikke var vant med å bli angrepet da de ikke har mur i byene sine...ups...var dette en hemmllighet???

Til alle sammen, ha en fortsatt flott tid i TW, og deres "andre liv" utenom.

Husk å ta vare på deres nermeste i disse mørke tider!!

Mvh


NB: en liten komentar til fardin den skumle......he he, skal bli artig å se om vi ikke får noen byer de neste ukene, hvis du mener vi har tatt mange nå så kan du nok gange opp dette tallet fremover"hloder ikke med 2 gangen"....så kan vi ta en oppsummering om 3 uker...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fail:halvparten av byene kommer fra EN innaktiv spiller.Javel,det regnestykket vil jeg gjerne se:D
Vi kan gi deg rett,for å føye deg,så slipper vi den diskusjonen.Jeg hadde uansett vært bekymret hvis stammen min mistet i snitt 250 000 poeng om dagen hos de aktive spillerne, til en stamme som var halvparten så stor.
Slik som du fremstiller dette,så er dette helt greit?Jaja,det forklarer jo hvorfor ting går som det går hos dere om dagen.

At man er bekymret skal sier seg vel nesten selv... Hvem ville ikke vært det om man mistet 200000 per dag. Men derfra til å tro at dere plutselig er blitt utrolig mye bedre enn Elite blir litt latterlig. Jada, dere er virkelig på gang, det er jo tallenes klare tale. Men jeg vet også at dere har møtt en del inaktive kontoer, der tingene forhåpentlig bedrer seg framover. Så i følge dine egne skrevne ord er det derfor ikke noe fare :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
At man er bekymret skal sier seg vel nesten selv... Hvem ville ikke vært det om man mistet 200000 per dag. Men derfra til å tro at dere plutselig er blitt utrolig mye bedre enn Elite blir litt latterlig. Jada, dere er virkelig på gang, det er jo tallenes klare tale. Men jeg vet også at dere har møtt en del inaktive kontoer, der tingene forhåpentlig bedrer seg framover. Så i følge dine egne skrevne ord er det derfor ikke noe fare :p

Jeg håper virkelig det for deres skyld. Men dere har vel sagt det samme nå snart i 6 mnd.

Selvom jeg er i krig med Elite, så føler jeg med de. Kan ikke være noe moro for de som er virkelig aktive
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Spørsmålet er da hvor lenge Elite vil fortsette sånn som dette. Det er klart at fortsetter det i dette sporet så vil de etter hvert bli satt ned til andreplassen på rankingen.

For meg virket det som at den siste krampetrekningen var at de merget med LAW. Et siste forsøk på å holde seg på toppen. Det går bare nedover med dem.

Jeg skal heller ikke nekte for at det er inaktivitet ute og går. Har jo selv ligget ved siden av flere Elite-spillere. Nå er det ikke mange igjen. Ta kaziako som et eksempel. Har vel vært flere eiere på kontoen den siste tiden. Han mistet byer i fleng, men Elite kicket han ikke. Har adlet opp i mot 20 byer av han, og alt jeg har merket av aktivitet er et par forsøk på adle tilbake noen av byene. Elite lot han fortsatt være med. Nå er han kicket og adles ned av Rome, BIRKI OG Elite.

Fortsetter det sånn som dette, så tror jeg det er spørsmål om hvor lenge Elite fortsetter som stamme. Er vel vanskelig å takle for en del at "noobsa i Rome" adler dem ned.

Dette er i alle fall noe av det mest imponerende jeg har sett av statistikker på TW noen gang. Masse credz to gutta i fronten!
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 73
Side 2: 31
Forskjell: 42

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 50
Side 2: 8
Forskjell: 42

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 673,847
Side 2: 289,274
Forskjell: 384,573

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 479,257
Side 2: 68,868
Forskjell: 410,389

image.php
 

DeletedUser

Guest
Snakker en del med kaziako for tiden, vært moro om elite eller birki VIRKELIG kunne fortalt hva som skjedde med "kaziako`s" bruker....
 

DeletedUser

Guest
Det er kanskje fordi de har ett liv utenom TW, som de må prioritere høyest?

Det var det Yamato sa også. Vet du hva Elite sa til det?


"CAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE! Det er en av fordelene til Elite det, det at de har spillere som ikke går på skole, og ikke har jobb etc."

Husker så godt at det ble skrevet, kanskje ikke ordrett, men det var det som det betydde. Men jeg vil gratulere alle i Elite med å endelig å ha fått seg jobb! :eek:
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Uff uff, ja du har nok rett. Men det er så ufattelig at du/dere ikke bare kan innse at det er noen som er bedre, en å komme med teite unskyldninger. Det er ingen skam å tape for bedre motstander:eek:

Da er mapui, benreddik, chrk1, gurimalla innaktiv???? kan godt hende det er noen jeg har glemt

Åja. Så en er automatisk bedre enn en annen fordi en tar byer fra en som ikke er pålogget. Du har jo virkelig peiling du! :eek:

@Granpa@ Mapui er vel den som mister mest poeng pdd. Refererte til den andre statistikken der Mapui hadde mista omtrent halvparten ja...
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Åja. Så en er automatisk bedre enn en annen fordi en tar byer fra en som ikke er pålogget. Du har jo virkelig peiling du! :eek:

@Granpa@ Mapui er vel den som mister mest poeng pdd. Refererte til den andre statistikken der Mapui hadde mista omtrent halvparten ja...

Da er du enten blind eller bare veldig dum:confused: se på hvem som mister byer hos dere:D

Du kan du velge fra øverste hylle.
 

DeletedUser

Guest
Snakker en del med kaziako for tiden, vært moro om elite eller birki VIRKELIG kunne fortalt hva som skjedde med "kaziako`s" bruker....

Skjønner ikke helt hva du mener her?!
Jeg har selv adlet en del av han, men det var etter han ble sparket ut av Elite.
Jeg/vi trodde han var inaktiv, men det var noen små krampe trekninger fra han også, stacka den ene byen jeg skulle ta men ikke verre enn at jeg brukte 10 nukes på den og adla støtte byene som han ga faen i... fant jo en hel del tomme byer han ikke støtta!
 

DeletedUser

Guest
At Elite skylder på inaktivitet er på grensen til det patetiske.

Aktivitet er en av de aller viktigste delene med dette spillet, og kommer faktisk foran skills.

Dessuten så er det egentlig et under at f.eks ikke flere i AriCa har gått grey. For slik det er nå, så virker det som om Elite forsøker å kjede oss i hjel.

Og til deg som sa at du blir motivert når du blir angrepet, det kan nok stemme, men hvis man får en massiv angrepsbølge over seg som holder seg over en lang, lang tid, så tror jeg motivasjonen skifter over til en gi-opp-følelse.

All ære til -Rome- i denne krigen. De står nå frem som den beste, sterkeste stammen i verden 2. Det er virkelig moro å se. Dessuten blir smaken ekstra god når det er Elite som får gjennomgå, da det var Elite som tilbake i tid faktisk dømte -Rome- nord og ned. Og Elite, sammen med LAW, har jo faktisk feiret "seieren" over -Rome- og skrytt av sine egne prestasjoner.

Dette er god gammeldags *smekk på pung*.

Jeg klarer ikke å holde tilbake, så jeg fortsetter å skrive litt til;
Elite fordømmer -Rome-. Så mister de byer til -Rome-. Så merger -Rome- med OIM, og tar en enda flere byer fra Elite. Da går Elite offentlig ut og mener de er underdogs og at alle er mot dem... Noen dager senere slår imidlertid Elite tilbake, og deretter briefer her i forumet om det. Men dagene blir ikke gamle før -Rome- bølger over dem igjen. Men denne gangen har Elite en annen unnskyldning; "-Rome- adler bare inaktive Elitespillere".

Hva blir neste unnskyldning? Kan ikke deres ledelse komme på banen med en offentlig unnskyldning, slik at dere i Elite iallefall kan forholde dere til den samme;-)

Btw: I krigen mot AriCa så har faktisk Elite ikke gjort annet enn å svekke våre inaktive spillere. Ikke en eneste gang har Elite svekket en spiller som virkelig har vært aktiv hos AriCa;-P Men jeg holder meg for god til å syte på forumet om det.
 
Topp