Ryktebørs

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Okei kult og fett alt sammen men hva om vi lager en v15 skypechat? Jeg kjeder meg ganske heftig og en ekstra skypechat hadde vært kult. Noen som er down?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Count me in. Der har vi ikke kule (teite) forummods som kjefter på oss om vi krangler eller banner :)



Edit: Neida, dere gjør jobben som skal gjøres godt :)
 

DeletedUser

Guest
Nei du er bare så liten at moralen + folk tar lett på å adle deg holder deg i live.

Ja, jeg ser det :)

3 av 4 adelstog er for øyeblikket slått ut (deriblant 4 adelsnukes), og det ser ut til at fjerde tog er på vei mot samme skjebne ^_^

PS: Ryktes at jeg for første gang sitter som kandidat til "Dagens Forsvarer" medaljen :3
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
PS: Ryktes at jeg for første gang sitter som kandidat til "Dagens Forsvarer" medaljen :3

Godt jobbet med forsvarsarbeidet og sånt, men den ovenforstående setningen sier vel alt om hvor lite det til nå har hatt å bety på verdensbasis.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser, hvorav noen er mer intelligente eller har andre egenskaper som gjør dem mer verdifulle enn andre.

Ryktes at du må underbygge kildene dine litt mer.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er vel ikke noe nytt... Hver eneste verden jeg har spilt hvor også RV har spilt har han endt opp som leder i en av de største stammene på verdenen. Og misforstå meg rett her - Reisverket er en særdeles god leder. Han er smart og formulerer seg godt. Men likevel; han er en enda bedre spiller. Til syvende og sist leder Reisverket stammer på den måten som er best for ham selv, og dette kommer i all hovedsak til syne gjennom internadlinger. Når RV er i en lederposisjon får han nemlig litt bedre tid enn alle andre til å sikre seg sin andel av innadlingsbyene. Noen ganger sikrer han seg byene før de andre får sjansen, andre ganger får de andre aldri vite noe før kontoen er ferdig internadlet. Og noen ganger er han bare tilfeldigvis ninjarask med å claime i det tråden kommer opp på forumet. Sluttresultatet er uansett det samme: Reisverket får byene.

Men kanskje er det greit? Kanskje er det en pris Teemo er villig til å betale for å endelig ha fått en aktiv leder med futt i? Fordi Teemo ser udiskutabelt ut som en bedre stamme etter at Reisverket kom seg inn i ledelsen.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg 'kritiserte' kun at at han har innadlet seg til den ranken han ligger på nå. Tviler ikke et sekund på at orginale Reiseverket er en god leder, og spiller, men jeg bare konstanterte at han ikke ville vært der han er nå uten innadlingene han har gjennomført. Teemo er på vei opp igjen også, det er det ingen tvil om.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Så det at teemo er back on track er takket være reisverket ? eller kan det ha noe med at det er nå en felles aktiv ledelse å ikke lengre Bacardi å vifle eller bacardi å oleO ?
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Jeg er klar over at vi har tatt en del gratis byer, men om du ser på kartet så tror jeg vi har den dårligste plasseringen med tanke på adling av alle kontoene over rank 100. Vi rakk ikke bort til fienden med adelsmenn før vi tok Vifle sine byer
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ryktes at DONslask brukte 15 nukes/ semi nukes på én by, og at den fortsatt ikke er hans (clapping)
 
Topp