rykte poeng for tull.

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Når man diskuterer noe uviktig bare for diskuteringens skyld som man så oftest på off-topic er det ikke da unødvendig å gi minus rykter bare fordi man er uenig i det man prater om?

altså, jeg liker CoD og er ikke spessielt stor fan av BF3, så betyer det at alle som liker CoD kan gi meg positive ryktepoeng og alle som liker BF3 kan gi meg minus? og oh, men vi er i gang, jeg syns taco er bedre en pizza, så alle som liker taco bedre en pizza kan også gi mer positivt rykte, mens de som liker pizza best kan gi meg minus, heh? dats haw it wørks, rait?
 

DeletedUser

Guest
HEI, e dessverre så gale. se bare på meg. for 3.5 måneder hjalp eg en fyr her på forumet. idag og igår fikk eg 3 negative ryktekommentarer på den tråden selv om den har vært død i 3 måneder. uten signatur og uten forklaring
 

DeletedUser

Guest
Jeg er vel den med mest dårlige rykte poeng jeg har aldri gitt noen dårlig rykte men hver dag gir jeg godt rykte så jeg må vente 24 timer før jeg kan gi igjen så ganske enkelt driter jeg i rykte poeng skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er vel den med mest dårlige rykte poeng jeg har aldri gitt noen dårlig rykte men hver dag gir jeg godt rykte så jeg må vente 24 timer før jeg kan gi igjen så ganske enkelt driter jeg i rykte poeng skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av det.

Scarbourough er vel den med flest negative ryktepoeng på .no's forum?
 

DeletedUser

Guest
He he sorry følger ikke med ser bare det kommer noen dagelig og driter i det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hvorfor diskuterer dette da dem som gjør dette her troligt aldri gir seg anywhy :) noen liker bare og gi negative på gøy er bare slikt noen må jo være duchbags også¨^^ :/
 

DeletedUser

Guest
Ja ikke mange bekymmringer i livet.He he

Skulle gi deg godt på den nicehunter men må vente 24 timer og da har jeg sikkert glemt det.
 

DeletedUser

Guest
Magnar..AnyWAY, hvor mange ganger må jeg si det.

uansett, ganske så enige. Ryktepoeng, de skal være konstruktive, eller morsomme..Hehe, den siste er vel noe personlig jeg har lagt til, jeg syntes det går helt fint om jeg får negativt ryktepoeng, så lenge det er morsomt..(aaahhh, kommer til å angre på den).

Det verste jeg vet, er folk som gir random negativt ryktepoeng ut, men, det føler jeg at reglene må ta litt av skylden for. Det hender jeg må, for å kunne gi ryktepoeng til noen igjen, dele ut random ryktepoeng til folk, og ja, da hender det at jeg både tar negativt og ikke kommenterer noe.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er et prakteksempel på at folk er så useriøse og som fortsatt befinner seg i barnehagen rent faktisk og mentalt. Jeg tør å gjette på at 80% av mine negative ryktepoeng er bare tull. Jeg har hatt flere spillere som har lagd en konkurranse om å gi meg flest ryktepoeng. Jeg er mot å ha de som anonyme, men ryktepoengene kan ha en fin funksjon, bortsett fra anonymiseringen som forårsaker mer irritasjon og tull enn fordeler.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg har en sånn 3 åring som spammer meg med dårlig rykte signert i mitt navn (puke)
Får 3 hver dag, snart har jeg like godt rykte som scar :(
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
like godt rykte som scar :(

Takk, det er slik jeg ser det også :) Godt rykte. Men jeg er stort sett bare på PnP-forumet, og da skal man spre PnP. Formålet er å irritere på seg spillere noe jeg har klart. Egentlig skulle skalaen ha vært snudd, da PnP ikke handler om å drive å kose med hverandre.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kem enn det er som spammer meg med dårlig rykte, gro deg baller og signer med ditt navn!
 

DeletedUser

Guest
Når man diskuterer noe uviktig bare for diskuteringens skyld som man så oftest på off-topic er det ikke da unødvendig å gi minus rykter bare fordi man er uenig i det man prater om?

altså, jeg liker CoD og er ikke spessielt stor fan av BF3, så betyer det at alle som liker CoD kan gi meg positive ryktepoeng og alle som liker BF3 kan gi meg minus? og oh, men vi er i gang, jeg syns taco er bedre en pizza, så alle som liker taco bedre en pizza kan også gi mer positivt rykte, mens de som liker pizza best kan gi meg minus, heh? dats haw it wørks, rait?

Det er mange grunner til å gi folk negative rykter. Jeg har fått ganske mange rare negative rykter selv. Jeg har sikkert gitt en del spesielle også, selv om jeg som regel har en grunn for å gi negativt. Men allikevel kan jeg aldri huske å se noen klage over å få fullstendig random positive rykter. Merkelig nok.

