Ryktebørsen - V10

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Skal jeg sende melding til en random fyr å si at du er bedre en han å etter noen dager så blir noen irritert for åssen du oppfører deg å så etter hvert be om unskylding fordi du merker at du ikke blir likt? ;-D

Etter du skrev til meg så skrev jeg at folk er irritert på deg for åssen du går fram å så ble det stille? -.- Stor i kjeften etter noen timer, så faller du ned på ditt NORMALE nivå? ;L
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
forresten så er det ingen ting som heter pliss. Vist du prøver å si plis eller pliz (pliz) er et sleng ord i Norsk Bokmål.
 

DeletedUser

Guest
Skal jeg sende melding til en random fyr å si at du er bedre en han å etter noen dager så blir noen irritert for åssen du oppfører deg å så etter hvert be om unskylding fordi du merker at du ikke blir likt? ;-D

Etter du skrev til meg så skrev jeg at folk er irritert på deg for åssen du går fram å så ble det stille? -.- Stor i kjeften etter noen timer, så faller du ned på ditt NORMALE nivå? ;L

Snakket du til meg eller mr.yoda nå ??:confused:
 

DeletedUser

Guest
morosomt (ja det skal stå morosomt selv om jeg vet at det staves morsomt) :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Teamet kommer til å gi en del infractions for spam etter senere tids aktiviteter på ryktebørsen.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktes at jeg kommer til å infraction for dette:

TEAMET ER HØL I HODET.
OG FOTBALL SUGER
 
Topp