Ryktebørs

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ryktes at shizzle skal bli dual med en grei kar på en konto med 200k + poeng. :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Blås i navnene det er ikke så nøye, vi satser jo på å ta alle byene med eller uten spillere :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg kan stå frem. Ja, jeg har søkt til -T-H-. Min poengsum var høy nok til at jeg ble kvalifisert. Overgangen vil fremme fred og fordervelse over V14, sånn at vi alle kan ta hverandre i hendene som allierte og bønder. Må gråbyenes lys våke over meg, som jeg også våker over de med varsomhet, dag etter dag, med flere hundre angrep.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Vi har desverre bestemt at det er nok med en egosentrisk tulling i stammen. Og jeg var her før deg.
Jeg prøvde å få deg inn under kvoten "spillere ingen egentlig liker", men den plassen hadde Sondre allerede tatt når han grunnla oss.
Ble avslag på din søknad, gitt.

Resten med nok poeng må bare søke, vi har plass nok og finnes ikke kresne.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
o: Bongo sa at jeg skulle få invitasjon i løpet av dagen fordi han elsket min poengsum og redelighet ovenfor gråbyene.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ja gråbyene er en stadig voksende trussel.
Beste er nok å team opp om å ta demalle sammen :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Orginal One prøver å få 1 mill poeng før meg, heldigvis er jeg våken og får gjort noe med det ;)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes at lommeboken og tribalwars har veldig nær kontakt hos visse spillere.

Halveringer FTW!! (love)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at jeg har skifta yrke fra å lage uspiselige pizza'er til sjokoladekakebakeri. Etter en omfattendes økt med en av de ypperste sjokoladekakebakerene i -T-H-, som viste meg hvordan -T-H- bakte sine spesielle sjokoladekaker til sjokoladekakemedlemmene sine, så ble også jeg lært opp til dette. Nå baker jeg de beste(!) sjokoladekakene til sjokoladekakemedlemmene i både MyTH, SUP og barbie.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg har skifta yrke fra å lage uspiselige pizza'er til sjokoladekakebakeri. Etter en omfattendes økt med en av de ypperste sjokoladekakebakerene i -T-H-, som viste meg hvordan -T-H- bakte sine spesielle sjokoladekaker til sjokoladekakemedlemmene sine, så ble også jeg lært opp til dette. Nå baker jeg de beste(!) sjokoladekakene til sjokoladekakemedlemmene i både MyTH, SUP og barbie.

Ryktes at jeg ikke viste du ku bake......ka du det?
 
Topp