Ryktebørs

DeletedUser

Guest
We have? Oh.. Well... Da er det bare en vei å gå da. Nemlig framover ;)

Blir moro å se om RNG takler et par tusen angrep daglig.

Haha! Framover? IB? Yeah. Samma ulla som at klokka går mot døra å greier. Like trist og tørt dog..
Men altså, som du si.. Bli artig å se om RNG klare det dokker ikke har klart :)
 

tHa UbEr NoOb

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er IB sure for at RNG har knust dem litt i det siste??? :eek::D

Dem blir knust på begge sider.
15725933-evil-smiley-face.jpg
 

DeletedUser

Guest
Er IB sure for at RNG har knust dem litt i det siste??? :eek::D

Det lukter bitterhet på lang vei fra IB fronten ;) IB spillere slutter, KV i hytt å pine og ikke minst pinlige ticketer om at RNG jokser når det ikke stemmer:rolleyes:
skal ikke være lett :)
 

DeletedUser

Guest
Det er et rykte jeg trygt kan avkrefte. Her er det god stemning og vi har alle blod på tann! ;)
 

DeletedUser

Guest
når sommeren nærmers seg så slutter en haug ib spillere. vært sånn dem 2 siste sommerene.:D

Ehh.. Har vi ikke sett denne trenden hos alle stammer? -_-
Og det blir jo en ganske gammel vits, så den skyter tilbake mot deg selv :D
 

DeletedUser

Guest
Kampanje?

Hører rykter at IB har gitt opp kampen med BOL og RNG, de må heller satse på små stammer som FLR? :confused:
Får se da når helgekampanjen deres er over hvordan den "lille" stammen klarer seg:)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det lukter bitterhet på lang vei fra IB fronten ;) IB spillere slutter, KV i hytt å pine og ikke minst pinlige ticketer om at RNG jokser når det ikke stemmer:rolleyes:
skal ikke være lett :)

Husk at RNG var der for noen mnder siden Pinelige ticketer om at BuRn Juksa når det ikke stemte, de eneste som ble utestengt var RNG:p

Når man roper høyt får man som regel svar :)
 

DeletedUser

Guest
Hører rykter at IB har gitt opp kampen med BOL og RNG, de må heller satse på små stammer som FLR? :confused:
Får se da når helgekampanjen deres er over hvordan den "lille" stammen klarer seg:)

Lol.. Det er jo de aktive i RNG som drar ut for å adle IB for seg selv. Som et eksperiment. Har vært borti det før.

Og at vi satser på små stammer blir feil. De er fiender av oss på samme måte som RNG. De er én. Ikke vår feil at de går ut av hovedstammen og lager sin egen lille barnehagestamme.
 

DeletedUser

Guest
Husk at RNG var der for noen mnder siden Pinelige ticketer om at BuRn Juksa når det ikke stemte, de eneste som ble utestengt var RNG:p

Når man roper høyt får man som regel svar :)

At du kommer her nå å bare åpner med en stor fet øgn om at RNG sendte pinlige ticketer er rett å slett latterli!
Ticketene RNG sndte om regel brudd er bare pinlig for TW-teamet sin side, når de i ettertid fant ut av alt å derreter sperret kontoen og ga straff for deres multi spill...
på tide at du granny greier å innrømme ditt eget verk -_-
 

DeletedUser

Guest
Lol.. Det er jo de aktive i RNG som drar ut for å adle IB for seg selv. Som et eksperiment. Har vært borti det før.

Og at vi satser på små stammer blir feil. De er fiender av oss på samme måte som RNG. De er én. Ikke vår feil at de går ut av hovedstammen og lager sin egen lille barnehagestamme.
haha :D DEN lo jeg godt av! De mest aktive og de som tokk flest IB byer når de var i RNG stakk for og lage barnehagestamme? Hva har du fått i deg magic? :p

...................
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
At du kommer her nå å bare åpner med en stor fet øgn om at RNG sendte pinlige ticketer er rett å slett latterli!
Ticketene RNG sndte om regel brudd er bare pinlig for TW-teamet sin side, når de i ettertid fant ut av alt å derreter sperret kontoen og ga straff for deres multi spill...
på tide at du granny greier å innrømme ditt eget verk -_-

1. Jeg Juksa aldri, PABben ble ikke utestengt.
2. Når kontoene ble utestengt var det for noen fikk det travelt etter at alle passordene plutselig havna hos andre stammer.
3. Eget verk har jeg inrømmet for alle les Vidre i denne posten: Me!!! Click me!
4. Pinelig for TW-teamet sin side at dem ikke gjorde som RNG pekte ? Tror ikke bestikelsen du sendte i fjor nådde fram til innomgames.
Kan godt være det tyske post vesne som hadde utro tjennere:p

Men om du har beviser for at jeg har jukset så må du gjærne dele dem med meg.
så eg får see selv for feil gjør man alle, noen e bare flinkere og inse dem enn andre.. Eller ka trur ho c22 om det?
 

DeletedUser

Guest
Lol.. Det er jo de aktive i RNG som drar ut for å adle IB for seg selv. Som et eksperiment. Har vært borti det før.

Og at vi satser på små stammer blir feil. De er fiender av oss på samme måte som RNG. De er én. Ikke vår feil at de går ut av hovedstammen og lager sin egen lille barnehagestamme.

Alright the new Kindergarten is coming fore you.... Ganske spookie spør du meg.

Og ja Rebecca alt var bedre før.. selv om jeg misliker han der Gest :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg hater folk som tar over kontoer på eit høgt stadie og bruker dem som forumaccer for og føle seg bedre.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Ryktes at jeg hater folk som tar over kontoer på eit høgt stadie og bruker dem som forumaccer for og føle seg bedre.

Orly? Det sa meg vel egentlig svært lite, du vil ikke utdype litt?



Hører rykter at IB har gitt opp kampen med BOL og RNG, de må heller satse på små stammer som FLR?
Får se da når helgekampanjen deres er over hvordan den "lille" stammen klarer seg

Det der er, folkens, det værste jeg har hørt. Mitt første spørsmål til deg er, har du noe imellom ørene? FLR er fiender, på lik linje som Renegades fra nord og BOL fra sør. At dere prøver og få like mye oppmerksomhet som BuRn (yea, jeg ser på FLR som wannabe), kan dere bare drite og dra i. RNG har en svært ustabil ledelse, og det virker som at medlemmene ikke er hakket bedre. Denne stammen som dere har opprettet er vel helt og holdent et stort LOL fra min side, og antakeligvis det samme i fra flere i IB. Vi får se hvor lenge dere småspurver klarer og holde dette gående, eller om at dere må rømme tilbake til honningkuba deres (RNG) :).

@Granny, du vet like godt som meg at det ikke hjelper og legge noe ut her på forumet. Du legger frem fakta, men alikevel så begynner RNG og diskutere rundt dette. Moderatorene har sjekket, og dem fant ikke noe galt - så yeah, hva er problemet egentlig? At RNG ble roflstompet av BuRn sitt stunt er et faktum, selv om BuRn slettet kontoene sine. Både moderatorer og Granny har sagt at det ikke har skjedd noe bak kulissene, så og fortsette med noen mer utdyping der er vel høyst unødvendig. Eller bærer dem fleste nagg over at han og enkelte i BuRn tok rotta på noen i nord? Aww, how cute! Men vi skal ikke ødelegge stemningen for dere i RNG, så da får jeg legge til at PABben brukte både aimbot og spambot.

Da har jeg gjort et forsøk på og blidgjøre begge parter. Var jeg flink?

Ryktes at kvaliteten på V1 spillerene er svært lav.
 
Topp