Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Om du syftar på mitt så ryktas det att jag behåller det för mig själv ett tag till.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vi bestemte oss for å få Zippys ønske til å gå i oppfyllelse. (giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Aldri sagt jeg elsker Hitler, er nok en mer intern spøk som de på v9 i DN skjønner, som har blitt mistolket av utenforstående.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det for det meste er omvendt, zippy.

Jato Link skrev:
Hei jeg er Danier (Danier) og skal spille på denne kontoen resten av verdenen med Jato link.

Jeg er 16 år gammel gutt fra Sandefjord. Har spilt tribalwars i nå 4 år tenker jeg, så kan mye om spillet. Har også spilt mange forskjellige steder enn norsk server, har spilt i Brazilsk server, polsk server, Tsjekkisk server, Ungarsk server, Israelsk server, arabisk server, .net, UK, svensk server, dansk server og i gresk server. Liker veldig godt å spille forskjellige verdener ^^

Jeg og Jato link vil bli aktive spillere på forum og aktiv med tropper og point ^^ jeg som gjorde at han kom på rank 3 :] uten meg så hadde Jato aldri klart å komme seg opp til rank 5 ^^ Så vi sammarbeida veldig godt og tett og til slutt så gikk jeg over til hans konto, det var igår faktisk :p og han tok byen min så da ble vi enda større ^^

Hadde vert hyggelig å bli kjent med noen av dere gutta ^^ slik at vi kan sammarbeide resten av Classic verdenet :)


For at dere skal vite hvem dere snakker med, så tenker jeg at jeg kan bruke blå farge når jeg skriver ^^

Zippy, zippy. Ni hade välan' inga spioner hos er?
 

DeletedUser

Guest
Om du syftar på mitt så ryktas det att jag behåller det för mig själv ett tag till.

Er det mulig? (giggle)
Du hevder selv at du ikke har møtt gode .no spillere, men fortsatt er du for feig til å gi ut nicket ditt.. tsk tsk.

Jeg har ikke noe imot svensker generelt. Men tw svensker er noe for seg selv. hvertfall de som kommer på .no og tror de er noe..
 

DeletedUser

Guest
trodde hp3 ble enige om at det var kværna jeg. Han sa det jo selv på skype
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Haha, du vet like godt som meg at Kvæna ikke er der :p

Du må skaffe deg et bilde av en isbil da (love)
 
Topp