Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Greit at dette er et krigsspill, men det betyr ikke at du skal dolke venner og de som har gitt deg tillit i ryggen!

Helt enig bgm, og jeg tror ikke du er den som skal si det...
 
Sist redigert av en moderator:

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Og med dette så mener du at du aldri sendte en "krigserklæring" til meg på skype der du utga deg for å være Capitan22 ved å endre nicket ditt? Råttent gjort av deg uansett, reis deg heller opp å vis deg på slagmarken enn å drive slikt dårlig spill! Jeg ville heller ikke ha postet dette om dette ikke skjedde, så du kan rett og slett bare komme med en liten innrømmelse på at du hadde håpet at jeg ikke skulle gjennomskue deg.

Det er nesten litt søtt hvordan du later som om ingenting har skjedd...

Poenget med hele den greia var og tulle med deg se hvor lang tid det tok før du oppdaga det men så trakk jeg meg.
Vi lo godt på skype og syntes det var morsomt.
Og som jeg alerde har sakt, så trodde jeg ikke det ville ha invirkning på ingame.
Trodde faktisk du var intligent da scarborough og var skarpt nok til og lukte ugler i mosen.
Men viss du stiller deg dummere enn jeg sitter og tror deg for, så må jeg neste bare beklage.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Poenget med hele den greia var og tulle med deg se hvor lang tid det tok før du oppdaga det men så trakk jeg meg.
Vi lo godt på skype og syntes det var morsomt.
Og som jeg alerde har sakt, så trodde jeg ikke det ville ha invirkning på ingame.
Trodde faktisk du var intligent da scarborough og var skarpt nok til og lukte ugler i mosen.
Men viss du stiller deg dummere enn jeg sitter og tror deg for, så må jeg neste bare beklage.

Vel, neste gang du skal lure meg, så kom heller med en litt bedre histore enn å sende meg en PM med en forklaring som ikke hadde noen som helst med BOL å gjøre :p Sier litt om deg, menmen.. Skal ikke gå lenger inn på det nå! Uansett så er heller aldri Capitan22 på skype, og at hun plutselig dukket opp med en "krigserklæring" som ikke hadde noe med RNG og BOL å gjøre, luktet mer enn ugler i mosen, så når jeg sjekket skyde-adressen, så var det nok ikke hennes jeg fant, guess who? :eek:

Du prøver å fremstille meg som dum, men du skøyt deg selv kraftig i foten, mister!

Lykke til neste gang!
 

DeletedUser

Guest
då starter jeg et rykte :)

en i RNGA fant en perfekt dual, men så fant hun ut at det ikke gikk fordi begge spilte på V2 også :rolleyes:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg leste hva du skrev men nå gidder jeg ikke diskutere det med deg lengere for du klarer ikke og ta inn svaret mitt.


Du vet, Capitan22 satt meg ikke opp som hertug det var det hårek the wise som gjorde siden Capitan22 absolut skulle ha poengene i hovedstammen.

At folk kan stole på meg, det kan de.
Jeg holder det jeg lover. Men hadde ingen løfter eller noen avtale angående [DA]. Jeg prøvde faktisk 3 ganger og gi den ifra meg for jeg ikke ville ha den. Fikk til svar at jeg var en så flink leder eller noe sånt.
Hvordan dette skjedde har RNG all skyld i. Ingen i ledelsen svarte Rose untat Tobbi-95 når hun prøvde og ta kontakt med dem
til kvelden vi tok inn snowfire i leder chatten der da kom hele ledelsen på plutselig og satte seg på bakbeina.
Ingenting skjedde plutselig marena var faktisk utestengt for multi i circa 1 uke og hadde fått en mail men det var ikke godt nok.
Beklager men neste gang jeg har noe med RNG så skal jeg bestile Syngende bud som kommer på døren og synger det til dem eller er ikke det godt nok heller?


Det var ikke hårek som satte deg opp som hertug. Vi var faktisk enige om at du skulle settes opp som hertug. Tror du at RNG kun besto av hårek?? Da som nå, blir slike ting avgjort av ledelsen, og ikke en person alene.
Kan heller ikke skjønne hva "Capitan22 skulle ha poengene i hovedstammen" har med denne saken å gjøre"? Det hadde da ikke noe å gjøre med at du ble valgt som hertug??

Så jo, jeg hadde tillit til deg. For ikke snakke om alle de gangene jeg har gitt deg tillit. Du har fått høre det mer enn en gang at jeg var glad jeg hadde deg som hertug i DA, fordi jeg stolte på deg. Jeg gav deg til og med fornya tillit ved å ta deg tilbake som hertug etter at du og visse andre forsvant ut av stammen for å krige mot BOL.. Jeg hadde tillit.. en gang..

