Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ikke det nei...Ryktes at ryktebørsen blir spammet ned av rng og bol som lager unødvendig mye drama av en intern sak. Bare begynn å angrip hverandre, dere vet like godt som meg at det kommer før eller siden.
 

DeletedUser

Guest
Hva skal jeg slippe unna? Milevis fra fronten uten et inc på over 1 år, og det var fra et stamme medlem btw!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ikke det nei...Ryktes at ryktebørsen blir spammet ned av rng og bol som lager unødvendig mye drama av en intern sak. Bare begynn å angrip hverandre, dere vet like godt som meg at det kommer før eller siden.

Finn på noe selv da, sunny? :) Om det ikke er noe annet å diskutere, så er det vel bare artig med noe annet å lese? Jeg kan sikkert starte hver eneste setning med "Ryktet sier.." om det er det du vil, men det endrer jo ingenting sånn egentlig?
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Begynn å få opp øya, er du snill. Vi bryter ingen avtaler i det hele tatt da vi har gjort det klart at alle avtalene opphørte da alliansen ble nedgradert til en IAP. Kom med fakta er du snill. Så nei vi har ikke brutt noen avtaler i det hele tatt. Vi adler gråbyer på lik linje som alle andre. Kan ikke se noen steder at disse er reservert RNG på noen måte jeg, kan dere?



Vel, det som er litt gøy, er at op92 heller ville spille i BOL enn i RNG:



Tja, er en skypesamtale - lett å redigere, så da kan jeg bare henvise dere til op92 så får dere samme sitatet servert der:) Han er ikke så begeistret for dere heller, skal jeg si deg! Om jeg bruker de samme ordene som han brukte når han skulle beskrive RNG og ledelsen der, så blir jeg vel utestengt.

Jeg skal svare på spørsmålet ditt; Fordi han en tid tilbake lovet at RNG skulle få kontoen tilbake om han sluttet? Rikig? At dere legger store begrensninger og trer forskjellige regler over hodet på spillerne dere, er ikke noe BOL kan erkjenne. Dere har deres regler, vi har våres, og om noen bryter dem - så har begge stammene sin rett til å håndheve sine regler.

Dere tok tilbake Goliatt og deeef når de gikk og kastet ut eieren - vi har ikke samme mulighet, men da benytter vi oss av innadling. Vi respekterte deres tilbaketrekking av kontoene, så da kan vel deres respektere våre sanksjoner? Eller har du et stort problem som alt annet, capitan22?

Det hadde vært greit om dere BARE hadde adlet byer inne i BOL land nå som OP er i RNG.. Men hele kontoen blir uaktuelt syns jeg.. Uansett skjønner ikke det jeg.. Blir nesten akkurat som lars og Lloyd saken om igjen.. Dere skulle angripe Lloyd. Vi angrep Lars. Der er forskjellen og noe jeg kan summere opp dere klarer ikke og bite i det sure eplet..

dannemann i dag klokken 16:45
Hei [ally]RNG[/ally],

Dere har i det siste hørt mye rart om oss i [ally]BOL[/ally] fra deres kjære ledelse, men har dere noen gang lurt på hva situasjonen egentlig er? Ja, jeg regnet nesten litt med det.

Hele stridens kjerne er selve [player]op92[/player]-kontoen som har vært i RNG svært lenge. I en gitt periode var også op92-kontoen i BOL, og her har op92 begått flere regelbrudd. Han har forlatt BOL (til fordel for RNG) uten å ha sagt ifra til BOL-ledelsen i det hele tatt, og han har gjentatte ganger truet BOL-ledelsen med at hvis han ikke får det som han vil, så skal han trekke all støtten som står hos [player]htjostheim[/player] og sende en PM til WIC om at de har fritt spillerom.

I BOL har vi regler som sier hvis du skal bytte stamme, så skal du gi beskjed, og hvis dette ikke skjer, er straffen innadling. Det er ingen tvil om at vi har begynt innadling av [player]op92[/player] for brudd på disse reglene, og her kommer deres leder elegant med i hele historien.