Poenget mitt er så enkelt som at i det store og det hele jevner det seg nok ut. Ja, noen er kanskje mer tilbøylige til å få random negative rykter, men da er det gjerne en grunn. Jeg kan for eksempel se for meg at en del av de negative ryktene jeg får er fordi en del folk ikke liker å diskutere med meg, og da er rykter en fin måte å få ut frustrasjonen på. Faktisk så er det visst også noen som har gitt negative rykter til andre folk for å være enige med meg. Det er ganske... spesielt. Andre ganger er det jo bare regelrett hevnrykter, slik som jeg har fått av for eksempel Dakapo og Scar.

Det kan også være noe mer legitime grunner til å gi ryktepoeng, men det er ikke alltid folk gidder å skrive begrunnelsene. Latskap er nok en grunn til dette. Det er verdt å merke seg at det ikke er noen spesielle regler for hva man kan skrive i ryktepoengene. Så lenge de følger de generelle forumreglene.

Anonyme rykter er noe mer irriterende. Spesielt nå som man ikke trenger å kommentere negative rykter.

Jeg er vel den med mest dårlige rykte poeng jeg har aldri gitt noen dårlig rykte men hver dag gir jeg godt rykte så jeg må vente 24 timer før jeg kan gi igjen så ganske enkelt driter jeg i rykte poeng skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av det.

Du er klar over at når du selv har rødt rykte, så har dine rykter ingen effekt på antallet ryktepoeng folk gir. Selv om en oppmuntrende kommentar er det alltid hyggelig å få :)

uansett, ganske så enige. Ryktepoeng, de skal være konstruktive, eller morsomme..Hehe, den siste er vel noe personlig jeg har lagt til, jeg syntes det går helt fint om jeg får negativt ryktepoeng, så lenge det er morsomt..(aaahhh, kommer til å angre på den).

Vel, jeg syns det du fikk for det innlegget der var morsomt...

Det verste jeg vet, er folk som gir random negativt ryktepoeng ut, men, det føler jeg at reglene må ta litt av skylden for. Det hender jeg må, for å kunne gi ryktepoeng til noen igjen, dele ut random ryktepoeng til folk, og ja, da hender det at jeg både tar negativt og ikke kommenterer noe.

Høres kjent ut :hmm:

Jeg er et prakteksempel på at folk er så useriøse og som fortsatt befinner seg i barnehagen rent faktisk og mentalt. Jeg tør å gjette på at 80% av mine negative ryktepoeng er bare tull. Jeg har hatt flere spillere som har lagd en konkurranse om å gi meg flest ryktepoeng. Jeg er mot å ha de som anonyme, men ryktepoengene kan ha en fin funksjon, bortsett fra anonymiseringen som forårsaker mer irritasjon og tull enn fordeler.

Her har Scar meldt deg frivillig til å hjelpe meg med å understreke mitt tidligere poeng; Det kan være gode grunner til å gi negative rykter til folk, selv om de som mottar dem kanskje ikke umiddelbart ser det. Noen grunner til å mislike dette innlegget...


  • Han oppgir ikke noe grunnlag for at han er et prakteksempel på at folk er useriøse.
  • Han er ikke engang åpen for muligheten for at han bare skriver mange utrolig idiotiske innlegg, noe jeg har nevnt for han tidligere.
  • Han impliserer sterkt at de som gir han negative ryktepoeng er på et mentalt nivå som tilsvarer barnehagen, som virkelig slår meg som et mildt personangrep.
  • Ren spekulasjon i hvor mange ryktepoeng er tull - jeg gidder for eksempel ikke gi seriøs begrunnelse på mange av ryktene jeg gir han, da det virker åpenbart at han ikke ønsker å endre på det jeg anser som... vel, idiotisk. At begrunnelsen er flåsete eller han er uenig i den betyr ikke at de er fortjent fra noen andre sine synspunkt.
  • Konkurranse om å gi han negative ryktepoeng? Han har anklagd meg for det tidligere, uten at det stemmer. Mon tro om det ikke skjer igjen.


Sånn på sparket, og kun fra mitt standpunkt. Grunner til å gi negativt rykte til det innlegget. Ryktefunksjonen gjør at alle kan si sin mening om innlegg. Flertallet får bestemme hvem som får mest, men alle sin stemme teller inn, i større eller mindre grad.

Takk, det er slik jeg ser det også :) Godt rykte. Men jeg er stort sett bare på PnP-forumet, og da skal man spre PnP. Formålet er å irritere på seg spillere noe jeg har klart. Egentlig skulle skalaen ha vært snudd, da PnP ikke handler om å drive å kose med hverandre.

Dette slår meg som et desperat forsøk på å rasjonalisere sin egen mangel på popularitet, og viser et noe snevert syn på P&P. Men for all del, rasjonaliser i vei :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ha grønt rykte grim.

Btw, til den lite kreative sjelen som skrev "var dette morsomt?"...Vel, det var så morsomt at jeg glemte å le..HAHAHA, #yoloswagfish
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Jeg setter pris på dette" Trykk på den og skriv "Jeg ba om det"...den kan du ikke vri deg unna ;)
 
Topp