Ryktebørs

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Men akkurat som med fotball så er det noen som har et eller to par fotballsko og andre som har fire-fem par. Man gjør det så billig som man vil :) Går fint an å lykkes bra på en PP-verden som dette uten å bruke annet enn vanlig PP også.

Også finst det også keepere, som også må kjøpe keeperhansker:) Også finst det selvfølgelig ulike prisklasser på skoene. MEN det er ikke en selvføge at de med de dyreste skoene er BEST i fotball. Det er de som tråkker i de som avgjør;) Man kan trekke mange likheter mellom sport og TW.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Også finst det også keepere, som også må kjøpe keeperhansker:) Også finst det selvfølgelig ulike prisklasser på skoene. MEN det er ikke en selvføge at de med de dyreste skoene er BEST i fotball. Det er de som tråkker i de som avgjør;) Man kan trekke mange likheter mellom sport og TW.
Jepp, akkurat som at det er ganske dårlige spillere som henger med pga. PP-bruk, og det er veldig gode spillere som bruker det som et supliment til skillsa sine for å nå enda høyere.

Men men, sånn er det. For min del synes jeg alt som har med direkte fordeler i spillet i form av ressurser, bygninger osv. og PP er noe forbanna tull. Utrolig deilig å spille V12 etter å ha vært på V9 og V11, for å si det sånn..
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja er for mangen som bruker store mengder PP for å nå noe ^^

er ute etter en verden med FA (siden den er praktisk) og vanlig premium fordeler :)
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Å avkrefte noe du er enig i er jo rent absurd, du kan si deg uenig i at tidsrammen var spesielt stor, men når du avkrefter hans rykte så tilsier det at du mener at det ikke kommer noe akademi innen 1-2 dager. Bruk logikk ja, hadde vært fint om du kunne det i dette tilfellet ;)

Er du blind? Jeg avkrefter jo ikke noe jeg er enig i, jeg avkrefter deler av hva han sier...
Jeeesus, du er dum du.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er du blind? Jeg avkrefter jo ikke noe jeg er enig i, jeg avkrefter deler av hva han sier...
Jeeesus, du er dum du.

Det er du som er dum..

Man kan ikke avkrefte en påstand før det motsatte (eller lignende) er bevist! For å motbevise denne påstanden, må det gå MER enn de angitte dagene vedkommende påsto.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er du som er dum..

Man kan ikke avkrefte en påstand før det motsatte (eller lignende) er bevist! For å motbevise denne påstanden, må det gå MER enn de angitte dagene vedkommende påsto.

Sitter du på skolebenken nå eller? For det der var som dratt ut av ei skolebok... :)

Les dette du:
Jeg avkreftet ikke at det vil komme akademi innen de to neste dagene. Jeg avkreftet at tidsrammen for denne hendelsen var av så massiv størrelse. Jeg er posisjon til å påstå at dette ikke vil skje, og derfor avkrefte ryktet. Ingen kan spå framtiden, men man kan bruke logisk tankegang og komme med en konklusjon.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at Sir Pete sliter veldig.

(Bekrefter like godt mitt eget rykte..)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at EricØien mistet alt deffen i angrep.. hihi.. Godt tips! angrip med off-enheter neste gang :jhimle:
 
Topp