Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at deadmau5 tror han har peiling på alt, men dessverre skriver for mye bullshit på forum.
 

DeletedUser

Guest
ryktes at min stamme snart er der den hører hjemme, på andreplass!
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke "senest" si fra innlegget blir skrevet og fram til og med 2 dager? Da går det vel ikke an å avkrefte det, for hvis du gjør det så vil det si at akademiet kommet tidligst om 2 dager :tunge:
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vil ikke "senest" si fra innlegget blir skrevet og fram til og med 2 dager? Da går det vel ikke an å avkrefte det, for hvis du gjør det så vil det si at akademiet kommet tidligst om 2 dager :tunge:

Vedkommende kommer også med en påstand om at det er en stor tidsramme, altså 0 til 2 dager. Jeg avkreftet at det er en så stor tidsramme. Så jo, det kan man avkrefte.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vedkommende kommer også med en påstand om at det er en stor tidsramme, altså 0 til 2 dager. Jeg avkreftet at det er en så stor tidsramme. Så jo, det kan man avkrefte.

For din del håper jeg nesten du har en del år igjen på skolebenken.

Vedkommende kommer kun med en påstand om at det vil være akademi på verdenen før det har gått 2 dager. Dette avkrefter du, men likevel er du i ingen posisjon til å kunne avkrefte dette da du på ingen måte vet om noen vil klare dette eller ikke.

Og siden du faktisk tror det er det jo bare enda mer morsomt at du faktisk avkrefter rykte om at det vil komme innenfor den tidsperioden du også tror, bare at du tror en enda mer spesifikk tid.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
For din del håper jeg nesten du har en del år igjen på skolebenken.

Vedkommende kommer kun med en påstand om at det vil være akademi på verdenen før det har gått 2 dager. Dette avkrefter du, men likevel er du i ingen posisjon til å kunne avkrefte dette da du på ingen måte vet om noen vil klare dette eller ikke.

Og siden du faktisk tror det er det jo bare enda mer morsomt at du faktisk avkrefter rykte om at det vil komme innenfor den tidsperioden du også tror, bare at du tror en enda mer spesifikk tid.
Leste du min forrige post? Jeg avkreftet ikke at det vil komme akademi innen de to neste dagene. Jeg avkreftet at tidsrammen for denne hendelsen var av så massiv størrelse. Jeg er posisjon til å påstå at dette ikke vil skje, og derfor avkrefte ryktet. Ingen kan spå framtiden, men man kan bruke logisk tankegang og komme med en konklusjon.

Les hva folk skriver du Pål.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Leste du min forrige post? Jeg avkreftet ikke at det vil komme akademi innen de to neste dagene. Jeg avkreftet at tidsrammen for denne hendelsen var av så massiv størrelse. Jeg er posisjon til å påstå at dette ikke vil skje, og derfor avkrefte ryktet. Ingen kan spå framtiden, men man kan bruke logisk tankegang og komme med en konklusjon.

Les hva folk skriver du Pål.

Å avkrefte noe du er enig i er jo rent absurd, du kan si deg uenig i at tidsrammen var spesielt stor, men når du avkrefter hans rykte så tilsier det at du mener at det ikke kommer noe akademi innen 1-2 dager. Bruk logikk ja, hadde vært fint om du kunne det i dette tilfellet ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Halve IP på v9 tenker jeg, + RUAB da ofc.

Men hei, som RUAB gjerne argumenterer med. Hobbyer koster, og tw koster sikkert mye mindre enn det koster å gå på en billig idrett, som fotball der det skal handles sko, fotball, medlemskontingent, lisens, treningstøy, kjøring til kamper/treninger etc.

Nei, tw er en billig hobby ;)
Men akkurat som med fotball så er det noen som har et eller to par fotballsko og andre som har fire-fem par. Man gjør det så billig som man vil :) Går fint an å lykkes bra på en PP-verden som dette uten å bruke annet enn vanlig premiumkonto også.
 
Sist redigert:
Topp