Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ÅÅ kjedelig... ser nesten ikke samenligningen med Burn engang men samme F.. egentlig..
Ute etter oppmerksomhet er vi no ikke men kan vel ikke for at det hviskes og tiskes om IB og HVIB som skal kjøre en stor offansiv mot FLR. At da på toppen av kransekaken MD kaller det en barnehage, ja det gjør vel ikke saken bedre.
Spesielt ikke så lenge FLR leder stat, så det holder på IB og presser front linjen tilbake. Men det betyr vel ikke noe her for her er det vel bare hvem som er størst i ORD..?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Det er en liten stamme som har det moro i starten, men når dere blir slått tilbake (ja, dette kommer til å skje), da løper dere tilbake til RNG med halen mellom beina og skriker etter støtte. Vi får nå se hvem som har rett til slutt ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Orly? Det sa meg vel egentlig svært lite, du vil ikke utdype litt?





Det der er, folkens, det værste jeg har hørt. Mitt første spørsmål til deg er, har du noe imellom ørene? FLR er fiender, på lik linje som Renegades fra nord og BOL fra sør. At dere prøver og få like mye oppmerksomhet som BuRn (yea, jeg ser på FLR som wannabe), kan dere bare drite og dra i. RNG har en svært ustabil ledelse, og det virker som at medlemmene ikke er hakket bedre. Denne stammen som dere har opprettet er vel helt og holdent et stort LOL fra min side, og antakeligvis det samme i fra flere i IB. Vi får se hvor lenge dere småspurver klarer og holde dette gående, eller om at dere må rømme tilbake til honningkuba deres (RNG) :).

@Granny, du vet like godt som meg at det ikke hjelper og legge noe ut her på forumet. Du legger frem fakta, men alikevel så begynner RNG og diskutere rundt dette. Moderatorene har sjekket, og dem fant ikke noe galt - så yeah, hva er problemet egentlig? At RNG ble roflstompet av BuRn sitt stunt er et faktum, selv om BuRn slettet kontoene sine. Både moderatorer og Granny har sagt at det ikke har skjedd noe bak kulissene, så og fortsette med noen mer utdyping der er vel høyst unødvendig. Eller bærer dem fleste nagg over at han og enkelte i BuRn tok rotta på noen i nord? Aww, how cute! Men vi skal ikke ødelegge stemningen for dere i RNG, så da får jeg legge til at PABben brukte både aimbot og spambot.

Da har jeg gjort et forsøk på og blidgjøre begge parter. Var jeg flink?

Ryktes at kvaliteten på V1 spillerene er svært lav.

Hehe , vi prøver overhode ikke og bli lik BuRn eller få noe som helt oppmerksomhet. Hvor du får den slags ting fra aner jeg ikke. Vi lagde FLR fordi vi var lei av RNG ledelsen sin måte og styre på osvosv. Vi lagde FLR så vi kunne styre selv og knuse IB som vi gjør nå. At IB eller MD skriver at de skal gi oss en varm velkomst med et par 1000 inc og det kommer 20 så begynner jeg også og lure :confused:
Og så må jeg spørre deg.. Er det sånn at alt som går imot IB fam og vinner er et STORT LOL fra deg og at alt som er imot IB fam kommer til og bli KNUST fordi dere er best ? :rolleyes: Når BuRn kom til verdenen prøvde de og få opperksomhet og det fikk de og IB støtta de 100% fordi de ikke var imot dem og da var BuRn best og greier.. FLR er overhode ikke best for de er imot IB. Sånn det virker for meg :rolleyes:
Men statsen lyver ikke og vi eier IB for tiden så skal bli gøy dette.

-Pitch
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er en liten stamme som har det moro i starten, men når dere blir slått tilbake (ja, dette kommer til å skje), da løper dere tilbake til RNG med halen mellom beina og skriker etter støtte. Vi får nå se hvem som har rett til slutt ;)

jadajada dere er så flinke så..:rolleyes:
eller siden folk sier vi prøver og bli like BuRn kanskje vi sletter oss selv!!! :eek:
-Pitch
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ser ikke hvor dere får dette at VI som var med i BuRn slettet oss selv?

over 70% av oss spiller enda!!!

sjekk fakta da, litt irriterende dette at folk snakker fra rævva å gir faen i å se på bevisa!!!


zubazu - Spiller enda
benny3 - Spiller enda
eivped - Spiller enda
1 am be4 u - Slettet
jogge4 - Spiller enda
Rusty - Slettet
Balderbrå - Spiller enda
PABben - Slettet
Arsenal008 - Slettet
egrob - Spiller enda
solhaugen - Spiller enda
Rumpami - Spiller enda
Black oups - Spiller enda
leivdal44 - Spiller enda
Lady Ibex - Spiller enda

4/15 er er slettet!! enda er det flere jeg ikke har nevt som fremdeles spiller!!!

http://no.twstats.com/no1/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=30905

sjekk denne linken om dere ikke tror meg!!!
 