Flere RNG-medlemmer har forlatt RNG til fordel for BOL, og mange har ikke vært like nøye med å fortelle RNG-ledelsen at de dro. RNG-ledelsen har da trukket kontoen tilbake ved hjelp av email, eller de har rett og slett innadlet kontoen, som også RNG sine interne regler beskriver skal skje med kontoer som bare stikker.

Da op92 gikk til BOL, ga han beskjed til RNG-ledelsen, og det er derfor ble det ingen store "innadlings-krav fra RNG". Men, nå som op92 har brutt BOL sine mest tunge regler, og BOL, som på lik linje med RNG, begynner å håndheve regler, så begynner [player]Capitan22[/player] å true med krig. Spørsmålet er da følgende; Hvorfor true med krig når spilleren du går til krig for, heller vil gi ut informasjon til fienden enn å spille i RNG?

Og hvorfor skal ikke vi i BOL få lov å håndheve våre regler på lik linje som dere? Jeg synes dette er en dobbeltmoral fra Capitan22 det er å bli kvalm av.

Så kjære RNG-medlemmer; Ønsker dere en krig mellom RNG og BOL fordi Capitan22 ikke klarer å se på at et RNG-medlem blir internadlet for brudd på BOL sine regler mens kontoen var i BOL?

Hvorfor skal ikke Capitan22 akseptere BOL sine regler på lik linje som vi i BOL har godtatt RNG sine regler for innadling av kontoer som har gått til BOL, men som ikke sa ifra?
Er det slik at dere i RNG vil stå side om side ved deres leder som kun er ute etter å lage krig på sin egen agenda og stahet? Skal det liksom redde RNG snarere enn å samarbeide å gjøre slik som BOL har gjort; nemlig å akseptere andre stammers regler?

mvh
Scar

narne i dag klokken 17:58
Når har RNG adlet en som har vært i BOL ? og hvem spiller gjelder dette ? Og det var ikke så veldig mye info ledelsen i RNG fikk da BM og OP gikk over.. Begge kontoene var ment for og være i RNG så det er mer alvorlig når ledelsen har lovet eieren/originale eier at den skal være der..

dannemann i dag klokken 17:59
Vi har forskjellig politikk på slike interne greier. At dere legger flere krav og bindinger på spillerne får væres deres sak.
Du klarte ikke og svare på det engang skuffet scar virkelig
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere adlet ikke, men slik som dere har holdt på i det siste, så tok dere kontoene tilbake via email og ga kontoen til en annen stakkar. Jeg kan si at det gjelder både Goliatt og deeef. Desssverre så sitter ikke vi på noen email som dere gjør, så da benytter vi oss av internadlingen. Enkelt og greit.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dere adlet ikke, men slik som dere har holdt på i det siste, så tok dere kontoene tilbake via email og ga kontoen til en annen stakkar. Jeg kan si at det gjelder både Goliatt og deeef. Desssverre så sitter ikke vi på noen email som dere gjør, så da benytter vi oss av internadlingen. Enkelt og greit.

Nei, for OP er lovet til RNG og jeg syns det er fair at dere adler BOL-land byer men ikke RNG land
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at BOL er blendet av sin egen maktsjuke.. De glemmer glatt at de sender rundt 1000 nukes i retning RNG-konto istedet for å konse på den egentlige fienden.. Vil tro WIC godter seg ekstra over dumskapen som råder.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at BOL er blendet av sin egen maktsjuke.. De glemmer glatt at de sender rundt 1000 nukes i retning RNG-konto istedet for å konse på den egentlige fienden.. Vil tro WIC godter seg ekstra over dumskapen som råder.

Må vel gi en applaus til BOL da ja :D
 

DeletedUser

Guest
Dere adlet ikke, men slik som dere har holdt på i det siste, så tok dere kontoene tilbake via email og ga kontoen til en annen stakkar. Jeg kan si at det gjelder både Goliatt og deeef. Desssverre så sitter ikke vi på noen email som dere gjør, så da benytter vi oss av internadlingen. Enkelt og greit.

