Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Forferdelig cocky du var blitt når du nå sitter ovenpå. Hadde vært mer festlig å sett resultatet 1on1.... men men, life's a bitch. Vi får bare gjøre det beste ut av det. Så får vi gjøre det beste ut av hva vi har....

Kanskje jeg ble cocky nå i dont know men er idiotisk av både meg og jan her sitte og ha en tåpelig diskusjon om hvem som er best av oss og stammene våre BOL og RNG Krigen har så vidt startet vi får møtes på slagmarken stamme mot stamme spiller mot spiller den som kommer seirende ut vil tiden vise og jeg er sikker på at både bol og rng vil slå fra seg.
 

DeletedUser

Guest
endelig noe fornuft i deg roger.

nå får vi se hvordan du takler inc, lykke til:cool:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at medlemmene er i villrede på hvor de skal poste saker og ting... Er ikke dette en ryktebørs? ..og hvor ble mod av?
 

DeletedUser

Guest
vel c22 fint om vi kunne få hørt en utalse fra rng sin side ang krigen :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jan kanskje du burde sjekke fakta ta kontakt med folkene i bol som er i k21 k22 k23 dere får totalt deng(nod)

Deng og deng fru blom x) Altså, mtp. at eg rekner med at du er "goliatt" ig, så he du nu ikkje SÅ møkji å sprette med tunga for :p Altså, eg har vert innpå EIN gang sido du begynte å angripe meg, rett nok satt eg to timer, men ikkje lenger! :p Du var da fillern ikkje SÅ vanskelig å forsvare seg mot :p Du har fått gjort ein del skade nu da, når eg stakk ut på fest. så gratulerer dude! :) Du har offesielt gitt ein slutta person deng! :) Du fe få eit klapp på skuldro for den :) Altså, alvorlig talt, om det er dette du kaller deng, så er det like før eg går å graver meg ner under ein stein! Eg har blitt kjørt av WIC eit par ganger oppigjenom, og DET kan man kalle deng, men det du holder på med, det er ikkje meir enn lett spanking det ;) Berre kos det! ^^ Satser på du fe deg fram i fronten tell skikkelige spellere fra WIC, eksempelvis stein905, Magic Dude, terhals, lowenan, paalodin, eller skikkelige spellere frå BOL, som danne, glitter, andy, ht osv. så skal du få lov å læra ka "Deng" er :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
vel c22 fint om vi kunne få hørt en utalse fra rng sin side ang krigen :)

Altså, krig og krig dude, det er vel meir slik at RNG avslutta forholdet med BOL, men nåkken KRIG har eg da aldri hørt om at det er blitt ærklært fra nåkken si sida :p Kan godt være eg tar feil, men RNG berre rydder opp i urtehagen sin nu, og me gjer det samme, ingen ting meget organisert for øyeblikket tru eg :p Når det er sagt, så blir det jo krig mellom enkeltspellere, men ikkje nåkka meir enn at den eine vil ha den andre sine byer, og han andre vil gjerne beholde dem :p Det er ikkje nåkka meir avansert enn det :p Mange som fremdeles vil holde fokus mot wic, men så er det enkelte som ikkje vil det, og er heilt iorden for min del, er ikkje mitt problem det heller lenger, men som sagt, ein offesiell krig har det vel ikkje vert snakk om enda? :)
 

DeletedUser

Guest
vel c22 fint om vi kunne få hørt en utalse fra rng sin side ang krigen :)

Hva vil høre fra oss?
Vi støtter vår beste allierte i en krig ?
At glitter fikk ledelsenen i rundt seg til å tro at hun skulle slette seg og at BOL ble med ned, så hva er det å forvente av H.F.O å gjøre de?
klart de da hiver seg rundt for å komme igang før WIC.. Når da Glitter angriper for å nekte H.F.O i å høre på en oppfordring hun selv hadde kommet med så er det noe som ikke stemmer såklart.

Dette er andre gangen de har angrepet en allirert på kort tid så det er klart hvilken alliert vi holder oss for.
At RNG var trege på avtrekkeren var for at vi sårt ville se at de ville prøve å ordne opp, noe som ikke ble noe resultat av...

Det her er en krig av feil grunn og RNG er ikke begeistret over at dette skulle skje..
 

