Ryktebørs

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
ryktas att du är ett fegt as som tar hjälp av grisepesten som ändå kommer att adla dig så fort han får chansen.

Yes, han har sjangsen nå, men ingenting ifra han. Litt rart også at han bruker troppene for å hjelpe meg, når han evt. kunne trolle meg og readle byen rett etter at dine AM kom? For du hadde jo ingen støtte på vei, og tidene fikk han relativt kjapt :p

STOR takk til Grisen! :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Yes, han har sjangsen nå, men ingenting ifra han. Litt rart også at han bruker troppene for å hjelpe meg, når han evt. kunne trolle meg og readle byen rett etter at dine AM kom? For du hadde jo ingen støtte på vei.

jag sket i att skicka def eftersom jag visste att du blev stackad av grisepesten. (yes)

bra jobbat av dig att tigga def, mycket skillad spelare.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Takker så mye :)

Man kommer ikke langt her alene vet du, om du hadde koordinert med naboer, og evt. timet nukes tettere enn en halvtime foran AM kunne det fort blitt værre for meg :)
 

DeletedUser

Guest
Takker så mye :)

Man kommer ikke langt her alene vet du, om du hadde koordinert med naboer, og evt. timet nukes tettere enn en halvtime foran AM kunne det fort blitt værre for meg :)

ändå kör du ensam?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktes at jeg sendte 3 tog mot Frederik123, men klarer han å spotte hva som er toget? (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
mistenker att en viss rank 5 faila :p
missa tog og nesten fullt nuke (i forsvar) :D

ikke det at det har så mye og si da . har vært ute i dag og trodde det ble dogdet av noen . men sånt skjer . er ikke verdens undergang . viktigste er jo at jeg tar byer fra dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Fail much?


Lar adelstog og nuket være igjen når han får incs? Trodde dere hadde lært det nå :hmm:

sånt skjer . jeg har vært ute i dag, ikke noe stor undergang det der . er ikke tomt for off og tog her vettu :9 men at du åpner munnen din i det hele tatt skjønner jeg ikke da du ikke har klart og adle en eneste normal by . eneste du har adlet er internt :D
 

DeletedUser

Guest
hihihi

ryktes at grisen sitter og ler godt her i hjørnet :D næmmen hva skjedde me thomz (wasntme)
 
Topp