Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Jaha, så dette er fremdeles din oppfatning om hva som skjedde? Du var fryktelig oppdatert på den tiden du. Fikk dette fra løse lufte og var totalt overbevist med en gang.

Vi er minst 20 personer som har sett loggene, du tilstod med en gang og spurte etter en ny kjangse. Den fikk du og missbrukte igjen !! For en hukommelse eller er det fornektelse:)

Neste gang du maser om dette her så kommer eg til be andre som har sett loggene bekrefte hva de har sett og veit om saken, eg gidder ikke diskutere dette eller ta hensyn til deg mer.

At du er bitter kan alle se, men eg har verdens beste samvittighet i forhold til deg. Du fikk kjangser som du normalt ikke ville fått fordi du hadde mye å stri med IRL, hadde det ikke vært voksne/fornuftige folk som ledet HFO når dette skjedde så hadde du aldri fått kjangse nr 2. Aldri.. HFO er den eneste stammen du har vært i over tid, du havner ALLTID i konflikt med de som styrer stammene du er i. Det skjer hver gang. Men HFO greide du deg så pass lenge fordi vi tok hensyn!! (i følge deg selv har du vært i 7-8 stammer og havnet i konflikt med alle. Da må du snart se på deg selv)

Og hver gang du forsvinner fra en stamme så skal du ødelegge mest mulig, sette så mange som du klarer opp mot styre i stammen du sist havnet i krangle med. Nå greide du ikke det her, det var ingen som brydde seg når du forsvant. Du har aldri bidratt i krig eller gjort noe annet for stammen så hvorfor skulle folk bry seg ?

Nå er det på tide at du kommer over dette, gå videre. Det har vi gjort:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det blir også feil å si at jeg har kommet i konflikt med hver stamme jeg har vert i, siden eneste stamme jeg har kommet i konflikt med er dere
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tribalwars.no forum > Verden 1 > V1 Politikk og Propaganda > Ryktebørs

GET IT?? Ryktebørs... Ikke gi morderatorene (hihihi.. neida :D) en grunn til å drepe dette forumet... ehh.. jeg mener stenge det! :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Rykte sier at C22 ikke kan noe om Norske lover ELLER TW sine regler :D

ID-tyveri straffes foreløpig ikke etter et eget straffebud, men det kan rammes av ulike bestemmelser i straffeloven. [3] Aktuelle straffebud er strl. § 166 (falsk forklaring til offentlig myndighet), §§ 182-183 (dokumentfalsk; bruk av falsk id), § 185 (forfalsket dokument; signere i annens navn), § 270 (bedrageri; opprette kontoforhold), § 337 (bruke navn i strid med lov), § 372 (utgi seg for å være en annen).

Kan også legge til følgende:
§ 15 Identitetstyveri og bruk av uriktig identitet
For identitetstyveri straffes den som uberettiget bruker uriktig identitet ved elektronisk kommunikasjon. Som uriktig identitet anses identiteten til en annen fysisk eller juridisk person og identitet som ikke tilhører noen.
Straffen er bøter eller fengsel inntil 3 år. For grov overtredelse er straffen fengsel inntil 6 år. For liten overtredelse er straffen bøter eller fengsel inntil 6 måneder.


Det ryktes at C22 kan mer om norske lover enn Lady Ibex..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
sier igjen, anmeld han då.. du kommer ingen steder uansett.. :rolleyes:

identitets tyv er noen som blir deg helt, ikke bare i noen minutter for moroskyld... og bruker bankkort og skader deg.. PABben brukte sin egen skype konto og endret navn.

men slutt med dette, jeg vil ihvertfall sende klage til moden vist jeg ser noe som går innpå det samme innlegget igjen er lei at ingen hører på moden o_O
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hylles?

Dette er det skumleste rykte hittil!!!!!

Så fortsetter med at...


...det ryktes at RNG og BuRn vil fortsette en ev diskusjon et annet sted enn her :)
Og at magic dude hylles over hele V1 som den beste spilleren gjennom tidene... <3<3<3

ja veldig skummelt rykte ja.. Det fortsetter sikkert et annet sted mellom RNG og Burn med disse diskusjonene:)

men du hylles ikke på v1:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ID-tyveri straffes foreløpig ikke etter et eget straffebud, men det kan rammes av ulike bestemmelser i straffeloven. [3] Aktuelle straffebud er strl. § 166 (falsk forklaring til offentlig myndighet), §§ 182-183 (dokumentfalsk; bruk av falsk id), § 185 (forfalsket dokument; signere i annens navn), § 270 (bedrageri; opprette kontoforhold), § 337 (bruke navn i strid med lov), § 372 (utgi seg for å være en annen).
Hahaha...ja han har sikkert kledd seg ut som deg opp til flere ganger for å lure BOL IRL :D
Kan også legge til følgende:
§ 15 Identitetstyveri og bruk av uriktig identitet
For identitetstyveri straffes den som uberettiget bruker uriktig identitet ved elektronisk kommunikasjon. Som uriktig identitet anses identiteten til en annen fysisk eller juridisk person og identitet som ikke tilhører noen.
Straffen er bøter eller fengsel inntil 3 år. For grov overtredelse er straffen fengsel inntil 6 år. For liten overtredelse er straffen bøter eller fengsel inntil 6 måneder.


Det ryktes at C22 kan mer om norske lover enn Lady Ibex..
Godt det er et rykte for FAKTA er at jeg kan veldig mye om Norske lover da jeg bruker de i jobben min :D

Hahahahaha...tror jeg dauer :D
Så ditt digitale spillenick anses som en fysisk eller juridisk person?


Svar tas gjerne i mot her:
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=11475&page=8
 
Sist redigert av en moderator:

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må ikke glemme at Capitan22 hadde en annen eier da den ble startet opp :) du fikk kontoen Capitan ;)
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tribalwars.no forum > Verden 1 > V1 Politikk og Propaganda > Ryktebørs

GET IT?? Ryktebørs... Ikke gi morderatorene (hihihi.. neida :D) en grunn til å drepe dette forumet... ehh.. jeg mener stenge det! :)


Siden modene ser ut til å ha sett ut sine favoritter så vil det kunn bli stengt ved direkte sjikane av granny eller li. ;) .??



(bare et rykte):cool:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Siden modene ser ut til å ha sett ut sine favoritter så vil det kunn bli stengt ved direkte sjikane av granny eller li. ;) .??



(bare et rykte):cool:

Også et rykte som tilsier at folk som blir bannet i RNG, klager til gamle moderatorer og administratorer på andre serverer.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hahahahaha...tror jeg dauer :D
Så ditt digitale spillenick anses som en fysisk eller juridisk person?


Svar tas gjerne i mot her:
http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=11475&page=8

Så morsomt du har det Lady Ibex.. så flott for deg.. men virkelig lite voksent.

§ 190a er en ny bestemmelse i straffeloven som omhandler identitetstyveri. Den lyder slik:
Med bot eller fengsel inntil 2 år straffes den som uberettiget setter seg i besittelse av en annens identitetsbevis, eller opptrer med en annens identitet eller en identitet som er lett å forveksle med en annens identitet, med forsett om å
a) oppnå en uberettiget vinning for seg selv eller en annen, eller
b) påføre en annen tap eller ulempe.
Medvirkning straffes på samme måte
.

Det ryktes at Capitan er forbanna og møkk lei av all dritten som lages av BuRn. Finnes det noen ærlige personer i den stammen der?? Finnes det noen som ønsker å krige uten å måtte ty til slike metoder??
Vil tro dere ville vinne mer ære og respekt ved å krige på ærlig vis.
 
Topp