Besvart rykte

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hei! Kan man sende melding til support å få fjerne dem unødvendige minus rykte poenga mine? pga jeg får negative ryktepoeng for ingen ting? Står "retard" "Hold K****" "liker forsatt ikke deg" (på den kom jeg med seriøst svar og hjalp henke med stamme regler)?
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei!
Dersom du sender en melding her på forumet til Dakapo, så vil hun ta seg av slike ryktepoeng. Ryktepoeng inngår på samme måte som et vanlig innlegg inn i forumreglene. Du vil ikke få fjernet de unødvendige ryktepoengene, kun de ryktepoengene som er i strid med våre forumregler.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Tja, dere to har et slags kappløp til to røde prikker, hvem vil vinne montro?
 

DeletedUser

Guest
Hei! Kan man sende melding til support å få fjerne dem unødvendige minus rykte poenga mine? pga jeg får negative ryktepoeng for ingen ting? Står "retard" "Hold K****" "liker forsatt ikke deg" (på den kom jeg med seriøst svar og hjalp henke med stamme regler)?

Kan ikke helt skjønne hva det er du sipper får, jeg har et Grått (negativ) rykte fra deg der det står retard...
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ehm? er denne posten unødvendig? Nei.. Dette var et spørsmål jeg stilte

Les godt over innlegga her igjen. Ingen har påpeikt at det er unødvendigt. Det er eit godt spørsmål som det sikkert er fleire som kan nyte godt utav, sjølvom eg nevnte dette fleire gonger i diskusjonen som b.a. du er med i her på forumet.

Trur nok at Sunny sikter til at du ikkje har noko å klage på, ettersom han tydeligvis har fått negativt rykte frå deg, med ein nedverdigande kommentar.

Men no har du gått svar på spørsmålet, so vi kan godt sette strek der. Ta resten på PM du...
 

DeletedUser

Guest
Du er ikke den eneste som har fått usaklige. Jeg har selv fått direkte usmakelige ryktepoeng, selv om de ikke går direkte mot regelverket, så er jeg meget fristet til å snakke med moderatorer om det. Da snakker vi om f.eks poster om utøya der vi støtter ofrene. Å kalle en slik post for "spam" blir da helt usmakelig, men det er vel svært lite å gjøre med det.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Du er ikke den eneste som har fått usaklige. Jeg har selv fått direkte usmakelige ryktepoeng, selv om de ikke går direkte mot regelverket, så er jeg meget fristet til å snakke med moderatorer om det. Da snakker vi om f.eks poster om utøya der vi støtter ofrene. Å kalle en slik post for "spam" blir da helt usmakelig, men det er vel svært lite å gjøre med det.

^^ Det er også en god grunn for at minus ryktene skal bli fjerna!

Fikk nettop en ny minus rykte Ryktebørs 14.05.12 17:22 fitt*
 

DeletedUser

Guest
Minusryktet er helt greit, bare budskapet med det er helt feil. Skulle nesten tro det var ABB selv som var inne på en visitt.
 
Topp