Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Æsj. Bergensere er ekkelt.*

*Med mindre de er attraktive jenter.
 

DeletedUser

Guest
haha grim :) du har en sans for humor du ;)

You shameless flatterer you!

kaller du meg ekkel? :( (husk jeg er fra Sotra, så er på en måte ikke Bergen)

Neeei, du er unntaket som bekrefter regelen :D

Det stemmer.



Så det er fler av oss? :Surprised:

Velkommen til forumet! Ikke la noen skremme deg vekk. De fleste her er veldig søte og snill. Med et par unntak. Vel, ganske mange unntak. Egentlig er det helt forferdelig her, det er bare så avhengighetsskapende. Løp! Kom deg vekk mens du ennå kan!
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha, alle som spiller tw er fra bergen da.. man kunne sikkert laget en server bare for bergenserne men da ville det blitt få igjen her..
 

DeletedUser

Guest
Velkommen til forumet! Ikke la noen skremme deg vekk. De fleste her er veldig søte og snill. Med et par unntak. Vel, ganske mange unntak. Egentlig er det helt forferdelig her, det er bare så avhengighetsskapende. Løp! Kom deg vekk mens du ennå kan!

Det ryktes at jeg ikke blir skremt av noenting
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg er dansker............og vi er absolutt ikke ekle.......bare sån litt brisen. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Virker som det er på tide vestlandet samler seg mot bergenserne og viser hvem som er boss!:warrior:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktan seie at eg ska stalka på Svein sin jobb. Mr. Thomas her ska gå på brønneteknikk om to år. EG KOMME SVEIN! NORDSJØEN NEXT!

For at detta innlegge ikkje ska bli for mye spam så vil eg øv sei at eg ikkje he fått någen forespørsla på premades. Lure på koffår... :( :( :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktan seie at eg ska stalka på Svein sin jobb. Mr. Thomas her ska gå på brønneteknikk om to år. EG KOMME SVEIN! NORDSJØEN NEXT!

For at detta innlegge ikkje ska bli for mye spam så vil eg øv sei at eg ikkje he fått någen forespørsla på premades. Lure på koffår... :( :( :(
ønsker du og være med da søta? :*
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at en spiller skal starte på v13 for og ta ut lille meg :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at mange vil eorobre sine egne byer etterhvert som folk begynner å få adelstog.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja blir litt rot med AM ja tror kansje noen greier og få kongemorder med drap på sine egne AM på grunn av lojalitetes rot :trist:
 
Topp