Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
om du går off så har det ingenting å si hvor mye tropper du har så lenge du klare å ta de du skal adle, fult nuke eller 100 øks blir akkurat det same om noen toger deg. med mindre du er jævlig god å snipe da :p

Det har noe med at du må greie å holde byen også da ;)
 

DeletedUser

Guest
er ikkje lettere å holde en by om du har fult nuke en om du har 500 øks og 200 lk

lool .dette begynner og bli en tåplig diskusjon hehe. har man en full nuke kan man farme inn langt over milionen med ress . så om smien hadde vært på 2 . er det vel bare for svingende og bygge den opp .selv om jeg er enig me en eller annen ovenfor her om at lk har man da ikke på smie 2 :D . uansett ,,,masse tropper er bedre enn lite tropper :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg tror poenget til zippy var at at man faktisk trenger poeng for å ha my tropper.

Stall = Poeng
Brakker = Poeng
Smie = Poeng

Altså de som har størst stallm har nok også mest LK. Det samme gjelder brakkene.


Man kan heller ikke få lk med lvl 2 smie.
 

DeletedUser

Guest
er ikkje lettere å holde en by om du har fult nuke en om du har 500 øks og 200 lk

Jeg skjønner fortsatt ikke hvor dere får nuke fra? Har snakket om tropper generelt, men som sagt, denne diskusjonen begynner å bli tåpelig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ryktene i ryktebørsen ryktes å være treig :(

Noen som har noen rykter på gang her :)
 

DeletedUser

Guest
Tropper

Det ryktes at noen bygger altfor mange øks altfor fort :O
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ram stagnerer sin egen vekst ved å sløse speidere og andre tropper.
 
Topp