Ryktebørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at ikke engang helvete kan ta knekken på -X-

Skulle gjerne tatt en tur på faktabørsen, men der er det visst privat oppgjør på gang...

Nei, nei.......ikke noe privat oppgjør.......Det ryktes at det bare er vennskapelige samtaler , over en kopp te og et par boller.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, også er det noen som liker å ha litt funnehstuff oppi der i tillegg! Blir aldri vellykka :s

Det ryktes, at jeg beklager om denne kommentaren og inkluderte meg.........men da dere aldrig når til "enighet", da burde man la saken ligge og komme videre.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det ryktes, at jeg beklager om denne kommentaren og inkluderte meg.........men da dere aldrig når til "enighet", da burde man la saken ligge og komme videre.

Tja, når det eneste motparten kommer med ikke har rot i spillet men heller prøve å rakke ned på meg ved å kalle meg diverse, så trenger man ikke noen gjensidig "enighet". Alle vet hva det betyr når man må ty til slike metoder:) Menmen.
 

YellowLiquidz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ryktes at jeg har blitt angrepet av omtrent alle -X- spillerne, men ingen har tatt knekken på meg enda :) Faktisk så regner jeg med at jeg får adlet min første -X- by om en time eller to :) (egentlig fakta, men det passet så bra inn her, da dere likevel diskuterer -X-).
 

YellowLiquidz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nei, altså prøvde ikke å skryte på meg noe. Men når man har konstant incs hele tiden, hvorav 50% ikke er fakes blir alt betraktelig vanskeligere. Spesielt også når hver eneste by blir stacket hver gang jeg prøver meg. De er samkjørte, de skal de ha. Men fakta at alt er på god vei til å rakne sammen nå :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, altså prøvde ikke å skryte på meg noe. Men når man har konstant incs hele tiden, hvorav 50% ikke er fakes blir alt betraktelig vanskeligere. Spesielt også når hver eneste by blir stacket hver gang jeg prøver meg. De er samkjørte, de skal de ha. Men fakta at alt er på god vei til å rakne sammen nå :)

Ryktes at dette burde ligge under Skrytebørsen.........Øhh, har vi en sån?
 
Topp