Resten er bare tulleprat fra ende til annen, bare svada hele greia.
Verken Rose eller snowfire var godkjent av RNG-ledelsen.
..og avslutninga di er ikke til å forstå noenting av i det hele tatt..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at granny/pabben utgir seg for å være Capitan22 på skype, og sender krigserklæringer for å sette BOL og RNG opp mot hverandre. Det virker som han har innsett det ydmykende nederlaget, og må ta i bruk alle midler hvis han skal klare seg i verden 1. Dessverre for han så var det en litt mer våken Scar som satt på andre siden og avslørte han.

Dette er faktisk ikke et rykte, men ren fakta.

Det ryktes at Capitan22 vil forfølge saken.. for dette går på personvern. Å misbruke en annen persons identitet er straffbart.

..og til resten av dere som sitter på tribalwars. Capitan22 er ikke så uprofesjonell at hun tar krigerklæringer via skype. Dette er ikke et rykte, men fakta!
 

DeletedUser

Guest
jeg vet ingenting om den saken, men vil bare si at TWteam kan ikke straffe en person pga noe han gjør på skype.. for skype er ikke nok bevis for å banne enn spiller.

er akkurat som vist du er ferdig på skolen, så kommer noen å mobber deg, så prøver du dagen etterpå å få den eleven utvist fordi han mobbet deg,
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg vet ingenting om den saken, men vil bare si at TWteam kan ikke straffe en person pga noe han gjør på skype.. for skype er ikke nok bevis for å banne enn spiller.

er akkurat som vist du er ferdig på skolen, så kommer noen å mobber deg, så prøver du dagen etterpå å få den eleven utvist fordi han mobbet deg,

Tror c22 mente Norges lover og ikke TW-teamet sine regler ;)
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at C22 ikke kan noe om Norske lover ELLER TW sine regler :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dere bør pelle dere ontopick, og slutte med personlige fornermelser, hvis ikke så blir moderatoren sur og stenger tråden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dere bør pelle dere ontopick, og slutte med personlige fornermelser, hvis ikke så blir moderatoren sur og stenger tråden.

Dette er det skumleste rykte hittil!!!!!

Så fortsetter med at...


...det ryktes at RNG og BuRn vil fortsette en ev diskusjon et annet sted enn her :)
Og at magic dude hylles over hele V1 som den beste spilleren gjennom tidene... <3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at MD muligens vil få rett i første del av ryktet sitt, men at han leverer en skivebom av dimensjoner i andre (noen vil kanskje mene det, men jeg tviler på at alle vil tenke likt :p)
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det ryktes at Capitan22 vil forfølge saken.. for dette går på personvern. Å misbruke en annen persons identitet er straffbart.

..og til resten av dere som sitter på tribalwars. Capitan22 er ikke så uprofesjonell at hun tar krigerklæringer via skype. Dette er ikke et rykte, men fakta!

Gjør det! Det er trossalt ett lovbrudd og burde blir forfulgt.
 

DeletedUser

Guest
Gjør det! Det er trossalt ett lovbrudd og burde blir forfulgt.

tror egentlig bare et politiet ville ha ledd vist noen ville ha anmeldt noe som foregikk på internett vist hun tenker å gå så langt x)

men uansett.. slutt med det
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at BOL syntes de er den beste stammen på V1, men er veldig moro når de rangerer egen stamme på en skala fra 1-10 der 10 er best, at de plasserer BOL som en 9er :)

Now why is that?
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at BOL syntes de er den beste stammen på V1, men er veldig moro når de rangerer egen stamme på en skala fra 1-10 der 10 er best, at de plasserer BOL som en 9er :)

Now why is that?

Det kalles ydmykhet! :)

elller...
Perfection cannot be improved!
Mens vi i BOL forbedrer oss hele tiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt enig bgm, og jeg tror ikke du er den som skal si det...


Skal du starte en gang til ? Skal du nevne at du gikk til en fiende stamme og spurte om å få konto, og at du skulle slette den du fikk av ruben i HFO ? Dette er en diskusjon du umulig kan vinne, så spar deg:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal du starte en gang til ? Skal du nevne at du gikk til en fiende stamme og spurte om å få konto, og at du skulle slette den du fikk av ruben i HFO ? Dette er en diskusjon du umulig kan vinne, så spar deg:D

Jaha, så dette er fremdeles din oppfatning om hva som skjedde? Du var fryktelig oppdatert på den tiden du. Fikk dette fra løse lufte og var totalt overbevist med en gang.
 
Topp