Ryktebørs

DeletedUser

Guest
.-

Nå henger jeg ikke helt med her?
Ut i fra hva jeg har lest på de siste mld har vel ingen sagt at BOL eier Balle Klorin kontoen? Det BOL har klaget på er at de mener Balle har adlet i kontinenter som de har kontroll på det (eller hadde kontroll på virker mer rett), og at det i den sammenhengen skaper gnissninger mellom stammene ut i fra at Balle hadde avtaler med BOL om ikke å adle der....

Og at du ikke har farmer pga BOL høres drøyt ut. Er vel ikke så mange som har farmer på v1 av ulike grunner.

i den såkalte ''avtelen'' med BOL så mener de at de eier dem
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg tar ingen skade av at Balle tar noen byer av barbie.

har selv ingen farmer pga BOL.

og vi kan ikke sitte å krangle over hva stakkars balle klorin velger å gjøre. Personen bak Balle klorin eier kontoen. BOL kan ikke da komme å si at de eier kontoen.

i tillegg så strider dette mot spillets regler. og dermed skal vel hele BOL straffes siden de påstår at de eier kontoen.

er bare lov med en konto pr person

Det sier seg at en god latter forlenger livet... etter å ha lest dette kommer jeg vist til å leve en god del lengre :D

Og angående mitt forige innlegge får du snakke med din kjære leder... han som sprer sånne forferdelige rykter :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du glupen..... Les nå hva både jeg og du selv skriver.

BOL mener de eier de grå byene i kontinentet og de mener at en avtale mellom HFO og BOL sier at Balle ikke skal adle i disse områdene.

Betyr det at de eier kontoen? NEI!!

Betyr et at de ønsker å kontrollere litt hva kontoen foretar seg? Ja, men langt i fra at de eier kontoen.... 2 vidt forskjellige ting.
 

DeletedUser

Guest
-.-

del 1 fremstiller ikke meg selv som så veldig glup.

del 2 i dette dere kaller avtalen så forstår jeg det som om BOL eier kontoen.

dette blir da feil siden en stamme IKKE blir drevet av en E-mail adresse men av en spiller.

derfor kan IKKE en stamme EIE en konto
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk være så vennelige å benytte seg av den fantastiske Eksport funksjonene i IGM når man henviser til meldinger? ( Ja, jeg vet de kan redigeres, men dersom noen ikke tror på det er det alltids mulig å videresende dem IG. )

Og at du ikke har farmer pga BOL høres drøyt ut. Er vel ikke så mange som har farmer på v1 av ulike grunner.

Latskap, for eksempel :mehe:

ser du her???

Nå tror jeg du tar det litt ut av sammenhengen. Merk også anførselstegnene.

For å utbrodere litt mer hva jeg siktet til, så er det mange stammer som oppfører seg som om de eier kontoene som er i stammen, i den forstanden at de truer med å rimme spillere som forlater stammen, uansett grunn - personlig har jeg aldri helt sett hvordan det bygger lojale spillere, men hver sin smak.

Men det er fortsatt ikke ulovlig. Så lenge man kun truer med IG-relaterte handlinger er det innenfor regelverket.
 

DeletedUser

Guest
.,.

grimlock. har lest og forstått det du har skrevet. vet også hva jeg siterer til.
 

DeletedUser

Guest
farm

og det at kontoen ikke har farmer er fordi det ikke er fiender eller barbar byer som ikke er BOL.
 

DeletedUser

Guest
del 1 fremstiller ikke meg selv som så veldig glup.

del 2 i dette dere kaller avtalen så forstår jeg det som om BOL eier kontoen.

dette blir da feil siden en stamme IKKE blir drevet av en E-mail adresse men av en spiller.

derfor kan IKKE en stamme EIE en konto

No offence, men nå setter du både deg selv og H.F.O i et veldig dårlig lys her på det offentlige forumet :rolleyes:


Det er Balle Klorin selv (Og H.F.O) som har sagt seg enige i at Balle ikke får lov å adle grått der han nå har drevet masseadling, dette har ingenting med eierskap å gjøre.
Dersom noen vi kjenner kunne ha logget inn på kontoen å praktisk HINDRET Balle i å ta byene hadde det blitt noe helt annet, litt som du sier, men her er det snakk om en avtale, som Balle klorin lett kan bryte (og som han har brutt et utall ganger)
Eneste er at vi har vært klare på at bryter Balle denne avtalen, har vi DIPLOMATISK SETT rett til å adle han ned, akkurat som vi har rett til å adle ned en hvilken som helst fiende i WIC uten at H.F.O på noen måter prøver å stoppe oss i det.


