Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Jalia, siden det virker som om du har peiling, kan du ikke forklare for oss hvordan fakeskript virker, slik at vi mindre opplyste kan forstå hvorfor de gjør det så utrolig mye mer effektivt å sende angrep enn kun å bruke faner? :)
 

DeletedUser

Guest
hehe nei:) poenget var og få fram at ikke alle spiller mange timer dagelig. Jeg har ikke så mye peiling på det scripet der..

Vel, alle venna mine & tw venna mine spiller MANGE timer hver dag, haha outsider :p
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehe nei:) poenget var og få fram at ikke alle spiller mange timer dagelig. Jeg har ikke så mye peiling på det scripet der..

LES!

syns denne diskusjonen er latterlig... ikke bare det at det er latterlig han som skaper denne stormen, men latterlig at folk flyr opp av dette!!!

1 fjær til 5 høns? :O noen hørt om det?

disse såkalte 50k incs er tydelig at det er en "no lifer" som sitter å sender disse kun for å terrorisere IB spillere... er ikke vanskeligere enn det... 50 k på en uke??? hmm... 2k per time? 24*7=168 ... 50.000/168=.... 297 i timen??? "satan han jukser:O dette må jeg rapportere!"

wow:O... snakk om å drite på draget hær'a...


og MD jeg forsvarer de ikke, men kom med bevis så beskyldninger! ikke motsatt ;) bare et tips :rolleyes:

her er regnestykket...

Jeg skjønner deg MD, det er ikke riktig at andre skal ha fordeler i ett spilll, men nå er det nå sånn at i krig så er fodeler en god ting for dem som har dem og en dårlig ting for dem som ikke har dem.
Jeg kan jo si det at nå har vi en del duals som gjør at kontoene døgner, og det har en del å bety når kontoen alltid er aktiv...
At du har fått bekreftet ryktene om juks så synes jeg personlig at det er trist om folk jukser og det er samme om de er på min side eller på din side. Men jeg velger å ikke tro på dette jukset du snakker om før du eller noen andre eventuelt kan bevise at det fatisk skjer.
Jeg har spurt de fleste om de har brukt fake script osv, men det er det faktisk ingen som har. Så dermed anser jeg dette som lovlig, og at dere ikke har lært dere denne metoden kan du ikke laste fienden for.
Som sagt alle fodeler i Krig er bra for angriperen, og om noen da sitter døgnet rundt og faker og nuker. Så gjør de faktisk en innsats for at dere ikke skal ha det bra. OG ja jeg skjønner problemet, dere kjører jo nå en knus BOS runde og så langt så har jeg en del bygging å ta meg av. alt greit....Og bra dere viser litt insjativ.. Men synd at vi skal beskylde hverandre for juks.. Jeg gjør det vertfall ikke, og håper ikke motstanderene mine gjør det heller.
Det er som RC sier, dette er kanskje en diskusjon som har tatt helt av og ikke burde være snakket så mye om før noen eventuelt kunne beivise at det foregår noe feil her.
Dere får jo bare sende ticket på dette og se hva mod kommer frem til..


her bekrefter Bos at spillere i FLR som holder kontoene aktiv døgnet rundt ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Greit - Så bruker RNG en måte der de ikke bryter reglene MEN , jeg føler at det blir feil. Hvem har sjangse for å sitte og forsvare seg selv mot 50.000 angrep ? Vi i BOL & IB skal vel fint også klare å sende ut 50.000 angrep - Men for meg blir det rett og slett feil, så jeg håper at reglene blir endret litt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på hvilken nettleser de som sender 50.000 fakes med faner på 20 minutter bruker... Min data hadde selvdestruert dersom jeg i det hele tatt prøvde å åpne 50.000 faner... :confused:
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Dem åpner jo ikke 50 000 faner da tullinger :p

Edit: Eller dem gjør jo det men ikke på en gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Åja? :p Hvordan greier han da å "sende 50.000 angrep på 20 minutt"? :p Disse økte-greiene, kanskje? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Økter funker vel på den måten at de samme byene blir angrepet fra de samme byene? Virker ganske lett å gjennomskue :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Mhm, men blir jo ekstremt kaos på kontoen og man må holde hodet rolig :p
 

DeletedUser

Guest
Greit - Så bruker RNG en måte der de ikke bryter reglene MEN , jeg føler at det blir feil. Hvem har sjangse for å sitte og forsvare seg selv mot 50.000 angrep ? Vi i BOL & IB skal vel fint også klare å sende ut 50.000 angrep - Men for meg blir det rett og slett feil, så jeg håper at reglene blir endret litt.

Nå begynner dette å bli så dumt at jeg griner snart..

Skal jeg ikke kunne sende så mange angrep jeg vil lengre? skal vi ha en grense på hva? 200 angrep om dagen? max eller ?
Blir det dummere nå så kan vi jo bare slutte å krige og heller bygge byer og inngå fredsavtaler med alle, men da vil dere vel ha en lov for det og? eller?
 
Topp