Sist redigert av en moderator:

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Med andre ord...du syntes IB var for stille? :rolleyes:

syns nesten at RNG var for stille ;) er litt skuffet etter forige runde xD de satt liksom lista helt til topp etter det har de liksom bare dødd ut :S var liksom oppe i 600 inc, men etter det har det ikke hvert mere enn 50...

så ryktet mitt er vel at RNG (foruten FLR) sliter med å følge sine egen trender... stemmer det?
 

DeletedUser

Guest
Etter var FLR sier vil de bli det RNG en gang var kjent som. Den beste angrepsstammen på v1. RNG hadde engang et sånt rykte etter hva jeg har hørt. :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Etter var FLR sier vil de bli det RNG en gang var kjent som. Den beste angrepsstammen på v1. RNG hadde engang et sånt rykte etter hva jeg har hørt. :)

var jo derfor jeg joinet de i første omgang ;) men se på meg... skiftet stamme ;)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Så jeg hørte at han der spookie-typen var tilbake i v1, kan noen bekrefte eller avkrefte?
 

DeletedUser

Guest
Avkreftes! Spookie kanj reis dit peppern gror! Like ikke duden.. Sendt angrep mot mæ sist æ spilt V1 :(
 

DeletedUser

Guest
Fytti fy, ass... Der gikk han over streken :eek: Tenk å sende angrep... Og så i et krigsspill! :eek: Hva tror han han driver med? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Fordi spookie er spookie, og han klarer ikke stå imot smilet til fizz
image.php
 

DeletedUser

Guest
Syns smilet til fizz er litt spookie, jeg :p

Ryktes at jeg mottok min første medalje på TW i dag! :D
 

DeletedUser

Guest
Går rykter i IB leiren om at vi har funnet ut hvordan RNG jukser seg til seier ved hjelp av fake script. Og ettersom vi fortsatt har fornuften og æren i behold, benytter vi oss ikke av den metoden.

Nå er dette en metode som ikke kan spores, så det er lite moderatorene kan gjøre med det. Men det skal være sagt at RNG benytter seg av juksing og de som syntes at de gjør en bra jobb mot IB, burde vite dette. Er så ekstremt skittent gjort!

Og hvis de prøver å motsi dette, vil det bare bevise deres skyld. BOL har på sin side ikke benyttet seg av dette (så vidt vi vet), så de gjør fortsatt en fin jobb, skal ikke si imot det.

Går også et annet rykte om at IB er på vei ut av dumpa og inn i solskinnet. Hva det vil si får dere heller vente med å se ;)
 

DeletedUser

Guest
Magic vær så snill og være stille bare. Blir lei meg når jeg leser dette :( Vær eneste gang det går dårlig for IB kommer du ut med et eller annet om at de eller de jukser og blabla IB er best og blabla.... Bare vær stille og innse at både RNG og BOL gjør en super jobb mot dere takk.
 

DeletedUser

Guest
Går rykter i IB leiren om at vi har funnet ut hvordan RNG jukser seg til seier ved hjelp av fake script. Og ettersom vi fortsatt har fornuften og æren i behold, benytter vi oss ikke av den metoden.

Nå er dette en metode som ikke kan spores, så det er lite moderatorene kan gjøre med det. Men det skal være sagt at RNG benytter seg av juksing og de som syntes at de gjør en bra jobb mot IB, burde vite dette. Er så ekstremt skittent gjort!

Og hvis de prøver å motsi dette, vil det bare bevise deres skyld. BOL har på sin side ikke benyttet seg av dette (så vidt vi vet), så de gjør fortsatt en fin jobb, skal ikke si imot det.

Går også et annet rykte om at IB er på vei ut av dumpa og inn i solskinnet. Hva det vil si får dere heller vente med å se ;)


Trodde det var en LOW selv for deg men finnes vist ikke grenser for det.. Å beskylde folk for juks er vel å dra det litt langt, men pleier å være sånn når små unger taper..Er du sunket ned til barnehage nivå slik du hevder oss er??

Merker at dere har våknet, og for å si det mildt, det var jammen på tide:) Nå gleder jeg meg til forsettelsen. Kanskje dere nå kan satse på aktivitet i stedet for å skylde på motsandere som jukser..
BAre en ting å si MD...Grow up!!
 
Topp