Ryktebørs

edward snowden

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
[video=facebook;493609874057131]https://www.facebook.com/photo.php?v=493609874057131&set=vb.454568751294577&type=2&theater[/video]
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at dei dume gutane i Dope kjem til å bli kuppet av Reisverket, dog ikkje av stammedritt, men, REISVERKET kjem til å kuppe byane deira, BERRE fordet han er i TEEMO (verdas beste stamme + dei er kule og ikke udope (slik som Dope) ) Berre ein vekkjar for dei som ikkje har trua på Teemo; Reisverket er deira reiddande engjel; REISVERKET er engjelen!

Eh.. jeg har riktignok blitt kalt det meste i dette forumet, men "reddende engel", ja se den var ny. :)
 

Monkey.D.Luffy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at Jato Link sprer propaganda for å få prøve å splitte UW.





Takk for at dere hjelper oss med å renske litt ugress fra stammen. De fleste i stammen har baller nok til å bli i UW og nå vet vi hvem som ikke har det.

Jeg må også si at jeg støtter Herr Granpa:



Morsomt at dere fortsatt kaller ledelsen vår for fjortiser som leker diktatorer når fyren som tipset deg var 14 år selv :rolleyes:

Verste er at dere alle UW spillere e dritt.. bare inse det dope kan ta ned dere alle UW lett, så ikke prøv å spill helter dope kommer til å vinne V15
Jenseguben eller ka du heite dokk sug gi opp på verden v15 bare en jato link kan ta dere all UW let
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Verste er at dere alle UW spillere e dritt.. bare inse det dope kan ta ned dere alle UW lett, så ikke prøv å spill helter dope kommer til å vinne V15
Jenseguben eller ka du heite dokk sug gi opp på verden v15 bare en jato link kan ta dere all UW let

dope klarte ikke å ta ned LO.DT "lett" enda de en stund var MYE større
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Temmo kan gå å te helvete siden de suger baller,, kan dere ikke inse at dope vinner

Gi meg et verdig argument for at Dope kommer til å vinne da? Nei, vent, det er jo inegen (giggle)

Dope mistet 1. plassen sin til Teemo, og de kommer til å stupe på rangplasseringen. Bare innse det...
 

Monkey.D.Luffy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kileren10 stammen din sug som faen det e FAKT det eneste dere er blant de top10 stammer er at dere bare rekrutere jævli mange spillere!!!!!
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kileren10 stammen din sug som faen det e FAKT det eneste dere er blant de top10 stammer er at dere bare rekrutere jævli mange spillere!!!!!

Side 1:
Stammer: -UW-
Side 2:
Stammer: Dope

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 1
Side 2: 0
Forskjell: 1

dem leder no mot stammen din :hmm:
 
Topp