Ryktebørs

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg nesten rister over å få vite, åssen en spiller ku adle en annen...går det an, hvordan, fortell!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ryktes at jeg nesten rister over å få vite, åssen en spiller ku adle en annen...går det an, hvordan, fortell!

Ryktes at gertpe er ironisk i dag. Og det har gått rykter om at lillazyster har hatt mye tropper, så om det var noe fansy ved adlingen kunne det vært artig lesing :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fullt mulig å ha litt flaks i TW, jo. Det er jo en av de tingene som gjør det interessant, morsomt og veldig bittert på en gang. Om det var noe flaks inni bildet her, skal jeg ikke uttale meg om :tunge:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at gertpe er ironisk i dag. Og det har gått rykter om at lillazyster har hatt mye tropper, så om det var noe fansy ved adlingen kunne det vært artig lesing :)

Ryktes at jeg kanskje var litt ironisk. Og vet det har gått rykter om mange tropper hos svensken. Men det har jo gått rykter om at mange i WOR hadde mye tropper, og når nok en WOR spiller blir adlet, da burde vel de fleste skjønne, at alle ka sette rykter opp om antal tropper.

Men likevel ryktes det, at det kanskje ku være artig lesing. ( Bare vi ikke ska ha forklaring, på alle fremtidige adlinger)
 
Topp