Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Har hørt at både Yoshi. (Deus.), RR og MakingOutWithGods byer har blitt angrepet og at dem mistet en del med def pga. Snipe? ^^
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ryktes litt indre uro og uenigheter i VA, og at stammen som følger av dette har gått vekk fra startkonseptet sitt og har begynt å rekruttere flere nye spillere.

Som vår kjære danske sier er det ikke noe indre strid i VA :) Og vi har heller ikke gått vekk fra startkonseptet vårt - kun utgangspunktet for stammen. Tror dere virkelig vi på noen som helst måte forventer å kunne klare å vinne en verden (som selvfølgelig er vårt mål, på lik linje med de fleste andre stammer sitt mål) med kun 12 medlemmer? :eek: Det var heller aldri vårt mål, og vi har heller aldri sagt vi alltid ville forbli 12. Vi ville i utgangspunktet være 14 stykker som opprettet VA, siden skulle det være åpent for at flere skulle få slippe inn. Hvorfor skulle vi ellers ha en slik fancy rekrutteringsside? :cool:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
vet ikke om du bare trykket feil så vil ikke si det, du får vite det ved restarten din :)

det andre der er bare rykter så det får høre hjemme her, men du kan kanskje bekrefte/avkrefte?

Trykket feil? Huh?
Alt jeg gjør på MOWGli er utilfeldig. Ingenting er tilfeldig her i gården.
Og i går, da begynte jeg virkelig å lure på hva du drev med. Skal gi deg noen tips senere lille venn ;)

Har hørt at både Yoshi. (Deus.), RR og MakingOutWithGods byer har blitt angrepet og at dem mistet en del med def pga. Snipe? ^^
MakingOutWithGod takk :) Har du sett på ODD listen nå? Isåfall ser du RR høyt der?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
MakingOutWithGod takk :) Har du sett på ODD listen nå? Isåfall ser du RR høyt der?

Jaja, det var bare for å legge til at det var deres byer lizzm :p

Ahh.. Fail av meg. Men du og Yoshi. ble angrepet? Her så jeg på ODD lista :p
 

DeletedUser

Guest
Har nå funnet ut at det var CARPE RECTUM som ble cleara av Snipe, ikke RR ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ryktene går om at VA ikke vet hva milits er

Ryktet avkreftes. Vi har til og med en guide på forumet om milits, som inneholder mer informasjon om millits en så og si alle vet. Bla. tabbeler som viser lønnsomhet sammenlignet med å produsere troppen den ligner på iht. ressursene man taper osv.

[spoil]
Skjermbilde2011-01-6.jpg
[/spoil]
 
Topp