Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
haha sier han som stikker ut på rimmen å adler noobs :p

Hva så om dere hadde den fra før? Det gir vell bare oss større grunn for å ta den siden det er en vi ikke har fra før :p Fint du følger med ^^
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Kartografi (2x) Invicta 045| Subben14(528|447)K45
Pilgrim Def-3(480|466)K44

Musketter med luntelås (2x) Ukjent Hero *~*Sindre Pus*~*(457|445)K44
SoulHunter V Lilongwe is haunted(531|446)K45

blir jo akkurat d samme om vi tar deres byer d da :)?
dere mister jo skatter men dere sitter fortsatt med 6 skatter :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at munch minsker pittelitt:O
Og at thomas/magmar ble sur pga han satt kv å fikk mye å gjøre.. :( Han svarte med å sende noen fåtalls fakes:D Slapp av thomas, snart din tur også! <3
 

DeletedUser

Guest
[20.07.2012 02:00:49] Thomas | Kalou: som sagt
[20.07.2012 02:01:00] Thomas | Kalou: ikke kødd med munch
[20.07.2012 02:01:06] Thomas | Kalou: jeg satt kv der


Skrev du etter jeg ble sur pga du sendte fakes siden vi hadde PIAP, som du nekter for. Men er jo en grunn for at jeg ikke har deltatt i aksjonene mot deg vettu! Du sa noe sånn som dette: Angriper ikke du meg, angriper ikke jeg deg. Så tenkte jeg, greit det, vi er jo år å dag borte fra hverandre uansett. Men du fikk jo mye jobb da du satt kv for munch, så ikke rart du bruker din egen konto å fake med :D Greit at du lager deg selv litt ekstra arbeid! <3
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Thomas får i seg for mye jack daniels som resulterer i at han blir for drita til å tagge incs = Helga får byer.


Men det kommer også stunder når han er virkelig i slaget og det har vi sett på munch adlinga. :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er surt med det? :)

Normalt er du en sprudlendes liten kar, men nå er du bare kortsvart og kjedelig. Altså noe må jo plage deg da?.. Da tenker jeg meg bare at du er sur. Hvorfor skulle du ellers brytt en PIAP for å sende noen fakes? :D
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Ryktes at munch minsker pittelitt:O
Og at thomas/magmar ble sur pga han satt kv å fikk mye å gjøre.. :( Han svarte med å sende noen fåtalls fakes:D Slapp av thomas, snart din tur også! <3

Jeg har vært borte i en måned, derfor tap av byer. Jeg har seilt VM i E-jolle, og prioriterte det høyere enn dette spillet (ganske lett egentlig). Med mine 150 adels skal nok byer tas tilbake nå.:Smil:
 
Topp