Ryktebørs

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Åjoda. Når det er snakk om en rank 13 konto, BØR man kunne forvente en del motstand. Særlig når man er såpass langt ut i spillet. Det tyder nok mest på at de(n) som sitter på kontoen har kommet så langt som dette ufortjent ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes visst at Hyper-Emme har søkt om og spille dual i fiendestammen, som sikkert har vært planlagt.
Eller... Fairy Helen som var navnet da :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktes visst at Hyper-Emme har søkt om og spille dual i fiendestammen, som sikkert har vært planlagt.
Eller... Fairy Helen som var navnet da :)

Det ryktes at Hyper-Emme er forvirret... Kan du utdype? Når i alle verden har jeg gjort dette?
 

DeletedUser

Guest

Vel kjære deg :) Dette er redigert.

Du sa først og fremst at mitt navn var "Fairy Helen" når dette skjedde. Bildet viser tydelig at det ikke er tilfellet.

Videre - og det mest viktigste - på den datoen som bildet viser var navnet på kontoen "Fairy Helen". Jeg byttet først navn på den for 2 dager siden. På datoen bildet viser hadde det aldri eksistert en bruker under navn "hyper emme"

-----

Som en student av rettsvitenskap tenker jeg videre at dette er et relativt alvorlig lovbrudd. Du har misbrukt og forfalsket min identitet. Videre er jeg en betalende kunde av dette spillet og tar en slik forfalskning svært alvorlig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du tror dette er redigert.. jeg har ingen annen måte og bevise at dette er sant, bortsett fra og sette MZ opp som kv, som heller ikke kommer til og skje..

Du sa først og fremst at mitt navn var "Fairy Helen" når dette skjedde. Bildet viser tydelig at det ikke er tilfellet.
Ja, du het Fairy Helen når du sendte meldingen, men når du bytter navn IG endres navnet også på meldinger.og andre steder. En slik melding er blitt sendt til to brukere i Deceit ;) Jeg har nok bevis og du har ikke noe og stille opp med :)
 

DeletedUser

Guest
Ah.. Ser at det er slik at ved navnbytte endrets også navnet gjort ved tidligere handlinger. Jeg må deretter tilbaketrekke min skråsikre holdning om at dette er en forfalsket melding. Tok nylig over kontoen og kan derav ikke gå god for de tidligere eierne.

Kan kun med trygghet avkrefte at det var jeg som skrev en slik melding! :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Åjoda. Når det er snakk om en rank 13 konto, BØR man kunne forvente en del motstand. Særlig når man er såpass langt ut i spillet. Det tyder nok mest på at de(n) som sitter på kontoen har kommet så langt som dette ufortjent ;)

Hvem har sagt at en del motstand ikke har blitt gitt? :Surprised:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har du gitt motstand? :grin:

Da er jeg svært interessert i hvordan kontoen blir forsvart når det ikke ytes motstand, er jo bare en vei å gå! Opp! :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Fenrir, Bompi og Bræpp planlegger utbryterstamme. Kan noen bekrefte?

Dette kan jeg faktisk bekrefte, fra en sikker kilde. Vi får se hva som skjer nå som sannheten er ute - kommer de til å nekte alt, eller forskyve utbrytelsen? :eek: Time will tell.
 
Topp