Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Kan bekreftes at IB/HVIb sine angrep ikke er noe bedre en andre sine, dårlig timing, dårlige nuks (uten ram), adel med 15 sek mellomrom o.s.v.:eek:

Altså å generalisere slik blir bare tullprat. Hvis du skal si det slik, kan jeg si at H.F.O gjør det enda verre basert på det jeg har sett av angrep fra dere. Ikke noe å skryte av der skal jeg si deg.
 

DeletedUser

Guest
Kan bekreftes at IB/HVIb sine angrep ikke er noe bedre en andre sine, dårlig timing, dårlige nuks (uten ram), adel med 15 sek mellomrom o.s.v.:eek:



denne må eg bare inrømme er artig:)


har ikke fått noen serlige angrep av IB, men de eg har fått ( når det gjelder adels angrep ):) nuksene har vært 6 timer før adels angrepene, og adelsangrepene var på 20 sec fra første til siste:)

dette var bare enkelt og dodge, slik at eg fikk minimale tap på:)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså å generalisere slik blir bare tullprat. Hvis du skal si det slik, kan jeg si at H.F.O gjør det enda verre basert på det jeg har sett av angrep fra dere. Ikke noe å skryte av der skal jeg si deg.

MD , det er vel same shit hvordan de angriper så lenge de snart har tatt et helt kontinet fra dere :D
 

DeletedUser

Guest
Noen som har noen utrolige rykter å fortelle videre eller? Er litt nysgjerrig i om det skjer noe ufattelig spennende på v1 fortiden.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er vel noen rykter om at IB sliter en del og mister mye poeng nå. Grunnen er vel at RNG våkner mer og mer + BOL kvitter seg med IB i sine fronter :D

Ellers har jeg ikke noe :eek: Noen som har noen andre spennende rykter ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Er vel noen rykter om at IB sliter en del og mister mye poeng nå. Grunnen er vel at RNG våkner mer og mer + BOL kvitter seg med IB i sine fronter :D

Ellers har jeg ikke noe :eek: Noen som har noen andre spennende rykter ? :confused:

Har du noe stats eller lignende som kan støtte dette ryktet?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Side 1:
Tribes: , BOL, RNG, [DA]
Side 2:
Tribes: , IB

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 3,289
Side 2: 1,200
Forskjell: 2,089

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 949
Side 2: 540
Forskjell: 409

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 28,419,316
Side 2: 10,602,231
Forskjell: 17,817,085

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,615,197
Side 2: 5,002,247
Forskjell: 3,612,950

chart
 

DeletedUser

Guest
Men kjære MD, eg sa ikke noe annet en du gjorde i en tråd lenger fremme :D Så da må du tåle og høre det samme selv, spesielt når det er sant. Vi i HFO tar 200 byer av dere i mnd, så våre angrep er ikke så dårlige ? Dere tar kanskje 5 til 10 byer av oss. (Vi tar alle igjen)


Stats


Side 1:
Tribes: , H.F.O
Side 2:
Tribes: , IB, HVIB

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 178
Side 2: 14
Forskjell: 164

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,647,281
Side 2: 131,120
Forskjell: 1,516,161

chart



Denne uken har dere sendt ca 1000 nuks (ukjent antall tog) på oss, likevel leder vi stats denne uken også 13 - 6 til oss. Så vi gjør det mye bedre en dere for tiden....


Når alt dette er sagt så vil eg understreke at poenget mitt var at IB m/fam ikke er noe bedre en andre stammer, alle stammer har spillere som tar tw mer seriøst og er bedre en andre. Også IB...
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sindick - Jøss, jeg er imponert. Føler du deg stolt over og ha klart og gjort det? Høres helt....uvirkelig ut, syns du ikke?

Bgm, kom og ta meg i stedenfor D: IB har jo hele verdnen på seg, så at dem taper er vel ikke noe rart. Hadde du forventett noe annet? (da må jeg nesten lure på hva dine egne forventninger til dine lagkamerater er). Som alle andre stammer tidligere har tapt på, er det inaktiviteten som til slutt tar knekken på dem diverse stammene. Ikke så mye og gjøre med, men akkurat nå for tiden er det ikke mitt problem :eek:

Ryktene sier at når BOL og HFO når meg og MD om etpar år (oh yea speed up, want action), vil deres adling av fienden gå rett ned til 0 D:.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tnå tror kjære kenn at vi bruker noen år på å nå dere :D.

poor little.

sier maks 7 mnd egentlig :p
 

DeletedUser

Guest
Bgm, kom og ta meg i stedenfor D: IB har jo hele verdnen på seg, så at dem taper er vel ikke noe rart. Hadde du forventett noe annet?

Flott at noen tør innrømme det da :D

Når det gjelder Ib og at de har heile verden på seg så er det kun Ib sin feil. Dere har vært utrolig arrogante med de som har hatt allianse med dere, sånn det bruker bli når noen tror de kan gjør som de vil... Dere har hatt mange allierte igjennom tiden, som f.eks k10 famillien. Måten dere behandlet de på var ikke bra ??
 

DeletedUser

Guest
Se til å holde dere til emnet hvis ikke så stenger jeg tråden øyeblikkelig!
 

DeletedUser

Guest
Se til å holde dere til emnet hvis ikke så stenger jeg tråden øyeblikkelig!

Denne topicen har:
472 innlegg og 11.498 visninger. Må mye til for å legge ned en så populær tråd.

Ellers går det rykter om at RNG tror de gjør en super jobb mot IB. Virkeligheten er nok en helt annen, så de får seg nok et sjokk i nær framtid ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at RNG blir og prøve og motbevise påstanden til Magic dude.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det ryktes at Magic dude hadde rett vi fikk oss et sjokk hvor lett det er og rive Theodoric snart starter vi adling ;)
 

DeletedUser

Guest
Se til å holde dere til emnet hvis ikke så stenger jeg tråden øyeblikkelig!

Har lyst å kommentere denne, er heilt enig med det MD skiver om saken også..


Dette er en av grunnene til at forumet har lite aktivitet, når du ikke kan skrive noe på en ryktebørs uten at du skal bli truet med stenging av tråden er vanvittig. Det er på grensen til maktarroganse..

Alle må få lov til å kommentere andres rykter uten at det skal føre til sånne meldinger på forum i fremtiden, det gjelder andre tråder en ryktebørsen også. Alle samtaler utvikler seg underveis, det må dere ta hennsyn til vist dere ikke vil at forumet skal dø ut... Vi er få nok som bruker dette allerede..

Dere burde være glad for all aktivitet og heller slå ned på mobbing, sjikane og styg ordbruk, ikke harmløse samtaler som utvikler seg etter hvert som den går fra person til person..

Så her mener eg at dere må skjerpe dere!!!
 
Topp