Ryktebørs

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kjemper var vel å ta hardt i, nuksa mine tar ut alt av nukes og deff som står i bakgården, ville nå ha dodget dem jeg da
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Battle er en veldig fredlig stamme :) Adler ikke av WIC. Tar bare fra Barbie og tidligere stammevenner. Blir jo en cakewalk om dette fortsetter.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ryktes at Battle er en veldig fredlig stamme :) Adler ikke av WIC. Tar bare fra Barbie og tidligere stammevenner. Blir jo en cakewalk om dette fortsetter.

Er ikke sikkert alle vil krige vettu! (giggle)

Men tiden vil vise, kanskje de klarer og gjøre noe? Var ikke noe sjokknyhet det med gråbyene i alle fall.
 

DeletedUser

Guest
Hadde jeg hat noe å ta med, skulle jeg gjerne ha lekt med dere.

Herregud... Du kan jo velge og vrake hvilken konto du vil ha :p Er jo så mange som kommer til å gå grå. Se og velg deg en så kan vi leke med deg (party)
 

DeletedUser

Guest
Herregud... Du kan jo velge og vrake hvilken konto du vil ha :p Er jo så mange som kommer til å gå grå. Se og velg deg en så kan vi leke med deg (party)

SKal jeg bare forlate en konto jeg har kjempet så lenge for?
Hahaha, nei. Her skal man ned med skipet.

Ingen andre kontoer er som xandor.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
VI leke med xandor :D Kimmi hadde du og xandor tatt en 1v1 kamp hadde han grust deg. xandor vil kjempe til siste slutt med SIN konto. men du kan jo ikke si det samme, du som nærmest ikke har gjort noe på enfi.
 

DeletedUser

Guest
VI leke med xandor :D Kimmi hadde du og xandor tatt en 1v1 kamp hadde han grust deg. xandor vil kjempe til siste slutt med SIN konto. men du kan jo ikke si det samme, du som nærmest ikke har gjort noe på enfi.

Hahahaha! Jeg spiller for morro skyld, bruke tiden min på tw, når jeg ikke har noe annet å gjøre. Xandor hadde nok grust meg ja, faktisk så og si alle hadde grust meg :) bryr jeg meg? Nei, dessverre :) Kunne ikke brydd meg mindre om dette spillet (nerd)

Faktisk, så er det ENSI, ikke enfi :) Så da har du lært deg noe nytt i dag også! Ikke dårlig det (kyss)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gidder rett og slett ikke å lære navn på ubetydelige spillere. så det så :D Så synd du ikke bryr deg da. For du kommenterer jo på så si alt :D Well time to wake up
 

DeletedUser

Guest
Gidder rett og slett ikke å lære navn på ubetydelige spillere. så det så :D Så synd du ikke bryr deg da. For du kommenterer jo på så si alt :D Well time to wake up

Vet ikke hvor du spiller hen :p Så da er vi 2. Vet om de spillerne som er verdt å vite. Du er ikke en av de :D
Neh, er vel ikke synd på meg. Her inne kommenterer jeg akkurat hvor jeg vil :) Det gjør de fleste også.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja. du vet vel sikkert ikke hva slags farge det er på sokkene dine, så burde være et mirakel om du faktisk husket et navn på tw utenom ditt eget uten å bruke twstats:D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktes at Battle er en veldig fredlig stamme :) Adler ikke av WIC. Tar bare fra Barbie og tidligere stammevenner. Blir jo en cakewalk om dette fortsetter.

Da fortsettes jo samme strategi som før da jo :p. Ingen overraskelse egentlig. Derfor skjønner jeg heller ikke poenget med å skulle fortsette, når begrunnelsen for å avslutte var pga liten vilje til å gå på fienden, liten vilje til å hjelpe front, og liten vilje til å jobbe i samme retning..
 

DeletedUser

Guest
haha (giggle)

Når det smeller fra lederen av deres forrige stamme er det i grunnen ganske hysterisk morsomt
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er ganske mørkt ute akkurat nå! :S
images
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er tid for å skrive noe på "Natteravn"-Topicen igjen :3
 
Topp