Ryktebørs

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
gå og legg deg med de dårlige løgnene,, Jeg kan dra fram kort på bordet jeg vettu men ikke du:) Du aner ikke en ting om det:)
 

DeletedUser

Guest
dette er en ryktebørs og ikke noe personlig skittkastingskanal for dere
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ryktes at jeg om ikke veldig lenge når over 800K ODD på v1! :O (ettersom jeg har 799.966 ODD og får et nuke på meg om 5 timer..)
Har 1 by, liksom bare 9.761 poeng og er dritgod!

For dere som ønsker å kvitte seg med nukes, send på 104|398 :)

Jeg tar det gledelig imot! :-D


-Egeleyes :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Ronpett prøver og adle mer gråbyer enn hva han mister.. Men han klarer det ikke? :s

Kan svare deg med at: Ryktes at Black oups prøver og adle mer gråbyer enn hva han mister.. Men han klarer det ikke? :s
Vil også nevne Teacher og Tatiana bare at de ikke adler noe i det hele tatt. en stor forskjell det igrunn :confused:
*skutt i foten**
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan svare deg med at: Ryktes at Black oups prøver og adle mer gråbyer enn hva han mister.. Men han klarer det ikke? :s
Vil også nevne Teacher og Tatiana bare at de ikke adler noe i det hele tatt. en stor forskjell det igrunn :confused:
*skutt i foten**

Forskjellen er bare at Ronpett spiller selv mens det er KV på dem to andre kontoene ;). Han er like dårlig som resten av RNG...
 

DeletedUser

Guest
Forskjellen er bare at Ronpett spiller selv mens det er KV på dem to andre kontoene ;). Han er like dårlig som resten av RNG...

Du må kansje vite hva du snakker om før du skal ha noen ord i det her! tydlig at du ikke vet hva som har skjedd på ronpett kontoen, for det du sier stemmer ikke;)
Har Black oups hatt KV hele tiden? ;O det stemmer ikke gitt....
Teacher og Tatiana har i så fall noen merkelige KV som knapt er innpå:cool:

virker som du har et "rasistisk blikk" på folk kenn, at du dømmer RNG som en person.. At du har unngått de gode spillerne i RNG kan godt være siden du ser slik på det her.
Er igrunn synd på slike som deg som har det slik :(
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg plukker byer fra mer enn bare en. Du kan jo ta og sjekke Twstats, om du vet hva det er...

Black oups har KV mesteparten av tiden, ja, og det har Teach og Tatiana også. Men du er jo allvitende, så bare se bort i fra at jeg sa imot deg.

Rasistisk? Seff er jeg det, det er RNG vi snakker om.
 
Topp