Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dette begynte jaggu å bli så interessant at jeg måtte finne fram en pose med Kims potetgull - BBQ smak :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at alle er så opptatte av RNG, BOL, H.F.O og WIC at ingen husker å nevne stakkars Viking, som har tatt store deler av det nordlige kontinentet tilbake...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at alle er så opptatte av RNG, BOL, H.F.O og WIC at ingen husker å nevne stakkars Viking, som har tatt store deler av det nordlige kontinentet tilbake...

Ey! Det skulle liksom være vår lille hemmelighet :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at viking er tilbake, bedre en noensinne!

Tilbake? De har alltid hvert der, bare i velig mindre utgave til tider.
Forskjellen fra da til nå er vell at de fikk en viktig spiller inn som avgjorde dette etter at v2 stengte.
Når de får en tidligere vinner av v2 med masse pk, erfaring, Tw glød og kampslyst inn og tilbake i stammen så kvikner stammen som oftest opp..
Ikke at stammen heller ikke kunne gå andre veier enn oppover fra den tiden :p
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at Viking er tilbake ja, men ikke pga at dere er bedre enn noensinne.. Kan ikke med min beste vilje skjønne at dere brukte skills for å få sir tande over. Der er mye av veksten til Viking..
 

DeletedUser

Guest
Holy shit.. Å æ som trudd at tida for drittunga på V1-forumet va over. Neida! De kom tebake atter en gang! Bringe jo diskusjon og debattering på ett så vanvittig høyt nivå!.. *facepalm*

Noob 1: "Æ e best, å du sug fordi æ kanj aaalt!!11!"

Noob 2: "(Feil/Upassende språk) OMGzor azz! Nå erru slem! Bare fordi du kan å backtime, så erru lizm såååå mye bedre?! :OOOOO"

Noob 3: "Yey! Heia Noob 1! Wooo! Æ slikke rompe å late som æ e kul.. Woho!"

Noob 1: "Ja ass! Du e bare så dårlig lissom! Off assa! O geeee!

Fizzy : "Kult.. Noobs på vandring. Tenke ut en artig dialog. Skriv en, i mine øya, artig dialog på forum. Skyt sæ sjøl i skallen i håp om at noobsa ska forsvinn fra min verden. Halleluhjastemning anyone?"
 
Sist redigert av en moderator:

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Holy shit.. Å æ som trudd at tida for drittunga på V1-forumet va over. Neida! De kom tebake atter en gang! Bringe jo diskusjon og debattering på ett så vanvittig høyt nivå!.. *facepalm*

Noob 1: "Æ e best, å du sug fordi æ kanj aaalt!!11!"

Noob 2: "STFU OMGzor azz! Nå erru slem! Bare fordi du kan å backtime, så erru lizm såååå mye bedre?! :OOOOO"

Noob 3: "Yey! Heia Noob 1! Wooo! Æ slikke rompe å late som æ e kul.. Woho!"

Noob 1: "Ja ass! Du e bare så dårlig lissom! Off assa! O geeee!

Fizzy : "Kult.. Noobs på vandring. Tenke ut en artig dialog. Skriv en, i mine øya, artig dialog på forum. Skyt sæ sjøl i skallen i håp om at noobsa ska forsvinn fra min verden. Halleluhjastemning anyone?"

Les ordentlig før du uttaler deg da :L Jaja, du som failer her.. Jeg vet bare at martin ikke er bedre enn meg hvis han er som han var..
 

DeletedUser

Guest
Les ordentlig før du uttaler deg da :L Jaja, du som failer her.. Jeg vet bare at martin ikke er bedre enn meg hvis han er som han var..

Hvem bryr seg, så lenge du vet selv at du er bedre enn han har det vel ikke noe å si hva andre tror, uansett hvordan du vrir å vender på det blir det ikke riktig å diskutere det her ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan dere to drite i det tulle der? Stiller meg med fizz sitt innlegg denne gangen..
greit at off.topic forekommer iblandt men det her er noe rart enda lengre vekk enn off.topic som ikke hører hjemme på ett forum eller PM i mine øyner :confused:..

artig rykte som kome like over her også :rolleyes: men burde hvert med en forklaring i rykte også kanskje?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Støtter også Fizz sitt innlegg her.. dette er for dumt rett og slett!

Ryktet sier at BOL driter i sine egne utsagn..som f.eks at " vi bryr oss kun om byene til Op i BOL-områder". Det har nå blitt til angrep i alle kontinenter! BOL driter på draget!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktet avkreftes.. det ryktes at kriteriene for å komme tilbake lå på det ulovlige plan, som de snakker så varmt om selv.. derfor ble det ingen overgang..
 
Topp