Ryktebørs

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
*kremt*

representanter fra IB? jeg er da her!

at du mister spillegleden da vil jeg tro at de (FLR) har fåt oppdraget sitt godkjent ;)

kom med Bevisa MD... det at du mener ryktet er bekreftet? hvor står det? slik jeg ser det er dette kun beskyldninger og spekulasjoner....

trist om du skal slutte å skrive på forumet kun for dette, men det er jo opp til deg dette da...
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
vel.... da trenger jeg ikke... å... komme med dette ryktet...

det ryktes at IB whiner mye og skaper mere drama enn nødvendig... dette er vel bekreftet? :eek:
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Forstår ikke helt hva MD skal legge ut beviser for? så vidt jeg har fått med meg har RNG spillere selv bekreftet at dem lagrer økter på opera for og fake? Og det er nettopp dette MD vil bli kvitt(bli ulovelig)?
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig gjør jeg det :)

MEN back on topic. Jeg kan forstå MD i stor grad her...Nå vet jeg lite om hva som faktisk skjer her. Nå tar jeg utgangspunkt i at det er brukt en lovlig metode. Da skal angriperen ha igjen for oppfinnsomhet og/eller aktivitet. Det er faktisk slik spillet er bygget opp. Det spiller ingen rolle om hvor flink du er om du ikke er aktiv.
På en annen side så har vi det etiske spørsmålet om å tøye reglene hele tiden. Vi har også et ansvar hver enkelt av oss å holde oppe aktiviteten og gjøre spillet spennende.

Men egentlig MD...Dette spillet går ut på å vinne. Taper man, så taper man. Surt e det likevel...
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Forstår ikke helt hva MD skal legge ut beviser for? så vidt jeg har fått med meg har RNG spillere selv bekreftet at dem lagrer økter på opera for og fake? Og det er nettopp dette MD vil bli kvitt(bli ulovelig)?

at det skal bli ulovelig? det er noe annet det enn å si at de bruker ulovelige script... det er det det er snakk om her.... ikke om hva som skal bli ulovelig ;) så bevis skal han komme med når han kommer med en slik beskyldning... finner man ikke evis så kan man heller ikke kall det juks... eller kan man det?
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Forstår ikke helt hva MD skal legge ut beviser for? så vidt jeg har fått med meg har RNG spillere selv bekreftet at dem lagrer økter på opera for og fake? Og det er nettopp dette MD vil bli kvitt(bli ulovelig)?

Det er vel snakk om eit ulovleg script han beskylder dei for
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her er jeg (tro det eller ei) enig med MD.
Om folk "jukser" for å sende masse angrep på andre, blir det helt feil og jeg mener det kan ødelegge spillet. Når man får så mange angrep på seg, vil flere og flere slutte, og det vil også bli færre som starter igjen. Så jeg mener uansett om det er lovlig eller ikke er det dårlig moral og det ødelegger veldig. Men om disse angrepene er sendt på "gammeldags" vis, vil jeg si det er bra jobba :)

-BB-
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
greit nok det, men hvor er bevisa på at det er juks?

det er skittent og det er urettferdig, men krig er krig og så vidt historiene sier har det ALDRI hvert noe rettferdighet i krig...

jeg er enig i at det er dårlig gjort, men slik som MD går ut her syns jeg ikke det er mye rart folk reagere slik, men det er også rart at dette får så mye oppmerksomhet da det ikke ligger noen form for bevis eller bekreftelser på at det fårekommer juks...

så sålangt er jo Bos og resten av FLR uskyldige i å jukse da det ikke er noe som sier at de jukser som MD påstår...
 

DeletedUser

Guest
Folkens! Jeg og flere er 110% sikre på at IB jukser da de klarer og sende angrep på folk. Vi kan desverre IKKE bevise dette , men vi vet at de jukser. Vi bare føler det sånn for vi kan se hva alle finde medlemmene våres gjør. Desverre kan ikke scripte de brukes spores opp så vi kan ikke bevise noe og moderatorene kan ikke gjøre noe. MEN igjen vi er 110% sikkre på at de jukser :)

Skjønner du hvor dumt det blir?
Om folk har lite og gjøre og velger og bruke tiden sin på og spille 24/7 så er det overhode ikke vannskelig og sende masse fakes.:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier dette forumet kommer til å dø ut ettersom IB ikke blir å stille særlig opp :/

Alt er ødelagt :(
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Støtter MD her.. jeg mener dette ødlegger en del av spillet:) plutselig starter alle stammene og gjøre d så får vel en over 100tusen incs veldig lett. så går det opp til 1 mill så slutter spilleren pga for masse incs:D Dette ødlegger mye.. begynn og sende selv i stedet for og bruke script.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
at det skal bli ulovelig? det er noe annet det enn å si at de bruker ulovelige script... det er det det er snakk om her.... ikke om hva som skal bli ulovelig ;) så bevis skal han komme med når han kommer med en slik beskyldning... finner man ikke evis så kan man heller ikke kall det juks... eller kan man det?

Slik som jeg har forstått dette her så vil jeg mer si å bruke denne typen angrepsmåten etisk feil. Jeg tviler på RNG har brudt noen regler da jeg tror dere lagrer økter i opera som er lovelig, men og bruke dette til og sende x antall kommandoer/fake ut hver dag blir rett og slett for dumt. Ja, RNG var nokk smarte med og finne dette smutthullet i TW, men etisk feil og bruke det. Det ødelegger TW å tærer på motivationen for spillerene som blir utsatt for disse angrepene.

-dagi
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Støtter MD her.. jeg mener dette ødlegger en del av spillet:) plutselig starter alle stammene og gjøre d så får vel en over 100tusen incs veldig lett. så går det opp til 1 mill så slutter spilleren pga for masse incs:D Dette ødlegger mye.. begynn og sende selv i stedet for og bruke script.

hvilke script? har du bevis for dette?
 
Topp