Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Virker ikke som om du forstår at krigen foregår IG om du har sett på din egen stats (nerd)

:D

Neida, du kan jo spørre de 10 JPTG-spillerne og de "to kampgruppene innad i JPTG" som faktisk må til for å ta byer av meg du :) Forskjellen er vel at jeg ikke gidder bruke tid på å pirke på to gråbyer som ble erobret som kunne vært feiladlinger eller annet uten å backe opp med skikkelige bevis eller adlingslogger som skulle tilsi at vedkommende spiller var under internadling og likevel erobret nye byer. Der har du forskjellen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg fikk det morsomste ryktet mitt på en stund i denne tråden :razz:

Kode:
Du er en svær gorrilla, men ser ut som en ALV

Negativt, men allikevel :LOL:

...og når jeg først er her...

Neida, du kan jo spørre de 10 JPTG-spillerne og de "to kampgruppene innad i JPTG" som faktisk må til for å ta byer av meg du :)

Oldie but goodie: Dette spillet heter Tribal Wars.

Forskjellen er vel at jeg ikke gidder bruke tid på å pirke på to gråbyer som ble erobret som kunne vært feiladlinger eller annet uten å backe opp med skikkelige bevis eller adlingslogger som skulle tilsi at vedkommende spiller var under internadling og likevel erobret nye byer. Der har du forskjellen.

Nei. I stedenfor å klage på noe som etter informasjonen tilgjengelig ser ut til å være internadling ( aktiv adling av byer når kontoen er under internadling ) så klager du på... stammenavnet til fienden :eek:

Edit: La til hvor jeg fikk ryktet.
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg klager ikke på stammenavnet, bare trekker tråden opp igjen da de sa at det kun var midlertidig. Noe vi har fått bekreftet ikke lenger er da de har satt det som et permanent stammenavn.

Eneste jeg har gitt dem noe kritikk for, er at de faktisk valgte å beholde stammenavnet sitt som mange synes er litt... ehm, daft.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg klager ikke på stammenavnet, bare trekker tråden opp igjen da de sa at det kun var midlertidig. Noe vi har fått bekreftet ikke lenger er da de har satt det som et permanent stammenavn.

Eneste jeg har gitt dem noe kritikk for, er at de faktisk valgte å beholde stammenavnet sitt som mange synes er litt... ehm, daft.

Hvis det får deg til å føle deg bedre så kan du bruke ordet pirker heller enn klager, siden det var det ordet du brukte ovenfor :razz:

Jeg antar du ikke kommer til å vedkjenne deg at det å pirke på regelbrudd er bedre enn å pirke på stammenavn, men det er greit. Så lenge du innser hva slags spill du spiller, og at det involverer stammer, så går det nok bra med deg til slutt.

Men siden du mener du burde lagt ved adlingslogger, og dill og dall for påstandene sine... Hvor er ditt grunnlag for å si at "mange" mener at JPTG er et daft navn? :razz:
 

DeletedUser

Guest
Fint at du likte det, skjønner ikke hvordan det ble negativt, men ser ikke ut som at du lider noen nød...ville gi ryktepoeng til noen andre, og da blir det noen randome rykter her og der...Pga den dumme regelen om at du må gi rykter til andre..dum regel..dum
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Men siden du mener du burde lagt ved adlingslogger, og dill og dall for påstandene sine... Hvor er ditt grunnlag for å si at "mange" mener at JPTG er et daft navn? :razz:

Alle de morsomme kveldene vi satt på skype å lo av det stammenavnet. Mulig det bare er meg som synes det er litt daft, men det har jeg vanskeligheter med å tro.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at flere i Just ikke takler presset vi legger på dem :) Enten har de gitt opp eller så bryr de seg ikke :D
 

DeletedUser

Guest
Alle de morsomme kveldene vi satt på skype å lo av det stammenavnet. Mulig det bare er meg som synes det er litt daft, men det har jeg vanskeligheter med å tro.

Akk og ve. Atter en gang ignorerer du de ørten punktene hvor du virkelig dummer deg ut... for så å hoppe rett i det med begge beina atter en gang. Det er imponerende, på et vis.

At du (som jeg vil tro sliter med troverdigheten blant... vel, minst én person :razz:) påstår at "dere" tilbrakte kvelder (flertall!) med å le av et stammenavn på skype er virkelig ikke noe slags bevis for noe som helst.

På den andre siden så har jeg ikke noe større problem med å tro at folk har ledd av JPTG sitt stammenavn. På samme vis som jeg vil tro folk kan finne på å le av navnene WIC, BOL, eller de aller, aller fleste stammenavn på TW. På samme vis som de som har en overdreven forkjærlighet for latinske sitater fort kan bli tatt noe mindre seriøst enn de kanskje skulle ønske.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at det tyske språk er forbudt å bruke, for enkeltindivider. Dette bestemmes også av enkeltindivider..
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at latskapen legges til side og aktiviteten trappes opp for å kjøre Just ned til 0 poeng. Bare snakk om vilje og tid, så er det en done deal innen kort tid. Det som er litt artig er at JPTG også vet dette. De sliter noe grusomt og de vet det ekstremt godt selv. Muligheten for seier er helt avhengig av et mirakel som trolig aldri kommer til å komme.

Sånn går det når man ødelegger så vanvittig mye for seg selv.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Når dere så får hjelp fra en kant dere ikke burde fått hjelp fra, så blir det jo piece of cake?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det trengs ikke å utdypes, scar :) Det er på en måte en unnskyldning, fordi det ødelegger motivasjonen for alle som spiller mot wic at vi skal få ekstra motstand på enkelte steder som man tenkte det ikke gikk ann...
 
Topp