Eh Even sluttet på goliatt han ble aldri tatt fra konton men kan vel si at det var nære på da han satt og sendte info fra rng til dere i BOL. når det gjelder mr muto som satt på deeef var det plannlagt og ta fra han konton etter som jeg forsto på ledelsen så gorde ikke han en shit og lage bare kvalme i stammen og hadde vel leavet rng et par ganger.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Eh Even sluttet på goliatt han ble aldri tatt fra konton men kan vel si at det var nære på da han satt og sendte info fra rng til dere i BOL. når det gjelder mr muto som satt på deeef var det plannlagt og ta fra han konton etter som jeg forsto på ledelsen så gorde ikke han en shit og lage bare kvalme i stammen og hadde vel leavet rng et par ganger.

Der har roger helt riktig.. Even ble ikke tatt fra kontoen det burde dere egentlig kunne spørre han om ? Han dro frivillig og hadde nok ære så han lot goliatt være i RNG. Men de andre dro de over til bol... :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at enkelte her nede i sør er meget flinke til å forsvare seg. Våpenet de bruker er en meget lite behjelpelig lojalitet :D

Bare for å få opp stemningen litt igjen... Carry on everyone...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at superlol har bygd seg kraftig opp igjen etter å ha vært nær utslettet, creds til den spilleren for og i det hele tatt gidde å reise seg, er ikke mange i rng som har slik innstilling som han, CREDS!
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Eh Even sluttet på goliatt han ble aldri tatt fra konton men kan vel si at det var nære på da han satt og sendte info fra rng til dere i BOL. når det gjelder mr muto som satt på deeef var det plannlagt og ta fra han konton etter som jeg forsto på ledelsen så gorde ikke han en shit og lage bare kvalme i stammen og hadde vel leavet rng et par ganger.

Ehh, d at jeg ikke gjorde jobben min vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si til, deltok på alle kampanjene med nukes, når det gjelder adels ble de alltid snipet eller stacket. også døde min onkel i den perioden jeg var på Deeef. Derfor var jeg litt inaktiv, men hver eneste gang jeg har mistet byer på deeef nesten, untatt i starten så var det KV. Det at jeg lager kvalme vet ikke jeg noe som helst om, er fnoen i RNG som enda vil ha meg tilbake igjen, og dette vet jeg.

hva resten av medlemmene angår vet ikke jeg noe som helst. Når det gjelder og leave RNG så skjedde d 1 gang, og d var rett før de tok fra meg kontoen da jeg leavet i rent raseri.

Men hva RNG angår så bryr jeg meg fint lite nå.

Mvh
- Mr. Muto
 

DeletedUser

Guest
Ehh, d at jeg ikke gjorde jobben min vet jeg faktisk ikke hva jeg skal si til, deltok på alle kampanjene med nukes, når det gjelder adels ble de alltid snipet eller stacket. også døde min onkel i den perioden jeg var på Deeef. Derfor var jeg litt inaktiv, men hver eneste gang jeg har mistet byer på deeef nesten, untatt i starten så var det KV. Det at jeg lager kvalme vet ikke jeg noe som helst om, er fnoen i RNG som enda vil ha meg tilbake igjen, og dette vet jeg.

hva resten av medlemmene angår vet ikke jeg noe som helst. Når det gjelder og leave RNG så skjedde d 1 gang, og d var rett før de tok fra meg kontoen da jeg leavet i rent raseri.

Men hva RNG angår så bryr jeg meg fint lite nå.

Mvh
- Mr. Muto

Dårligere KV'er har jeg aldri vært borti før :D
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
@MD: Det kan du si, da du og Theo kjørte på med litt over 1k inc satt jeg på kontoen i starten, også dro mamma meg med på fjellet så satt opp KV som mista masse :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Er stephan som sitter der enda så jeg vet ikkenoe om at det er en jente der !

Jeg har også hørt rykter om en jente. Mulig Stephan og hu jenta spiller sammen? Ikke vet jeg, men var ikke så lenge siden jeg hørte det :p Om jeg ikke husker helt feil er det mulig det var en PM ifra Super Lol som undertegnet med et eller annet.
 
Topp