Ryktebørs

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Kileren10 stammen din sug som faen det e FAKT det eneste dere er blant de top10 stammer er at dere bare rekrutere jævli mange spillere!!!!!

Ser at noen her har et visst temperament. Kanskje du burde vurdere psykolog?

Uansett, med medlemmer som deg i Dope, skjønner jeg godt at Dope er på vei nei. (party)
 

DeletedUser

Guest
du suger kileren10 monkey duffycukky er ikke i dope han er i edstacty
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Sorry da. Skjekker ikke alle spillere som jeg snakker med her inne...


Jeg tok det som en selvfølge at han var i Dope, ettersom han gjorde så mye for å forsvare dem. Men, velvel, da var det bare en dude som prøver å smiske med Dope...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Monkey D Luffy ikke har noen gode manerer. Sånt språkbruk er ufyselig.
 

timon og pumba

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Sorry da. Skjekker ikke alle spillere som jeg snakker med her inne...


Jeg tok det som en selvfølge at han var i Dope, ettersom han gjorde så mye for å forsvare dem. Men, velvel, da var det bare en dude som prøver å smiske med Dope...

Ryktes at du er 11år:awesome:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tror det her må være første tråden jeg har sett så mange med rødt rykte skrive etter hverandre. :massmail:

Haha. Ja har merka det selv at har blitt mange flere med rødt rykte i det siste :O


Til det som har rødt så e det en pekepinn på at du må bli bedre på forumet. Det betyr ikke at vi som har grønt ikke kan bli bedre også. E alltid rom for det ;)
 

DeletedUser

Guest
Verste er at dere alle UW spillere e dritt.. bare inse det dope kan ta ned dere alle UW lett, så ikke prøv å spill helter dope kommer til å vinne V15
Jenseguben eller ka du heite dokk sug gi opp på verden v15 bare en jato link kan ta dere all UW let

(rofl)

Kileren10 stammen din sug som faen det e FAKT det eneste dere er blant de top10 stammer er at dere bare rekrutere jævli mange spillere!!!!!

you-went-full-retard-never-go-full-retard.jpg
 
Sist redigert av en moderator:
Topp