Ryktebørs

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ryktes at SUP bygger seg opp bak Myth og slår til mot dem når situasjonen tilsier det...
 

DeletedUser

Guest
Nå er det noen som har lurt deg godt ;)
Dog, Tvutt er fortsatt min konto, siden det er jeg som har e-posten :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Dette er det verste jeg har vært borti!
Når det er så mye incs at 2 pc'er krasjer, og i tillegg nettet ikke holder tritt med dodgingen min, så er det noe feil ett sted :forvirra:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dette er det verste jeg har vært borti!
Når det er så mye incs at 2 pc'er krasjer, og i tillegg nettet ikke holder tritt med dodgingen min, så er det noe feil ett sted :forvirra:
Hvordan kan PC'en krasje pga. antall incs? :p Må være noe annet, for belastningen på PCen av innkommende er mikro. Må isåfall være snakk om noen hundretusener eller millioner...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvordan kan PC'en krasje pga. antall incs? :p Må være noe annet, for belastningen på PCen av innkommende er mikro. Må isåfall være snakk om noen hundretusener eller millioner...

Aner ikke hva det var, men pc'en tålte ikke antall faner jeg holdt gående hele tiden... Noe som virker lite sannsynlig. Kan også ha vært serveren som var overbelastet, så hele TW gikk tregt. Jeg fikk ihvertfall ikke dodget alle de angrepene jeg ville pga at noe gikk for tregt.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ryktes foresten ny rekord på dagens forsvarer-medaljen :) Oppe i 730K beseirede motstandere nå, og enda er mye på vei. (angel)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ryktes foresten ny rekord på dagens forsvarer-medaljen :) Oppe i 730K beseirede motstandere nå, og enda er mye på vei. (angel)
Kun 781k nå.. :-( Men mye uansett.

Mulig det skyldtes antall faner eller lignende, ja. Tenkte at PCen bare krasjet med en gang du logget inn på TW, da måtte det ha vært usannsynlig mye.. :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Det vitner om godt koordinerte angrep og mye stacks! Blir moro å se hva den ender opp på.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har fått veldig god hjelp fra stammen min og de vi er allierte med. Men jeg vil si disse stackene var ganske nødvendig. Uten dem tror jeg dagen kunne sett mye mørkere ut fra mitt perspektiv.

Vil også skryte litt av angrepene deres. Veldig bra koordinert som gjorde det ganske vanskelig for meg med tanke på både dodging og sniping mm. (clapping) Well done!
 
Topp