Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
koffor skriver dere at TE ikke var imot dere da?

nå er det jo faktisk du som roter eller?

Jeg skrev at vi var vanlige, brune flekker for hverandre. Man MÅ ikke være enten allierte eller fiender, det finnes en mellomting. Om du ikke forstår den biten, er vel Sim City mer ditt spill ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skrev at vi var vanlige, brune flekker for hverandre. Man MÅ ikke være enten allierte eller fiender, det finnes en mellomting. Om du ikke forstår den biten, er vel Sim City mer ditt spill ;)

ja, men såvidt som jeg forstår, er du faktisk helt idiot i hodet :D

når jeg sier at TE spurte OSS om Iap/ally mot dere i AREA, viser det jo at dem ''tok dere opp som fiender''

viss dere da har dem som brune, er det 2 ting som kan gjøre det:

1. Dere er venner med dem, osv.
2. De har ikke gjort noe serlig imot dere.

uansett ka svaret blir, så blir det forsatt at dem er noen råttene typer ettersom de spørr oss om Iap/ally imot dere, men ender opp til å merge etter 2 uker.
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
neh dem fikk bare et tilbud som var for godt til å si nei takk (giggle)(giggle)(giggle)
 

DeletedUser

Guest
ja, men såvidt som jeg forstår, er du faktisk helt idiot i hodet :D

når jeg sier at TE spurte OSS om Iap/ally mot dere i AREA, viser det jo at dem ''tok dere opp som fiender''

viss dere da har dem som brune, er det 2 ting som kan gjøre det:

1. Dere er venner med dem, osv.
2. De har ikke gjort noe serlig imot dere.

uansett ka svaret blir, så blir det forsatt at dem er noen råttene typer ettersom de spørr oss om Iap/ally imot dere, men ender opp til å merge etter 2 uker.

Det jeg leser av dette, er at du/dere har blitt lurt og tar det veldig personlig, siden du syter på forum her om den "råtne" oppførselen deres :p
Men jeg aner ikke hva som er riktig, siden jeg ikke har vært noe del av noe av det som foregår akkurat nå :)
 

DeletedUser

Guest
Det eneste som kanskje er litt trist med denne saken er at TE har så lite ryggrad at de første må skaffe seg allianse med Pok3 og også ACB (som ligger pokkerivold unna) for å få planlegge med AREA i fred og ro før de stikker dit.

Sånn praktisk utgjør det jo lite i lengden annet enn at det blir noen flere spillere man må ta ut...(nerd)
 

DeletedUser

Guest
Strengt tatt, uansett hva TE har valgt å gjort, så ville dere(uten at jeg vet hvor du spiller på v10 :p) sansynligvis måtte tatt dem mer eller mindre ut uansett :)
 

DeletedUser

Guest
Akkurat det kan vel de lærde strides lenge om Eivind, jeg har det i allefall bra i den stammen jeg er i.:blush:

Strengt tatt, uansett hva TE har valgt å gjort, så ville dere(uten at jeg vet hvor du spiller på v10 :p) sansynligvis måtte tatt dem mer eller mindre ut uansett
DET, har du forsåvidt helt rett i. Men vi jobber jo med saken og kjører 1 etter 1 stil.
 

DeletedUser

Guest
Skulle tro du det var en kommentar dratt rett ut av mitt register :mehe:
 

DeletedUser

Guest
hvor får dere det fra at TE "lurte" P0k3/ACB?

Sånn jeg forsto det gikk TE i ally/iap med p0k3/acb, ble med i krigen mot area (vi fikk rapport der det sto at TE ble med i krigen).
Men så gikk det så til rompa dårlig med fronten dems at de skjønte at dette ikke ville gå i lengden. 2 spillere ble nesten rimma på 1 dag.
Derfor på en eller annen måte fikk de største spillerene som var igjen merge med area.
og nå er p0k3/acb frustrert over det og såklart er det forståelig. som det ble sagt over her så er det ingen ryggrad der. Men det visste vi jo hele tiden, og det er kanskje derfor sammarbeidet mellom TE og P0k3/acb ikke skjedde tidligere.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vi er ikke frustrert over det, eller kanskje noen av mine medlemmer er frustrerte. Men personlig så ler jeg, her tigger dem om Iap, så går dem rett på ræva...

Så ber dem om å joine dere isteden da dere faktisk er trusselen i området dems...

Så litt morsomt at dem ikke var så gode at dem kunne hamle opp med dere da vi har gjort det lenge...
 

DeletedUser

Guest
hvor får dere det fra at TE "lurte" P0k3/ACB?

Sånn jeg forsto det gikk TE i ally/iap med p0k3/acb, ble med i krigen mot area (vi fikk rapport der det sto at TE ble med i krigen).
Men så gikk det så til rompa dårlig med fronten dems at de skjønte at dette ikke ville gå i lengden. 2 spillere ble nesten rimma på 1 dag.
Derfor på en eller annen måte fikk de største spillerene som var igjen merge med area.
og nå er p0k3/acb frustrert over det og såklart er det forståelig. som det ble sagt over her så er det ingen ryggrad der. Men det visste vi jo hele tiden, og det er kanskje derfor sammarbeidet mellom TE og P0k3/acb ikke skjedde tidligere.

Vel, kjære Kirstoffer:)

tingen er at det er endel av dere i AREA, som har skrevet her at dere alltid har vært venn med TE på v10.

dermed snakker jeg da om at TE da må ha ''lurt'' oss i P0k3 og ACB.
 

DeletedUser

Guest
Da må det ha vært enkelt spillere som har vært venn, og enkelt spillere som har vært fiende.
Jeg har aldri sett på TE som venn og jeg og noen naboer hadde planer om å aksjonere på TE en god stund.
 

DeletedUser

Guest
Går rykter om at Hinsides og J.F.F hadde en skikkelig aksjon mot Jack Daniels. i natt!!
Den gikk utrolig bra, de mistet vel.. 13-14 nukes.. i nattbonus (rofl)
Tips til neste gang gutta; Bruker ihvertfall litt ram/kats.. 10000 øks og 1000 lk er ikke akkurat det beste nuket, hvertfall ikke i nattbonus.

Spesielt takk til merken, Chipz og Fatal helt gratis ODD!
You guys made my day (rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Akkurat det kan vel de lærde strides lenge om Eivind, jeg har det i allefall bra i den stammen jeg er i.:blush:

DET, har du forsåvidt helt rett i. Men vi jobber jo med saken og kjører 1 etter 1 stil.

Kan diskutere så lenge du vill ;)(hug)
 
Topp