For å skrive så du forhåpentligvis får full forståelse for hva jeg prøver å få frem her:
Avtalen går ut på at dersom Balle Klorin adler i våre områder, blir han diplomatisk å regne som en fiende av både BOL og H.F.O. Og at H.F.O ikke skal ha noe imot at vi adler han ned, som vår fiende. (Det er satt litt på kanten i dette innlegget, i håp om at det skal være lettere for deg å forstå)


PS: Når det kommer til klagingen på manglende farms:
Ser du så mye BOL-byer inne i H.F.Os områder? De aller fleste ble tatt leeenge før dere ble en stamme å regne med i stykket. Dere har selv sørget for å adle omtrent alt av gråbyer i deres egne områder.
 

DeletedUser

Guest
..

ser hva du skal frem til...

men ser ikke hvor jeg har feilet i uttalelsene mine
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Merkelig at BOL skubber i fra seg den eneste allierte stammen som faktisk gjorde det bra mot WIC. God jul!
 

DeletedUser

Guest
::

ja god jul :) ses vel da :)

men andy. skriv meg en PM hvor det står hvor jeg feilet
 

DeletedUser

Guest
ja god jul :) ses vel da :)

men andy. skriv meg en PM hvor det står hvor jeg feilet

Tja, hvor skal jeg begynne.... :rolleye:

og det at kontoen ikke har farmer er fordi det ikke er fiender eller barbar byer som ikke er BOL.
H.F.O har adlet tilnærmet alt av gråbyer i egne områder selv, så dere har adlet opp alle deres egne farmer.



del 2 i dette dere kaller avtalen så forstår jeg det som om BOL eier kontoen.
BOL eier ingen kontoer. BOL har medlemmer, og diplomatiske avtaler, thats it.



i den såkalte ''avtelen'' med BOL så mener de at de eier dem
Les den over.



Sitat:
Opprinnelig skrevet av Grimlock
Skjer med at folk er så innbitte på at stammer "eier" spillere?


Mamma 678: ser du her???
Du tar en utenforstående's uttalelse som den ene og skjære sannhet.



har selv ingen farmer pga BOL.
Again - H.F.O har tatt omtrent alle sine farmer selv.



Personen bak Balle klorin eier kontoen. BOL kan ikke da komme å si at de eier kontoen.
Igjen, vi har aldri påstått og vil aldri påstå vi eier Balle Klorin-kontoen.



i tillegg så strider dette mot spillets regler. og dermed skal vel hele BOL straffes siden de påstår at de eier kontoen.
Anbefaler deg å faktisk LESE reglene jeg, og er det noe du ikke forstår, spør support.



Vell, dette er det jeg orker å skrive akkurat nå, på tide med litt mat! :awesome:
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Jeg også har jo adlet 4 gråbyer kan d ikke bli sånt mot meg også da, eller telles diantus som gårbyer så er det jo 60 byer da, huff da blir d vell viking som tar byene mine da :(
wic going to win a trophy and BOL goo to say we lost for ever
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Altså, til alle apekatter som lager seg teorier og spinner på dem uten egentligå ha snøring på ka som foregår, så skal eg prøve å tenne eit lite lys i saken for dåkk, sida det virker som dåkk roter fullstendig ute på finnmarksvidda i stupmørke akkuratt nu, og da er det greit å ha eit lite stearinlys med seg! ^^

Altså, saken er, BOL redda raua til BK for ei tid tilbake, nåkka dem fleste brøhuer har klart å sjå, sjølvsagt er det eit par kråkeboller som nekter å tru at me i BOL kan klara nåkka sånt, men er faktisk meget enkelt! ^^ Når da bk dolker oss i ryggen på den måten her, så er det jo naturligt å reagere! Om ein spiller redda mosedotten sin ved internadlinger, og byer vi nuka for han, så ville det vel vert narturlig for dem fleste bananer her inne å reagre når han går til ein anna stamme? o_O Ellers har eg missforstått nåkka veldigt! :p Me gjorde egentlig ingenting anna enn å lage ein avtale om at han sko adle seg vekk fra oss, beholde alle byane, men ikkje ta nye i våre områder! :p Kan godt være at eg tar feil her, men eg ser ikkje på det som veligt urimelig, å be han la være å adle i våre områder ut fra den situasjoen der? :p Sa at me kom te å gå te angrep på'n om han gjorde det, men han tok no nåkken byer i ny og ne, og når ktulu gikk grå så stupte han inn og tok allt han kunne ta! :p Altså, me he sett gjennom fingrane i lange tider, men eit sted går nu for fanten grensa?! :p Og å skylde på at Glitter satte opp det her er berre bull! :p Hu har holdt mange spellere igjen fra å angripe balle omtrent sida han gikk over! :p Altså, get real folkens, opne augo, sjå litt lenger enn nasa rekker (og for oss mannfolk, diverse andre saker) og så må det seiaste at det er lov å tenke sjølv, men når dåkk er så langt ute og graver etter gull på finnmarksvidda så er det lurt å holde munn te dåkk finn nåkka altså! :)
 

DeletedUser

Guest
David.... vi har alt hørt historien 10 ganger, så du bidrar ikke med noe nytt :)

Men for all del :p

For meg virker det også som du er ekstremt pro BOL og har vansker med å se ting i perspektiv..
 
Topp