Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at JPTG er på vei til og snu trenden. Interessant! GO JPTG! :D

Tviler sterkt. Dette virker å være et midlertidig motangrep som kan virke veldig effektivt, men i det lange løp nei :) Kan se fint ut på papiret, men det virker å være noe som ikke kommer til å vare. Alt som er gjort er å sende masse adels ut og håpe på det beste. :p Noe som har vært mulig ettersom de fleste har mistet 50% eller mer av byene sine. Så JPTG "leder" sånt sett ikke på statestikken, de har bare tatt igjen noen tapte byer :)

Men blir spennende uansett å se hva som skjer framover. Blir jo opp til dem "to prove me wrong" :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Må si meg uenig med deg MD.
De kontoene som har mistet enormt mye byer til dere de siste ukene har vært uten eier. Nå er det spillere på kontoene og de tar tilbake det tapte.
Jeg sier ikke at dette kommer til og vare for det vet jeg jo ikke , men kanskje dere har blitt litt dårligere til og forsvare dere etter en lang periode med bare angrep? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det slik at hvis JPTG gjør det dårlig så er det alltid fordi kontoene deres visstnok ikke har eiere? Står alle kontoene tomme eller bare stikker spillerne av med en gang de blir angrepet?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvorfor er det slik at hvis JPTG gjør det dårlig så er det alltid fordi kontoene deres visstnok ikke har eiere? Står alle kontoene tomme eller bare stikker spillerne av med en gang de blir angrepet?

Folk er redde vettu. Dere er jo veldig skumle og farlige(giggle) Spesielt MD :eek:
Men det har og vært hendelser og ting som har gjort at folk rett og slett har måtte forlate TW i hui og hast, med god grunn.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det slik at hvis JPTG gjør det dårlig så er det alltid fordi kontoene deres visstnok ikke har eiere? Står alle kontoene tomme eller bare stikker spillerne av med en gang de blir angrepet?

Dem stikker av kommer det inc løper dem av gårde og er man heldig får man kv men da har det som regel gått ei tid og kontoen(e) er som regel knuste
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at det er fullt opprør i JPTG? Først klarer endelig KS å innse hva slags vrak JPTG har blitt, før øyelappene datt ned igjen og spilleren dro tilbake til JPTG, og denne gangen Chucky. So, what´s going on, homies?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det slik at hvis JPTG gjør det dårlig så er det alltid fordi kontoene deres visstnok ikke har eiere? Står alle kontoene tomme eller bare stikker spillerne av med en gang de blir angrepet?

Jeg sitter her enda? :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er fullt opprør i JPTG? Først klarer endelig KS å innse hva slags vrak JPTG har blitt, før øyelappene datt ned igjen og spilleren dro tilbake til JPTG, og denne gangen Chucky. So, what´s going on, homies?

Krav om og kicke en konto med rød prikk innen 00.00 som mister byer til dere :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
kan ikke si jeg sendte et par 100 angrep var vel mere rundt 20

Vel, det er ikke riktig.. Chucky har et par hundre utgående akkurat nå. Men takk for at du delbekreftet rykte mitt om at C22 er desperat å kicker egne medlemmer etter eget ønske, når hun selv føler for det. Det må da være noen som har planta beina på bakken i den "ledelsen" der, eller er det bare C22 som sitter å godter seg?


Jeg ble heller ikke kicket jeg forlot ;)

Aah, så det er litt amper stemning i JPTG, altså?:)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hvordan kan du da si at jeg ble kicket? og at jeg sendte et par hundre angrep etter det ? tror jeg vet bedre hva som skjer på min konto en du

Jeg er altvitende, så nei, det vet du ikke. Jeg vet alt og jeg vil at du skal tilbe min awesomme kunnskap om hva som skjer på andres kontoer! OBEY ME! :evil:

Men hvorfor forlate en stamme hvis det ikke er dårlig stemning i stammen? Eller tror du virkelig at du skal klare å holde WIC på avstand alene? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er altvitende, så nei, det vet du ikke. Jeg vet alt og jeg vil at du skal tilbe min awesomme kunnskap om hva som skjer på andres kontoer! OBEY ME! :evil:
hehe (giggle)

Men hvorfor forlate en stamme hvis det ikke er dårlig stemning i stammen? Eller tror du virkelig at du skal klare å holde WIC på avstand alene? (giggle)

aina i jptg har rød prikk og mister byer jeg vil ha konton sparket men ser jo nå at ledelsen ikke tør uten hennes høyhets tillatelse. Nei jeg kan aldeles ikke holde wic på avstand alene
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
aina i jptg har rød prikk og mister byer jeg vil ha konton sparket men ser jo nå at ledelsen ikke tør uten hennes høyhets tillatelse. Nei jeg kan aldeles ikke holde wic på avstand alene

Litt drastisk å forlate en stamme pga det, men ettersom jeg ikke vet hva slags bakenforeliggende faktorer som spiller med så skal jeg ikke uttale meg så mye. Når det kommer til min kjennskap om C22 som leder og diplomat, overrasker det meg ikke at hun lager amper stemning i JPTG :) Så jeg skjønner deg godt.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Litt drastisk å forlate en stamme pga det, men ettersom jeg ikke vet hva slags bakenforeliggende faktorer som spiller med så skal jeg ikke uttale meg så mye. Når det kommer til min kjennskap om C22 som leder og diplomat, overrasker det meg ikke at hun lager amper stemning i JPTG :) Så jeg skjønner deg godt.

Hvorfor blir jeg ikke overrasket over at du kommer med slike uttalelser som dette??? Du slenger om deg med ubekvemsord, og GODTER deg over dine egne formidable verbale angrep. Eneste jeg lurer på hvor du får alt fra. ER du ikke annet enn en ondskapsfull kvervulant som elsker å disse alle du ikke liker???

Lager jeg amper stemning i stammmen?? Hvem sier det, og hva er det jeg i såfall gjør for å lage det ampert?? Det klarer jammen meg medlemmene ganske så godt selv! Det er bare å ta eksempelet K2 det.. som stikker fordi han ikke får det som han vil *OFF*..og dette gidder jeg være med på????? Den ene etter den andre furter, og stikker.. det er så en kan dra av seg håret i fortvilelse. Jeg vet ikke hva som rir folk, men å kommunisere og samarbeide er det søtten meg ingen som kan. Kun furte..og stikke, eller komme med sure kommentarer om sine stammefrender. Det er hva som skjer i stammen. At det er meg som skal ha skylda for alt som skjer, det kan du dra langt på landet med Scar. Bare drittpreik fra en tankeløs hjerne!

Det er så enkelt som så, at ledelsen er temmelig uerfaren med slike situasjoner, og de ventet av den grunn til de kunne rådføre seg med meg. Hva galt er det i det??? Gjør det meg til en syndebukk??

*Dobbeltoff*
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at mange lager mer off enn def om dagen. Artig. Det gjør bare jobben vår så mye lettere :awesome:
 
Topp