Ryktebørs

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Ryktet sier at jeg har hvertutrolig sløv på TW den siste månden og har nesten ikke gjort en damn dritt...

Det ryktes også at det er som regel stille før stormen :) dette har flere ganger vist seg å være sant :p well... we'll see about that :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har hvertutrolig sløv på TW den siste månden og har nesten ikke gjort en damn dritt...

Det ryktes også at det er som regel stille før stormen :) dette har flere ganger vist seg å være sant :p well... we'll see about that :cool:

Kan det være at du har fått "motivasjon" av arbeidet k2 har gjort for deg?
Og at du nå orker å gjøre noe på grunn av dette? (Lipssealed)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kan det være at du har fått "motivasjon" av arbeidet k2 har gjort for deg?
Og at du nå orker å gjøre noe på grunn av dette? (Lipssealed)

nja, men også det at jeg faktisk nå slipper å fokusere på fagbrevet :) er vel mere det som har tatt fokuset bort fra TW :p Men skal bli godt å komme tilbake :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at alle de meningløse "ryktene" til, The Punisher går i æsj med andres interesser.. synd det ikke går ant å gi flere (-) ryktepoeng på rad til en person..
Da har i hvertfall TP gått i kraftig minus fra min side -.-
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktes at bgm75 møter så stor motstand at han innadler sine egne nå. hmmm rope ulv eller er det bare litt multi. :mehe:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ryktes at alle de meningløse "ryktene" til, The Punisher går i æsj med andres interesser.. synd det ikke går ant å gi flere (-) ryktepoeng på rad til en person..
Da har i hvertfall TP gått i kraftig minus fra min side -.-

Vist du tror Minus ryktepoeng er en slaks straff for dem som skriver mye bull osv å sånt? Så tar du feil.. Er bare minus? Jeg planken om jeg får 100 minus! er bare et rødt merke.. Herregud vist jeg får et rødt merke til ringer jeg psykolog! :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Vist du tror Minus ryktepoeng er en slaks straff for dem som skriver mye bull osv å sånt? Så tar du feil.. Er bare minus? Jeg planken om jeg får 100 minus! er bare et rødt merke.. Herregud vist jeg får et rødt merke til ringer jeg psykolog! :mehe:

Strengt tatt er dette en veldig sunn holdning, i den forstand at man ikke skal la ryktepoeng styre livet ens. Men jeg ville sagt at å skrive mye bull likevel ikke er noe å trakte etter :flau:
 
Topp