Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ryktest at bonkers er ein gjeng idioter (sander) (no)
kan ikke si andre enn dine meninger (no):(

Trodde det var et middelalder spill det her? Selvfølgelig får du si din mening om den ikke er helt absurd, men i hovedsak så tar ikke fotsoldater seg av diplomati, strategier, etc. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes att Sander/aviciii forteller løgner om HP2. Att han gjorde all jobben mot defferfreaks :) Og att vi på Guan ikke gjorde en dritt. pluss han liksom kunnet vunnet lett fordi vi suger. Er dette så flott og fortelle til folk på HP3 Sander? Faktisk så gjorde vi mye mer en du (happy)
Så tar du litt creds fra Thomas.
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ryktes at alle i TP gjorde en bra jobb sist HP runde. Hvem som faktisk giddet og spille sjukt aktivt på slutten når runden var vunnet er ikke de som gjorde mest. Det var de som jobbet når stammen faktisk vant de første, innledende og avgjørende krigene som var viktig for TP.
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke akkurat så mye å motsi at vi på Guan Yu gjorde mest? Vi vant, og ingen andre hadde klart det om de gadd å prøve heller. Face it.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvis du tenker når vi ledet med 5 mill, og eneste fienden som var igjen var Mumle med 200k - så ja.
Hvis vi derimot tenker på den aksjonen av størst betydning den 26. januar hvor vi faktisk tok ut SaD - og vant HP - så adlet Guan Yu kun 2 landsbyer. Sander/Honour adlet derimot 5, jeg adlet 4 og Tom/Torquemada adlet 6.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tenker når vi ledet med 5 mill, og eneste fienden som var igjen var Mumle med 200k - så ja.
Hvis vi derimot tenker på den aksjonen av størst betydning den 26. januar hvor vi faktisk tok ut SaD - og vant HP - så adlet Guan Yu kun 2 landsbyer. Sander/Honour adlet derimot 5, jeg adlet 4 og Tom/Torquemada adlet 6.

Wow, gratulerer. Adlet du faktisk flere byer enn oss under én aksjon? Du fortjener virkelig diplom i posten :D
 

DeletedUser

Guest
Det sier jeg og, Dette er litt latterlig Ole. Hvem begynte og adle Deff? Det var faktisk vi, Vi adlet. og Nuket. Så kom dere etterpå. Face it :)
 

DeletedUser

Guest
nå som vi først snakker om hp2 så vil jeg bare nevne at jeg og thomas er best. face it lizm
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det sier jeg og, Dette er litt latterlig Ole. Hvem begynte og adle Deff? Det var faktisk vi, Vi adlet. og Nuket. Så kom dere etterpå. Face it :)
Som jeg skrev istad, da hadde vi allerede vunnet, og folk giddet knapt å spille. Deff? var aldri noen trussel, trusselene vi hadde ble eliminert når vi tok ut rank 2 som var SaD.
 

DeletedUser

Guest
Vill ikke si det var så vanskelig, Det er akkurat som og kjøre mot jff. Noe som skal egentlig være lett. Vi på guan lå langt i fra SAD. pluss deff var dem som var i nærheten.
 

DeletedUser

Guest
Team Guan Yu wtf!

Vi bestod av ett herlig team, og utfylte hverandre på best mulig måte.
At vi ikke adlet like mange byer som visse andre under aksjonen mot SaD betyr at vi gjorde nada? Grunnen til at vi kun adla 2 byer kan jo ha noe å gjøre med at vi adlet endel byer de to dagene i forveien?

I etterkant av denne aksjonen som gjorde at vi vant, tok vi ut hele spillere, en etter en. Da alle andre lå på latsiden og ruset seg på den tidlige serien, jobbet vi med å vinne verden, for real. Du kan ikke komme her å si Ole at det var så lett. Det var kun starten du gjorde noe vettig og jobbet bra, resten av serveren var du bare en skygge i bakgrunnen mens de to store på denne runden, Avicii og Guan Yu fiksa biffen. For all del, vi hadde ikke vunnet denne serveren alene.

Og fakta er at 'Team Guan Yu' var initiativtager da vi brøt på mot Deff?? Fakta er også at vi hadde 50% av erobringene mot Deff??

Nesten så TP skal være glade for at man ikke kunne gå ut av stammen, for da hadde det kun blitt værende 2 kontoer i den seirende stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg vil si gjorde at vi vant, var at denne passe gode premaden ble lagd, samtidig som det var ingen andre brukbare premades ute og gikk på hp2.

Insta-win.

(+ at man ikke kunne gå ut av stamme, hvis ikke hadde det endt opp som et folkemord uten like grunnet kjedelighet.)
 

DeletedUser

Guest
Poenghoring og 2. plass på oda og odt henger tett sammen ja:)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp