Ryktebørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nei, er du gal :p Er den siste siden, I think. Når JPTG ikke har annet å finne på så må de begynne å pirke. De har ikke skjønt at krigen foregår IG, noe statistikkene vitner om :)

Må ikke kaste stein i glasshus nå da Scar! :) Du er jo temmelig flink til og pirke og klage på det meste her på forumet selv.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Må ikke kaste stein i glasshus nå da Scar! :) Du er jo temmelig flink til og pirke og klage på det meste her på forumet selv.

Men å klage på to byer er langt under min standard også :) Tydeligvis er det det som gjelder hos JPTG da de ikke har annet å bedrive tiden sin med.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har hørt om litt av hvert av pirking fra WIC sin side også... så vi i JPTG slipper å stå alene for pirkingen for å si det sånn ;)

Åjasså? Lurer på hva det kan være for noe? Kan du sitere?:)
Når man skal pirke på to gråbyer, så kan dere holde den for dere selv å heller vente på noe større å sutre over.
 

DeletedUser

Guest
Føler det med regelbrudd blir litt for tåpelig å snakke om uansett jeg... Skal du begynne å peke rundt, kan du likesågodt se i din egen bakgård. Er nok et par regelbrudd som er begått som vi ikke har fått vite om.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Føler det med regelbrudd blir litt for tåpelig å snakke om uansett jeg... Skal du begynne å peke rundt, kan du likesågodt se i din egen bakgård. Er nok et par regelbrudd som er begått som vi ikke har fått vite om.

Vi alle husker jo C22 sin situasjon, og takket være Glitter og Spiralis slapp hun svært så billig unna. Så ja, jeg tror nok ikke JPTG skal anklage oss for noe som helst.


du hadde pirka på 1 scar så du trenger ikke diskutere engang.

Kan du sitere meg hvor dette står så jeg vet hva dy whiner om?
 

DeletedUser

Guest
Veldig fint om det kommer rykter som ikke har noe med regelbrudd å gjøre. :)
For å legge til at de neste postene som omhandler det blir slettet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vinteren har vært på sitt kaldeste, og varmere tider er i møte :)

+ at Scar har skadet lillefingeren sin...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rykter Scar... Rykter! De trenger ikke engang være sanne, og det er dessuten vanskelig å sitere noe man har hørt ;)

Akkurat. Så du kan ikke begrunne dine egne påstander? For det er jo akkurat det dem er, påstander. Når du ikke skriver "ryktet sier.." så vil jo alle utspill bli tolket som en påstand, og alle påstander, for å ha noen tyngde, må være godt begrunnet, noe dine på ingen måte er. Altså kan vi bare avfeie dette som nok et dårlig forsøk fra JPTG å kaste dritt mot WIC.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Vi alle husker jo C22 sin situasjon, og takket være Glitter og Spiralis slapp hun svært så billig unna. Så ja, jeg tror nok ikke JPTG skal anklage oss for noe som helst.

Kan du sitere meg hvor dette står så jeg vet hva dy whiner om?

Ære være dere for hjelpa..men slapp jeg billig unna??? :O. Hvor har du vært?? Sier ikke mer om dette, da jeg skjønner det ikke er så populært hos modsa, men kunne bare ikke la den bemerkninga der passere sånn uten videre
 

DeletedUser

Guest
Sier det samme jeg sa en stund tilbake.

Hadde vært artig når V1 er over og vi alle legger alle korta på bordet. Sikkert noen som feiger ut, men det får så være :p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Sier det samme jeg sa en stund tilbake.

Hadde vært artig når V1 er over og vi alle legger alle korta på bordet. Sikkert noen som feiger ut, men det får så være :p

Da kan du angre deg da når jeg brer ut med min Royal Flush, mens du bare sitter der med et lusent par i 2! :D
 
Sist redigert:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
rødt rykte uten signering ja. Om du virkelig ikke liker et inlegg kan du i det minste stå fram som deg selv. I tilegg var den uten kommentar, det er drit med det nye forumet at man kan sende røde rykter uten kommentar...
 

DeletedUser

Guest
rødt rykte uten signering ja. Om du virkelig ikke liker et inlegg kan du i det minste stå fram som deg selv. I tilegg var den uten kommentar, det er drit med det nye forumet at man kan sende røde rykter uten kommentar...

Er mange barn og dårlige tapere her. Så kan ikke forvente stort. Men hadde man kunne sett hvem som ga negativt rykte, ville det ikke blitt misbrukt.
 
Topp