Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
hvordan kan du bekrete jeg er sammen med sondre? jeg har min egen TW darling <3
 

DeletedUser

Guest
ryktet eller, kan vel heller kalle det for fakta, er at Honour faila så mye i starten, at han måtte gå over til en annen konto. Etter det skryter han over kor mye han har gjort når det faktisk er de andre som har gjort det.

Kor kjenner vi dette igjen fra:rolleyes:
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Its a game guys, keep cool y0y0y0y0y0 ;)
the world is young and everything can change :)
 

DeletedUser

Guest
ryktet eller, kan vel heller kalle det for fakta, er at Honour faila så mye i starten, at han måtte gå over til en annen konto. Etter det skryter han over kor mye han har gjort når det faktisk er de andre som har gjort det.

Kor kjenner vi dette igjen fra:rolleyes:

Ryktes at noen er sjalu for at jeg har rank 1 hver gang, er en grunn til at jeg klarer å holde den også, tok over denne kontoen på rank 50 og med ca 150 poeng. Etter det har vi spilt like mye. Jeg tok de som er "de beste" på .no på den verden du snakker om også ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen er sjalu for at jeg har rank 1 hver gang, er en grunn til at jeg klarer å holde den også, tok over denne kontoen på rank 50 og med ca 150 poeng. Etter det har vi spilt like mye. Jeg tok de som er "de beste" på .no på den verden du snakker om også ;)

Gratulerer med Rank 1 på en verden som ikke er en uke gammel engang.
 

DeletedUser

Guest
hmm.. ryktes at jeg så nettopp tidenes banner :O
gjett hvem sin??
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
ryktest at Digimoner er bra :jhimle:

Heiia Zippy og han andre bestevenne hans som ligger på 1.plass :)

Men må nåk skuffe dere for jeg er best:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen er sjalu for at jeg har rank 1 hver gang, er en grunn til at jeg klarer å holde den også, tok over denne kontoen på rank 50 og med ca 150 poeng. Etter det har vi spilt like mye. Jeg tok de som er "de beste" på .no på den verden du snakker om også ;)

hadde du vært så god som du skryter om deg selv, så hadde du ikke hoppet av din egen konto.

Du imponerer ikke meg.
 

DeletedUser

Guest
hadde du vært så god som du skryter om deg selv, så hadde du ikke hoppet av din egen konto.

Du imponerer ikke meg.

Ryktes at noobs er trangsynte og/eller har en selvmotsigelse mot seg selv; når en som leder med et overlegent antall farma og lk blir kalt dårlig, så er det noe helt galt.
 

DeletedUser

Guest
hadde du vært så god som du skryter om deg selv, så hadde du ikke hoppet av din egen konto.

Du imponerer ikke meg.

Men det vi egentlig søker, er å danne en stor allianse som kan hjelpe oss, og vi dem. Så hvis noen er interisserte er det bare å sende en melding ingame.
 
Topp