Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Er ikke bare 1.. Var et eksempel. Kravstore dere er da :(

Og ja, ekstern hjelp har vi fått. Sendte sendebud til Roma og spurte om de hadde noe materiale som var sterkere enn vanlige steinmurer :) Svaret kom på julaften. Nissen reiser raskere enn hest og kjerre :p
Men det var mer ment som en spøk. :)
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Eh, nei? :hmm:
Se om du finner ut hvor jeg skrev det. You may be in for a shock!

Ryktes at mange i JPTG har funnet ut hvordan man sender angrep igjen :) Bare litt synd at de sender alle angrepene sine fra 1 by. Men angrep er angrep? Right?! :D

Går også rykter om at WIC har funnet ut hvordan man lager betong. Ergo blir murene veldig vanskelige å komme igjennom :) Portene er også oppgradert, så dette lover ikke godt for stakkars JPTG.


Her ;)
 

DeletedUser

Guest

Oh God...

Er nesten ikke morsomt lenger. Blir bare trist. Men skal ikke si noe mer om dette, ettersom jeg liker at dere gjør som dere gjør.

Dere får heller være godtroende og håpe at ingen av dere gjør det. Eller usikre og skeptiske. I don't care :D Så lenge dere fortsetter, er jeg fornøyd :)
 

DeletedUser

Guest
Nisser og småtroll er viktige for å opprettholde moralen til troppene mine.

Ryktes at enkelte fikk uventet besøk av mine assassins i natt ^^
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at enkelte prøver å hacke kontoer. Viser seg at en har klart det også.

Idioter.
 

DeletedUser

Guest
Når du sier "hacke", mener du da "logge inn på en konto med passordet som man fikk av kontoeieren"? :razz:

Fordi det virker som den vanligste definisjonen av det her på forumet, til min store irritasjon...
 

DeletedUser

Guest
Jupp. Akkurat det der. Hacking er vel kanskje et sterkt ord.. Men det er ofte uvelkommne spillere som logger inn. Selv om de kanskje vet passordet, er det ikke dermed sagt at de skal logge inn og ødelegge.
 

DeletedUser

Guest
Woah, folk ble visst sure på meg da jeg nevnte vi ble hacket.

"tyder bare på at JPTG er lei av at dere kødder"

Var beskjeden jeg fikk. Aner ikke av hvem, men skulle likt å se hvem det var :hmm:

Anywho.. Ryktes at xandor begynner å slite litt med troppene sine? :)
 

DeletedUser

Guest
Jupp. Akkurat det der. Hacking er vel kanskje et sterkt ord.. Men det er ofte uvelkommne spillere som logger inn. Selv om de kanskje vet passordet, er det ikke dermed sagt at de skal logge inn og ødelegge.

Vel, jeg antar hacking er kortere å skrive enn ga-bort-passordet-til-noen-man-trodde-man-kunne-stole-på-men-kunne-ikke-stole-på-dem-allikevel-så-det-er-kanskje-litt-sin-egen-feil-ing :razz:
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg antar hacking er kortere å skrive enn ga-bort-passordet-til-noen-man-trodde-man-kunne-stole-på-men-kunne-ikke-stole-på-dem-allikevel-så-det-er-kanskje-litt-sin-egen-feil-ing :razz:

Du altså.. Pirkete som bare rakkern! :D
Ja, det er noe i den duren.. Men dette er en som har logget inn, endret passord og nekter å gi tilbake noe som ikke er hans/hennes.
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet da er jo hvem som har e-posten som er knyttet til kontoen... :razz:
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Huff og huff, come on jptg gi litt motstand da :-|
Trodde dere skulle ta oss jeg :) Men for og si det sånt det hjelper ikke og ha 30-40 brukere aktiv og resten står bare og venter på og bli skam nuka, og adlet, ser jeg noe som ligner på enn, tanke av at dere ikke gidder mere ?
Dere gikk ut og sa dere vil endre v1, men joda, dere gjorde de motsatte, bare at dere slo i sammen stammene, værså snill , dere kan vell bedre enn dette ? På forumet , er dere aktiv ,men ingame kan jeg ikke si det samme :(

Så kom igjen gi oss litt mere figth i allefall meg da (hug)

Men ellers tror jeg nok jptg kommer til og synke d næremste dagen også jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Just er flinke til å angripe tilbake de. Eneste problemet er bare at de suger til å adle :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Du altså.. Pirkete som bare rakkern! :D
Ja, det er noe i den duren.. Men dette er en som har logget inn, endret passord og nekter å gi tilbake noe som ikke er hans/hennes.

Pirker borti denne igjen.

Det vil kanskje interessere deg at det ble informert om en ny greie på TW.net nylig. Endring av passord vil kreve en bekreftelse fra e-posteieren på kontoen. Det burde løse det problemet med snikete (ex)dualer.

...selvfølgelig, hvis ingen har tilgang til e-posten så kan jo det føre til nye problemer :LOL:
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Nei, er du gal :p Er den siste siden, I think. Når JPTG ikke har annet å finne på så må de begynne å pirke. De har ikke skjønt at krigen foregår IG, noe statistikkene vitner om :)

Virker ikke som om du forstår at krigen foregår IG om du har sett på din egen stats (nerd)

:D
 
Sist redigert:
Topp