Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Er foreløpig på topp 20 igjen, og kan ærlig si at jeg ikke har brukt i nærheten av 1000pp, kanskje brukt 300pp, litt på flagg osv :) eller blir kanskje 500 eller 700 hvis man teller med at man har aktivert pk.
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at forbruk av pp, åpenbart er et godt tema. Selv bruker jeg ganske lite pp, men er det misunnelse som er ute å gå her? Jeg gir da blanken i, hvor mye folk bruker. Håper de som bruker mye, synes de får noe for pengene.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg har ingen problemer med å si at jeg jkøpte den største pakken med PP og har brukt en god del av den pakken
Så kan dere kritisere det om dere vil.

OPS dette var vist fakte får slenge inn et rykte

Ryktes at flere bruker PP ^^,
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg har ingen problemer med å si at jeg jkøpte den største pakken med PP og har brukt en god del av den pakken
Så kan dere kritisere det om dere vil.

OPS dette var vist fakte får slenge inn et rykte

Ryktes at flere bruker PP ^^,

Ryktes at jeg ikke har tenkt å kritisere deg for det. Deg om det. Jeg bruker pengene på pils.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg (rank 1) ikke har brukt et eneste pp utenfor pk og fa :0

miss <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at enkelte småfrøkner på rank 1 har en sugar-daddy eller to :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at enkelte gir bort byene sine når de ser et kvinnemenneskes vrede <3

kent99 skrev:
Hahaha la merke til det XD eg kan bare si det du har vunet over meg :( eg får ikke noe hjelp av stammen eg fikk støte av en venn som ikke er i stammen. Men eg vet at du kan komme deg langt så vist eg kan hjelpe deg så vill eg gjerne gjør det :) fordi eg vet at eg har tapt mot en pro ;)

-miss
 
Topp