DeletedUser

Guest
Deng og deng fru blom x) Altså, mtp. at eg rekner med at du er "goliatt" ig, så he du nu ikkje SÅ møkji å sprette med tunga for :p Altså, eg har vert innpå EIN gang sido du begynte å angripe meg, rett nok satt eg to timer, men ikkje lenger! :p Du var da fillern ikkje SÅ vanskelig å forsvare seg mot :p Du har fått gjort ein del skade nu da, når eg stakk ut på fest. så gratulerer dude! :) Du har offesielt gitt ein slutta person deng! :) Du fe få eit klapp på skuldro for den :) Altså, alvorlig talt, om det er dette du kaller deng, så er det like før eg går å graver meg ner under ein stein! Eg har blitt kjørt av WIC eit par ganger oppigjenom, og DET kan man kalle deng, men det du holder på med, det er ikkje meir enn lett spanking det ;) Berre kos det! ^^ Satser på du fe deg fram i fronten tell skikkelige spellere fra WIC, eksempelvis stein905, Magic Dude, terhals, lowenan, paalodin, eller skikkelige spellere frå BOL, som danne, glitter, andy, ht osv. så skal du få lov å læra ka "Deng" er :)

Vis du har slutta så får du sette opp kv eller gi vekk kontoen din. Forsvart deg mot meg ? du og alle andre i k22 har ikke forsvart dere eneste er vel 4-5 readlinger fra deg føre jeg nuket readlings nuka dine. så jo Tormod dere får deng så det suser i k22 det er mange 100 rapporter som beviser dette du og andre kan godt få dem og se sjøl:rolleyes:

Så tormod mann deg opp og gjør noe med det jeg er jo tros allt en noob i forhold til deg det sa du jo selv her på pm. Gjør noe med det eller hold kjeft:)
 

DeletedUser

Guest
roger innse du er ikke en dritt i forhold til tormod, han er bedre en deg og klarer og skrive noe onkelig imotsetning til dge som bare kommer med idiotisk vrøvl, tenk deg om.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå må jeg bare skrive under på det Roger skriver her. Har du white-shadow sett rapporter? Vet du hva som foregår på kontoen til både den ene og andre? Er jo bare å se på stats, så kan man si at stillingen er 1-0 til RNG, uansett hva du måtte mene om skillsa til Roger.
 

DeletedUser

Guest
det blåser jeg totalt i c22, roger klarer ikke holde ut lenge def skillsa hans er bonn se v4 fks han var på unreal 1 uke før han fikk store mengder inc og ja totalt opp.

c22 en ting skal du ha du er et av medlemmene i rng jeg har respekt for det er pga du ikke skryter og whiner for allt!

roger er en sytebukk uten like som skryter som en 10 åring når han klarer noe, men kommer med konstante unnskyldninger når noe går imot.

roger dra sammen nøttene og vis hva du er god for.

så kan du skryte i etterkant når du har bevist noe.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
roger innse du er ikke en dritt i forhold til tormod, han er bedre en deg og klarer og skrive noe onkelig imotsetning til dge som bare kommer med idiotisk vrøvl, tenk deg om.

Jeg er enig i at Tormod er god, og ikke umulig han er bedre enn Roger, men jeg vet dessverre litt for lite til Roger. Det tror jeg også du gjør, men at du virkelig hater på han.

Kanskje du også kan skrive noe ordentlig i stedet for å komme med idiotisk vrøvl? Flere som burde tenke seg om her..
 

DeletedUser

Guest
det blåser jeg totalt i c22, roger klarer ikke holde ut lenge def skillsa hans er bonn se v4 fks han var på unreal 1 uke før han fikk store mengder inc og ja totalt opp.

c22 en ting skal du ha du er et av medlemmene i rng jeg har respekt for det er pga du ikke skryter og whiner for allt!

ehh jan hva er det du har så fryktelig imot meg egentlig ?


det som skjedde på v4 at jeg ga meg da kan du ta en titt i skype loggen din etter samtale med meg fordi du vet vikelig godt at jeg ikke ga meg fordi jeg fikk litt inc

Mine deff skills/ferdigheter vet du aldeles ingen ting om


roger er en sytebukk uten like som skryter som f*** når han klarer noe, men kommer med konstante unnskyldninger når noe går imot.

Sytebukk? da lurer jeg virkelig på hvor du har det ifra.
Konstante unnskyldninger når noen går imot meg ? herregud hvor får du dette fra egentlig dette er jo totalt vrøvel

du må virkelig skjerpe deg nå jan trodde vi var såppas venner men og starte og juge og komme med slikt vrøvel om meg er totalt tull fra din side
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Var ikke dere dualer på v7 før? Mulig jeg blander nå, men viss dette er tilfelle; slutt å vere slem JH. Selv om han ikke er på samme side som deg denne gangen, trenger du ikke å bli uvenn med han.

Peace (angel)
 

DeletedUser

Guest
Avkreftes

Lurer også litt på hvem som taper byer her jeg er ivertfall ikke meg:hmm:
 

DeletedUser

Guest
roger innse du er ikke en dritt i forhold til tormod, han er bedre en deg og klarer og skrive noe onkelig imotsetning til dge som bare kommer med idiotisk vrøvl, tenk deg om.

eh...Vet ikke om du er riktig mann til å si at Roger ikke greier å skrive "onklig"...Telte 9 skrive feil på deg, og på denne lille setningen er det ganske... Imponerendes! (clapping)
 
Topp